Sen minkä taakseen jättää, löytää edestään.
Toinen maassa, toinen taivaassa
19
848
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Ja joku helvetissä.
- Anonyymi
Pidit molemmat yhtä aikaa? Kätevää kätevää. Perseen alus pedattu?
- Anonyymi
Onko sulla kaveri hoi kaikki ihan kunnos?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kaveri hoi kaikki ihan kunnos?
Me ei olla kavereita. Mutta kyllä mulla on kunnossa, en tarvi elättäjää millään varjolla ja tekosyyllä.
- Anonyymi
Et näytä löytävän ketään maasta, etkä taivaasta.
Siksi keksit otsikoita ympärivrk.n ihmisistä ja yrität
rutata maanrakoon. - Anonyymi
Löytäisinkin edestäni kuka taakse jäi 🥰
- Anonyymi
Edelleen samaa toivon enemmän kuin aiemmin.
🥰
- Anonyymi
Mä tuun takaisin. ❤️
- Anonyymi
Tulet elämääni jo tämän vuoden puolella. Odotan sua. Ei tässä ole mikään kiire. Moni uni ennustanut mun tulevaisuutta. Olet jo osa mua. Kaikki muu jää. Ollaan me. Kuulutaan yhteen.
- Anonyymi
Sitä odotellessa:)
- Anonyymi
Minulla on toinen jalka astraalissa ja toinen maassa.
http://www.luxonia.com/viestit/173-sa-smith/11527-1232025-yloesnousemusenergiapaeivitys - Anonyymi
NOVAYA II
- Anonyymi
Mitä hittoa?
Tarkoitatko et se ois aloittaja?
- Anonyymi
Oon pitkään nauranut sivusta touhuilles
🤣🤣🤣🤣 - Anonyymi
Mut entäs sitten sillein kun ite ei jättänyt jotain taakseen, mutta siltikin jostain syystä on jäänyt, voiko sen silti löytää edestään?
Jos oikein kovasti toivoo niin?- Anonyymi
Ei voi tietää.
- Anonyymi
pelasta mut ,rakas.
tapan itteni vielä- Anonyymi
Höh älä ruoki tuollaisia ajatuksia! 🪽🤍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4596566Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1833898Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1092521Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262040Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1371424Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751305- 681166
- 631095
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771079- 451018