Sen minkä taakseen jättää, löytää edestään.
Toinen maassa, toinen taivaassa
12
367
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Ja joku helvetissä.
- Anonyymi
Pidit molemmat yhtä aikaa? Kätevää kätevää. Perseen alus pedattu?
- Anonyymi
Onko sulla kaveri hoi kaikki ihan kunnos?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kaveri hoi kaikki ihan kunnos?
Me ei olla kavereita. Mutta kyllä mulla on kunnossa, en tarvi elättäjää millään varjolla ja tekosyyllä.
- Anonyymi
Et näytä löytävän ketään maasta, etkä taivaasta.
Siksi keksit otsikoita ympärivrk.n ihmisistä ja yrität
rutata maanrakoon. - Anonyymi
Löytäisinkin edestäni kuka taakse jäi 🥰
- Anonyymi
Mä tuun takaisin. ❤️
- Anonyymi
Tulet elämääni jo tämän vuoden puolella. Odotan sua. Ei tässä ole mikään kiire. Moni uni ennustanut mun tulevaisuutta. Olet jo osa mua. Kaikki muu jää. Ollaan me. Kuulutaan yhteen.
- Anonyymi
Sitä odotellessa:)
- Anonyymi
Minulla on toinen jalka astraalissa ja toinen maassa.
http://www.luxonia.com/viestit/173-sa-smith/11527-1232025-yloesnousemusenergiapaeivitys - Anonyymi
NOVAYA II
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897