Sen minkä taakseen jättää, löytää edestään.
Toinen maassa, toinen taivaassa
19
711
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Ja joku helvetissä.
- Anonyymi
Pidit molemmat yhtä aikaa? Kätevää kätevää. Perseen alus pedattu?
- Anonyymi
Onko sulla kaveri hoi kaikki ihan kunnos?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kaveri hoi kaikki ihan kunnos?
Me ei olla kavereita. Mutta kyllä mulla on kunnossa, en tarvi elättäjää millään varjolla ja tekosyyllä.
- Anonyymi
Et näytä löytävän ketään maasta, etkä taivaasta.
Siksi keksit otsikoita ympärivrk.n ihmisistä ja yrität
rutata maanrakoon. - Anonyymi
Löytäisinkin edestäni kuka taakse jäi 🥰
- Anonyymi
Edelleen samaa toivon enemmän kuin aiemmin.
🥰
- Anonyymi
Mä tuun takaisin. ❤️
- Anonyymi
Tulet elämääni jo tämän vuoden puolella. Odotan sua. Ei tässä ole mikään kiire. Moni uni ennustanut mun tulevaisuutta. Olet jo osa mua. Kaikki muu jää. Ollaan me. Kuulutaan yhteen.
- Anonyymi
Sitä odotellessa:)
- Anonyymi
Minulla on toinen jalka astraalissa ja toinen maassa.
http://www.luxonia.com/viestit/173-sa-smith/11527-1232025-yloesnousemusenergiapaeivitys - Anonyymi
NOVAYA II
- Anonyymi
Mitä hittoa?
Tarkoitatko et se ois aloittaja?
- Anonyymi
Oon pitkään nauranut sivusta touhuilles
🤣🤣🤣🤣 - Anonyymi
Mut entäs sitten sillein kun ite ei jättänyt jotain taakseen, mutta siltikin jostain syystä on jäänyt, voiko sen silti löytää edestään?
Jos oikein kovasti toivoo niin?- Anonyymi
Ei voi tietää.
- Anonyymi
pelasta mut ,rakas.
tapan itteni vielä- Anonyymi
Höh älä ruoki tuollaisia ajatuksia! 🪽🤍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265173Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123775Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm482736Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2831275- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081039