Sen minkä taakseen jättää, löytää edestään.
Toinen maassa, toinen taivaassa
19
867
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Ja joku helvetissä.
- Anonyymi
Pidit molemmat yhtä aikaa? Kätevää kätevää. Perseen alus pedattu?
- Anonyymi
Onko sulla kaveri hoi kaikki ihan kunnos?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kaveri hoi kaikki ihan kunnos?
Me ei olla kavereita. Mutta kyllä mulla on kunnossa, en tarvi elättäjää millään varjolla ja tekosyyllä.
- Anonyymi
Et näytä löytävän ketään maasta, etkä taivaasta.
Siksi keksit otsikoita ympärivrk.n ihmisistä ja yrität
rutata maanrakoon. - Anonyymi
Löytäisinkin edestäni kuka taakse jäi 🥰
- Anonyymi
Edelleen samaa toivon enemmän kuin aiemmin.
🥰
- Anonyymi
Mä tuun takaisin. ❤️
- Anonyymi
Tulet elämääni jo tämän vuoden puolella. Odotan sua. Ei tässä ole mikään kiire. Moni uni ennustanut mun tulevaisuutta. Olet jo osa mua. Kaikki muu jää. Ollaan me. Kuulutaan yhteen.
- Anonyymi
Sitä odotellessa:)
- Anonyymi
Minulla on toinen jalka astraalissa ja toinen maassa.
http://www.luxonia.com/viestit/173-sa-smith/11527-1232025-yloesnousemusenergiapaeivitys - Anonyymi
NOVAYA II
- Anonyymi
Mitä hittoa?
Tarkoitatko et se ois aloittaja?
- Anonyymi
Oon pitkään nauranut sivusta touhuilles
🤣🤣🤣🤣 - Anonyymi
Mut entäs sitten sillein kun ite ei jättänyt jotain taakseen, mutta siltikin jostain syystä on jäänyt, voiko sen silti löytää edestään?
Jos oikein kovasti toivoo niin?- Anonyymi
Ei voi tietää.
- Anonyymi
pelasta mut ,rakas.
tapan itteni vielä- Anonyymi
Höh älä ruoki tuollaisia ajatuksia! 🪽🤍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3632842SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis652286Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781959Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis661592- 1401542
- 691159
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021019Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön264955Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li8942- 39821