Sen minkä taakseen jättää, löytää edestään.
Toinen maassa, toinen taivaassa
19
812
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Ja joku helvetissä.
- Anonyymi
Pidit molemmat yhtä aikaa? Kätevää kätevää. Perseen alus pedattu?
- Anonyymi
Onko sulla kaveri hoi kaikki ihan kunnos?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kaveri hoi kaikki ihan kunnos?
Me ei olla kavereita. Mutta kyllä mulla on kunnossa, en tarvi elättäjää millään varjolla ja tekosyyllä.
- Anonyymi
Et näytä löytävän ketään maasta, etkä taivaasta.
Siksi keksit otsikoita ympärivrk.n ihmisistä ja yrität
rutata maanrakoon. - Anonyymi
Löytäisinkin edestäni kuka taakse jäi 🥰
- Anonyymi
Edelleen samaa toivon enemmän kuin aiemmin.
🥰
- Anonyymi
Mä tuun takaisin. ❤️
- Anonyymi
Tulet elämääni jo tämän vuoden puolella. Odotan sua. Ei tässä ole mikään kiire. Moni uni ennustanut mun tulevaisuutta. Olet jo osa mua. Kaikki muu jää. Ollaan me. Kuulutaan yhteen.
- Anonyymi
Sitä odotellessa:)
- Anonyymi
Minulla on toinen jalka astraalissa ja toinen maassa.
http://www.luxonia.com/viestit/173-sa-smith/11527-1232025-yloesnousemusenergiapaeivitys - Anonyymi
NOVAYA II
- Anonyymi
Mitä hittoa?
Tarkoitatko et se ois aloittaja?
- Anonyymi
Oon pitkään nauranut sivusta touhuilles
🤣🤣🤣🤣 - Anonyymi
Mut entäs sitten sillein kun ite ei jättänyt jotain taakseen, mutta siltikin jostain syystä on jäänyt, voiko sen silti löytää edestään?
Jos oikein kovasti toivoo niin?- Anonyymi
Ei voi tietää.
- Anonyymi
pelasta mut ,rakas.
tapan itteni vielä- Anonyymi
Höh älä ruoki tuollaisia ajatuksia! 🪽🤍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1673579Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi332774Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.12716Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem572672Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k172519Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️252489Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien872006Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill91958Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1721958Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31693