Nivalaa tulos iso mutta ihmettelen ku miljoonien hanke nii tuottajilta viedään paska ilman laitokseen ja myydään lopputuote??? Miks tuottajat ja mtk suostuu tämmöseen.....minä en ryhtyis...
Iso biokaasulaitos
23
650
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ikinä tuottajalle jää ku paska kättee...välistävetäjät vie ekut!!!!
- Anonyymi
Mtk ei hoida hommiaan.....isot maksut pienet teot!!!!
- Anonyymi
millä sitten lannoitetaan,venäläisellä lannoitteella vai paskarallilla minä toin 50tonnia ja kohta vientakaisin 50 tonnia vai miten se toimii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
millä sitten lannoitetaan,venäläisellä lannoitteella vai paskarallilla minä toin 50tonnia ja kohta vientakaisin 50 tonnia vai miten se toimii
Palioko hävisit? Oisit voinu saaha korvauksenki enerkiasta eli ekuja.....se lannoite paskahan sullaki jo oli millä lannoittaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuossa paskaralli vähentynny vaa lisii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuossa paskaralli vähentynny vaa lisii.
no nivalassa haisee paska ennestäänkin
- Anonyymi
Niimpä....paska jää kätteen vetävälle!
- Anonyymi
Joku mättää pahasti rahan jaossa! Ja mtk hyväksyy kaiken kuha marttila saa200 000€ palakan.......
- Anonyymi
Elekee antako iliman.....
- Anonyymi
Ei ne tytötkää anna.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne tytötkää anna.....
mihin sitä kaasua tarvitaan nivalassa-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mihin sitä kaasua tarvitaan nivalassa-
Kannattaa lukea uutisia eikä arvuutella.
- Anonyymi
Kait autoihin ja lämmittävät nivalaa.....
- Anonyymi
jaa on nivalassa kaasu autoja,mihin se loppu paska sieltä tehtaalta viedään,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaa on nivalassa kaasu autoja,mihin se loppu paska sieltä tehtaalta viedään,
Pellolle
- Anonyymi
Tuottajien turha kitistä et huonosti menee jos paskanki antavat ilimatteeksi!!!!kaikki muut ottas/sais maksun!
- Anonyymi
eli paskoo kuskataan edestakaisin nivalan katuja,no paskan haju vain lisävyy,
- Anonyymi
Kyytiä ottaa juu....
- Anonyymi
Rekkarallia ympäri vuoden ku paskoo kyytivät....
- Anonyymi
Sitä vois linjaautoihin lisätä säiliön kulkisivat taajaan täyttämässä säiliöt ja immeiset pääsis kylille tyhjentävät sitte sinne jalostamoon kylillä sen tankin
- Anonyymi
Täytyy olla arvokasta ku voi kyytiä noin palio......vai siksikö jusseilta ilman korvaita viedään seki!!??
- Anonyymi
”Ei ikinä tuottajalle jää ku paska kättee...välistävetäjät vie ekut!!!!”
Mitäs sitten? P*skasta irrotetaan ilmat ja kuoret palautetaan. Mitää ei oo hävinnyt. - Anonyymi
Teille mitään paskoja jää, kaivoksenpaskat dumppasitte lempäälään jokialueelle. Sellasia mafioosoja, Herran rauhaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823