Nivalaa tulos iso mutta ihmettelen ku miljoonien hanke nii tuottajilta viedään paska ilman laitokseen ja myydään lopputuote??? Miks tuottajat ja mtk suostuu tämmöseen.....minä en ryhtyis...
Iso biokaasulaitos
22
470
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ikinä tuottajalle jää ku paska kättee...välistävetäjät vie ekut!!!!
- Anonyymi
Mtk ei hoida hommiaan.....isot maksut pienet teot!!!!
- Anonyymi
millä sitten lannoitetaan,venäläisellä lannoitteella vai paskarallilla minä toin 50tonnia ja kohta vientakaisin 50 tonnia vai miten se toimii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
millä sitten lannoitetaan,venäläisellä lannoitteella vai paskarallilla minä toin 50tonnia ja kohta vientakaisin 50 tonnia vai miten se toimii
Palioko hävisit? Oisit voinu saaha korvauksenki enerkiasta eli ekuja.....se lannoite paskahan sullaki jo oli millä lannoittaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuossa paskaralli vähentynny vaa lisii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuossa paskaralli vähentynny vaa lisii.
no nivalassa haisee paska ennestäänkin
- Anonyymi
Niimpä....paska jää kätteen vetävälle!
- Anonyymi
Joku mättää pahasti rahan jaossa! Ja mtk hyväksyy kaiken kuha marttila saa200 000€ palakan.......
- Anonyymi
Elekee antako iliman.....
- Anonyymi
Ei ne tytötkää anna.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne tytötkää anna.....
mihin sitä kaasua tarvitaan nivalassa-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mihin sitä kaasua tarvitaan nivalassa-
Kannattaa lukea uutisia eikä arvuutella.
- Anonyymi
Kait autoihin ja lämmittävät nivalaa.....
- Anonyymi
jaa on nivalassa kaasu autoja,mihin se loppu paska sieltä tehtaalta viedään,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaa on nivalassa kaasu autoja,mihin se loppu paska sieltä tehtaalta viedään,
Pellolle
- Anonyymi
Tuottajien turha kitistä et huonosti menee jos paskanki antavat ilimatteeksi!!!!kaikki muut ottas/sais maksun!
- Anonyymi
eli paskoo kuskataan edestakaisin nivalan katuja,no paskan haju vain lisävyy,
- Anonyymi
Kyytiä ottaa juu....
- Anonyymi
Rekkarallia ympäri vuoden ku paskoo kyytivät....
- Anonyymi
Sitä vois linjaautoihin lisätä säiliön kulkisivat taajaan täyttämässä säiliöt ja immeiset pääsis kylille tyhjentävät sitte sinne jalostamoon kylillä sen tankin
- Anonyymi
Täytyy olla arvokasta ku voi kyytiä noin palio......vai siksikö jusseilta ilman korvaita viedään seki!!??
- Anonyymi
”Ei ikinä tuottajalle jää ku paska kättee...välistävetäjät vie ekut!!!!”
Mitäs sitten? P*skasta irrotetaan ilmat ja kuoret palautetaan. Mitää ei oo hävinnyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu621733Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet
PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollisjärjestön jäsenyys ja raiskaustuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise941345Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?
Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin771134Se oli siinä Ähtärin sairaala
Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-73786019411099Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on461091- 651043
- 55993
Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan
"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne51903Suomalaisten enemmistö: YLE on puolueeton ja luotettava
EVA:n teettämän tutkimuksen mukaan 49%, siis käytännössä puolet kansasta, pitää YLEä puolueettomana ja 75% luotettavana.161903Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä66864