Mistä tietää, että toinen on kiinnostunut sinusta

Anonyymi-ap

Mitä merkkejä olette huomanneet tai mitä miten itse ilmennätte kiinnostusta?

97

2457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse huomannut et monet kiinnostuneet käyttäytyy ihan päinvastaisella tavalla kuin luulis ja alkaa välttelemään ja käyttäytymään töykeästi/oudosti. Itsekin tehnyt tätä aikoinaan.
      Mut yleisesti varmaan se että katsoo sua paljon, haluaa jutella ja saada sun huomion.

      • Anonyymi

        joo, toi kakkosvaihtoehto


    • Anonyymi

      Mieluiten suoraa puhetta.

    • Anonyymi

      Mä huomaan olevan todella tarkkaavainen kaikille pienillekin hiusten sipaisuille.

    • Anonyymi

      Katselee tarinoitasi silmä kovana ❤️

      • Anonyymi

        Katselee tarinoita? Onko se joku näyttelijä😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselee tarinoita? Onko se joku näyttelijä😆

        Miespuolinen kyllitäti


    • Anonyymi

      En kommentoi kiinnostusta tässä

      • Anonyymi

        Minkä vuoksi?


    • Anonyymi

      Aikanaan tein niin typeriä mokia näissä asioissa, että nolouden huippu 🫣☺️😆

      • Anonyymi

        Eli mitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli mitä

        Välttelin ja yritin esittää etäistä 😅


    • Anonyymi

      Se että mies on vähän hermostunut ja hymyilee koko ajan. Puhuu lempeällä äänellä. Yrittää tulla lähelle ja ei saa silmiään irti naisesta. Yrittää olla kohtelias. Keventää tunnelmaa olemalla vitsikäs. Yrittää tehdä vaikutuksen kertomalla joistain oman elämänsä ylpeyden aiheista. 💓

      • Anonyymi

        Oletko tuollainen mies?


      • Anonyymi

        Söpöä. Oliko tämä siis mieheltä?


    • Anonyymi

      Alkaa mittailemaan nenää :D

      • Anonyymi

        Se on muuten totta😂
        Klyyvari kertoo paljon. Miksiköhän mulla on ollut suht isonenäisiä aina 🤭


      • Anonyymi

        Kyllä, nimittäin korvien. Jos on iso nenä, on myös isot korvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, nimittäin korvien. Jos on iso nenä, on myös isot korvat.

        Ja iso muna❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja iso muna❤️

        Munan kanssa ei ole mitään tekemistä. Valitan, kukaan ei luule sinua isomunaiseksi. Katsovat sinua, koska ohitsesi on vaikea nähdä. ⛄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munan kanssa ei ole mitään tekemistä. Valitan, kukaan ei luule sinua isomunaiseksi. Katsovat sinua, koska ohitsesi on vaikea nähdä. ⛄️

        Eikö ole, no höh.


    • Anonyymi

      Laitan estolle vaikka tykkäisin tosi paljon, sitten käyn kavereiden profiileilla kuitenkin vähän yytsimässä ja silleen tosi huomaamattomasti. Ei voi mitään tälle, oon varmasti rakastunut ja niin on toinenkin osapuoli. Viriviri tööt tööt 🫠

    • Anonyymi

      Sanoi päivää. Tästä päättelin, että jotain pakko olla. Vai halusiko vain varmistaa, että tiedän mikä vuorokaudenaika oli. Tässä minulle riittää aprikoitavaa lopuksi elämää.

      • Anonyymi

        😂😂😂


      • Anonyymi

        Tuohan on ikävä tilanne. Vaikutat ärsyyntyneeltä, miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂

        …😉


    • Anonyymi

      Kyllä sen huomaa kaikesta kun viettää paljon aikaa yhdessä.

    • Anonyymi

      En kommentoi koska meni päin helvettiä. Ne merkit on yleensä omassa päässä. Vink vink vaan..

      • Anonyymi

        Sattuuhan sitä, seuraavan kanssa parempi tuuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattuuhan sitä, seuraavan kanssa parempi tuuri.

        Ei kiitos. Rakastuminen ei ole tuurista kiinni vaan oikeasta ihmisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiitos. Rakastuminen ei ole tuurista kiinni vaan oikeasta ihmisestä.

        Älä turhaan syytä itseäsi. Jos teit kaikkesi teidän suhteen eteen, mitä muuta voi.


    • Anonyymi

      Katse kertoo kaiken. Ja sitten se olemus. Seurassa tulee rauhaton olo ja ääni on maailman lempein. Miehestä tulee hyvin isällinen ja hän haluaa antaa neuvoja. Ja sit jos oot ollut flirttaillu muille niin seuraavan kerran näkee vihaisen/pettyneen ilmeen😂Rakastuneet haluaa tulla samaan paikkaan mut tunteitten alkuvaiheessa välttelyä ja sivusta katselua, jännittynyttä oloa.

      • Anonyymi

        Tähän vielä lisään, että sitä huomaamatta pukeutuu samoihin väreihin. Ja sit sitä laittautuu tavallista enemmän.


      • Anonyymi

        Jättäkäähän se toisen aviopuoliso rauhaan,vaikka kuinka tuo ap gubbe yrittää katsoa,niin totuus ei selviä!


    • Anonyymi

      Voi olla, että joku ei juuri edes puhu mutta vähän henkäisee nähdessään ja pakenee.

      • Anonyymi

        Todella rakastuneena näin. Henkeä pidätellen, tuntuu että happi loppuu. Pyörryttää. Kerroinkin joskus ihastuksissani että oon ihan heikkona niin se sanoi että niinpä 🤗❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella rakastuneena näin. Henkeä pidätellen, tuntuu että happi loppuu. Pyörryttää. Kerroinkin joskus ihastuksissani että oon ihan heikkona niin se sanoi että niinpä 🤗❤️

        Tuosta tiesin että se on menoa❤️


    • Anonyymi

      Hymyily ja hakeutuminen seuraan/viereen

    • Anonyymi

      Sen vaan tietää

      • Anonyymi

        No niin tekee kyllä


    • Anonyymi

      Salilla tulee jutteleen ja saa pään pyörälle...

    • Anonyymi

      Hänellä: tärisee kädet. Näprää puhelintaan ja on hiljaa. Minä taas: Luonteestani poiketen puhun paljon ja puhun toisen päälle, koska olen hermostunut. En tajua kiittää, jos toinen kiltteyttä huomioi minua. Ryntään pois huoneesta, kun jäädään kaksin. Koska olen hermostunut. Kun näin hänet, niin kävely nopeutuu x100 (kuole tai pakene reaktio).

    • Anonyymi

      En ole oikein ikinä tajunnut että joku kiinnostunut minusta mua on suudeltu yhtäkkiä ennenkuin ymmärsin ja kerran mulle sanottiin mä rakastan sua. Siinä vaiheessa rupesin miettimään et voisko olla jotain. Oon oikeesti jotenkin vissiin tyhmä kun ymmärrä tuollaista.

    • Vilkuilu ja katsekontaktin hakeminen. Ihan molempiin suuntiin pätee.

    • Anonyymi

      Kostea pinppi ja jos se yrittää panna ja jos toinen huutaa apua niin sitte se ei ollut kiinnostunut
      🤭🥸

    • Anonyymi

      Kostea p.inppi ja jos toinen yrittää p anna ja jos jompikumpi huutaa apua niin sit ei ollu kiinnostusta
      🤭

    • Anonyymi

      Sen vaan aistii. Toinen hakeutuu kokoajan jollakin kostein lähemmäs!

    • Anonyymi

      E mistään näköjään kumpikaan. Ihan epätoivoista, etten tiedä kohta pitäskö itkeä vai nauraa. Ai niin, mähän teen jo niin vuorotellen 😁

      • Anonyymi

        😂


    • Anonyymi

      Ei sitä tiedä mistään muuta kuin juttelemalla. Käytöksestä ei voi päätellä yhtään mitään! Koettu on.

    • Anonyymi

      No sen vaan tietää ja tuntee.

    • Anonyymi

      Siitä että toinen tuijottaa ja pyrkii fyysisesti lähelle. Intuitio kertoo onko kemiaa vai ei. Toisaalta ihastunut voi olla myöskin ärsyttävä kohdettaan kohtaan, mahdollisesti jopa vihainen tai vältellä ihastustaan. Jotkut hymyilevät, toiset eivät vaikka kiinnostusta olisikin.

      • Anonyymi

        Meidän kesken oli justiin tätä. Mä olin iloinen ja kikattelin ja toinen myrtsinä välillä ennenkuin lämpesi.
        Ah ihania hetkiä kunnes rakastuttiin päätä pahkaa.
        Sen tiesi heti että tämä on nyt 🎯


      • Anonyymi

        Minä hölmö menin tätä googlaamaan. Googlatessa tajusin, että kai nyt kiinnostunut kertoo sen toiselle, varsinkin kun tietää, että toinen on myös varmasti kiinnostunut. Hölmö minä ja hölmömpi sydän, joka vaan haluaa rakkauteen vielä uskoa omallakin kohdalla.


    • Anonyymi

      Ihmeellisiä tunneryöppyjä syyttä suotta, kuin olisi mukana jossain tietämättään.

      • Anonyymi

        Mistä sä puhut tässä??


      • Anonyymi

        Syyttä suotta? 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sä puhut tässä??

        Hän ei hymyillyt, vain tuijotti minua huulensa kiinni ikään kuin hän näkisi aaveen. En vain voinut päästää aikomiani sanojani ilmoille hänen edessään. Tuntui epäkäytännölliseltä olla siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei hymyillyt, vain tuijotti minua huulensa kiinni ikään kuin hän näkisi aaveen. En vain voinut päästää aikomiani sanojani ilmoille hänen edessään. Tuntui epäkäytännölliseltä olla siinä.

        Milloin tämä on ollut?


    • Anonyymi

      En ole tehnyt isoa numeroa muutamasta perhosesta vatsassani sillä hän vaikuttaa niin moniin. Suhtautumisessani on toki romanttinen vivahde, jota en kuitenkaan aio lietsoa enempään. En odota, että hänestä tulisi suuri vapauttajani tai elämän Lähteeni, saati että olisin hävinnyt rintaonteloonsa kuin kiertynyt, tunnistamaton, loisolio. Pitkän tuntemisemme aikana olen siis onnistunut pysymään omana itsenäni koko persoonallisuudessani ja antanut itseni myös tavata hänet sellaisena kuin hän on.

    • Anonyymi

      No varmaan juttelu ja lähestyminen voi tarkoittaa että on kiinnostunut ihmisenä tai ystävänä. Ei välttämättä mitään ihastusta siis.

      Ja jos mies hymyilee niin hän voi pitää naisen ulkonäöstä mutta varmaan monet miehet voivat muutenkin hymyillä. Naisetkin hymyilevät muutenkin kuin ihastuneena jolloin se on vaikeaa koska jännitys.

      Jos mies hymyilee ja katsoo joka käänteessä monta kertaa vaikka ei olla juttelemassa mitä ae sitten on. Ja liikkuu lähelle. Onko se vain uteliaisuutta ettö vitsi miten typerä pipo. Ym

      On vaikea erottaa kohtelias ja ystävällinen kiinnostuneesta.

    • Anonyymi

      Sisuskaluni nuljahtavat kun hän katsoo sillä tavalla. Ilmeeni saattaa siksi olla tilanteeseen sopimaton. Kun pitää keskittyä itsensä kasassa pitämiseen.

    • Anonyymi

      Ei mistään. On kyllä niin petkutettu olo. Luulin että välittää oikeasti mutta kaikki oli pelkkää valhetta.

    • Anonyymi

      Pitäisikö minun todella paljastaa niin paljon itsestäni. Pitäisikö antaa hänen kuulla äänensävystäni tunteita, ehkä rohkaistuneena omista sanoistaan. Pitäisikö minun antaa hänen nähdä, kuinka kasvoni kirkastuvat hymyillessään avoimesti. Ehkä jos annan hänen nähdä minut, hän antaa minunkin nähdä hänet. Tai ehkä teen itsestäni suuren hölmön. Paljon pahempaa, tuotan pettymyksen itselleni, kaikille. Yhä uudelleen.

    • Anonyymi

      Ei siitä tunnetilasta niinkään edes pidä, kai sitten kaipaa. Koska se on pahoinvointia ja sumua, mutta on myös tämä horjumaton tunne siitä, että jotain ihanaa on tapahtumassa. Se on se osa, jota ei osaa selittää. Ei ole väliä kuinka epätodennäköistä mutta on aina salainen toivon ripaus. Ja kuten tunteiden kanssa on, se on melko riippuvuutta aiheuttava tila. Tätä tunnekaaosta ilmentää ennenkaikkea ristiriitaisesti.

    • Anonyymi

      Empä ole mitään fiksua tapaa keksinyt osoittaa kiinnostusta mu jos joku on edes kiinnostunu tutustumaan minuun ni etsiköön ihan rauhassa mulla ole sillai muuta kun ny jonkin tavan keksisin kuluttaa seuraavat noin 75:s vuotta et saa ajan edes jotenkin kulumaan vierestä seuratessa

    • Anonyymi

      Pelkään että näkisi miten rakastan taas samoin miten olen luullut rakastaneeni aikaisempia; avoimesti ja epätoivoisesti toivoen, että rakkaus kohdistuisi itseeni samalla lämmöllä ja intohimolla. Näin päädyin vain menettämään, halutessani liikaa.

    • Anonyymi

      Olen nyt pelkkää salaisuutta. Tiedän, kun astuu huoneeseen. Ei tarvitse nähdä tai kuulla takanani, tiedän vain olevan siellä ja toivon koskettavan olkapäätäni kävellessään ohi. Kuinka edes voi tehdä sen ilman ääntä, lähettää sähköä, virtaa huoneen läpi, joka on täynnä ihmisiä. Milloin tämä hullu salainen elämäni saikaan alkunsa. Sen tajusi täysin vasta paljon myöhemmin. Muut katsovat mutta eivät näe miten olen muuttunut. Se minä, jonka nämä näkevät, ei ole se sotkeutunut minä, kun yritän olla ajattelematta tuota nauruaan, joka on kuin vesiputous kuumana kesäpäivänä.

      • Anonyymi

        Puhutko siitä naisesta taas joka vei jalat altasi


    • Anonyymi

      Kiusoitella nyt ainakin voi jos on ihan retkussa.

    • Anonyymi

      Oli ne vihreät silmät, en voinut olla haluamatta. Nuo vihreät silmät täynnä keltaisia, kuivuneita lehtiä altaan pinnalla. Noihin silmiin voisi niin helposti hukkua. Ja oli pulssinsa silkka tosiasia, ja tapa, jolla veti kehonsa kokoon, ujoudesta tai häpeästä tai jostain halusta olla häiritsemättä ilmaa ympärillään. Olin harmissani kaikkien nähdessä kuinka hänen lihaksensa toimivat, sen miten näytämmekään eläimiltä, ja hänen ihonsa joka tuskin piti häntä sisällään. Halusin ottaa hänet mukaani, saada käteni hänen sisäänsä, törmätä häneen kuin seinään. Halusin tulla halutuksi, ja hän oli niin kaunis, ja tunsi olonsa hyväksi vain liikkuessaan. Sitä voisi niin helposti hukkua noihin silmiin, kesäkin, joten se olisi ollut itsemurha, niinpä olen yhä edelleen tässä omassa unessani kamppailemassa pohjalla.

      • Anonyymi

        Olipa jännä kuvaus, hieno!


    • Anonyymi

      Jotain täytyy olla meneillään kun toinen ei kestä ja toinen ei siedä.

      • Anonyymi

        Naisen vaisto.


    • Anonyymi

      Yleensä siitä että mies hakeutuu jutulle usein ja lopulta kysyy numeroo tai olenko instassa tai fb:ssä ja sitten kysyy treffeille.

      Mä varmaan oon välillä ollut vähän sekavakin siinä miten osoitan kiinnostusta kun en oikein oo ollu varma haluanko suhteeseen vai olla sinkku.

      Jos päässy yli epävarmuudesta sanon suoraa että kiinnostaa. Mut jos en niin pyrin olemasn näkymätön ja hakeutumatta seuraan jotten anna signaalia joka antaa ymmärrää muttei ymmärrä antaa.

      Yleensä miehet on olleet nopeampia kuin mä tekeen alotteita. Mä harkitsen tarkkaan siirtoni jotta sitten kun sen teen olen 100 % varma että sitä haluan. Miehet taas tuntuu vähän 5% varmuudella heittävän vähän verkkoja vesille joka suuntaan

      T: Karoliina

    • Anonyymi

      Aika helposti huomaa,et kemiat täsmää hyvällä tasolla, tietenkin,jos?on tuntenut toisen jonkun aikaa ennen! yhdenillan aikaan ei kantsi hehkuttaa, positiivista juttua voi olla,mut se ei vielä aivan riitä pitemmälle ,luulisinnäin. No jokainen tavallaan.

    • Anonyymi

      Ihanuus ainakin liponut huultaan, purrut huultaan, katsellut, katseet kohdanneet jne.

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe