opastakaa,ps tämämongellma ei saa reagoida.
mitä puoluetta kankaanpääs kannattaa äänestää
13
600
Vastaukset
- Anonyymi
Vassareiden suurin murhe tuntuu olevan Trumppi ja Putin mitä minä olen kuunnellut, ei taida nornaalijärkisiä olla muissakaan puolueissa. En taida jaksaa äänestää.
- Anonyymi
Yritä selvittää asia itsellesi selvin päin. mieti omia lähtökohtiasi, mieti keitä vanhempasi äänestäisivät, he olivat todennäköisesti sinua viisaampia.
- Anonyymi
sä varmaan serkkus kans naimisis kun en saa mitään selvää ,mitä tarkoitat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sä varmaan serkkus kans naimisis kun en saa mitään selvää ,mitä tarkoitat
Yritä lukea selvin päin saatat ehkä ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritä lukea selvin päin saatat ehkä ymmärtää.
yritäppä sinä samaa.
- Anonyymi
Perus Aku Ankka on kankaanpään suosituin ehdokas
- Anonyymi
Niitä on nyt torilla. Kulkevat puhuen ja ruskea paska lentää hangelle puheesta
- Anonyymi
Saikohan purra noron...
- Anonyymi
Toivottavasti, kroonisen.
- Anonyymi
Ei oikein ole innostusta äänestää ketään. Kiitos hallitukselle siitä.
- Anonyymi
persuille menee ääni.
- Anonyymi
Persuilke ei ääntä ainakaan, kankaanpäässä ainaki persun ehdokkaat yksinkertaisia , vähäjärkisiä suurin osa
- Anonyymi
Honkajoella on kovia perrrsuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743850Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1873100Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472966Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572461Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632260- 1601880
- 781575
- 331485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231398Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391372