Nyt on vihreiden ja vasemmistoliiton ehdokkailla syytä onnitella itseään. Koko porukka jäi hännille omaa edustajaehdokastani valitessani. Sopivuus huonoimmasta alkaen Jaakko Rinne, Paula Massinen ja lopuksi kaikkien tuntema vasemmiston hörhö Pia Rask. Olin kriittinen eikä yli 70% ehdokkaita ollut mutta nämä epäsopivimmat keräsivät 24-27% "saaliin". Kehotan kaikkia muitakin tekemään vaalikoneen jottei tulisi äänestettyä kaupungille ja sen asukkaille täysin tolloa ehdokasta.
Tein vaalikoneen
18
319
Vastaukset
- Anonyymi
Teit ihan itte vaalikoneen. Minä tyydyn käyttämään niitä, jotka on nettiin valmiiksi laadittu. Tulee neutraaleita tuloksia, eikä väritettyjä.
- Anonyymi
KUNTAVAALEISSA EHDOTETTU UUTTA Uimahallia Savonniemelle Ja Uutta Liikuntahallia Rakennetaan Talvisaloon Ja Talvisalon Koulun Ja Talvisalon Jäähallin Tyhjälle Tontille Talvisalon Pururadan Varrelle 2025
- Anonyymi
Vaaleissa Puhutaan Janne Kupainen Rakentaa Uuden Kylpylähotellin Savonniemelle 2025 Rakennuslupaa
- Anonyymi
Aluevaaleissa Puhutaan Vanhan Karpalokodin Tyhjälle Tontille Kaavaittu Hotellia Tai Uutta Keskuskeittiöä Puretun Karpalokodin Talon Tontille
- Anonyymi
Vaalikoneella saat todellakin esille itsesi kaltaisen tollon.
- Anonyymi
Jos vastaan aloittajalle siten että oma tulos vaalikoneesta oli melkein sama. Olen itsekin sitä sorttia että vihreät ja vasemmisto ovat molemmat haitallisia kaupungin terveen kehityksen kannalta. Ei täällä korvessa kannata mitään avustuksia ruinata vaan itse pitää elantonsa hoitaa. Kaikki kulttuurisonta joka ei itseään maksa, joutaa hävittää. Sairaala voidaan pitää mutta jos ei verorahat ylläpitoon riitä, on kaivettava oma kukkaro esiin ja maksettava erotus. Kouluihin lukukausimaksut ja sosiaalietuudet vain pitkäaikaissairaille ja vanhuksille jotka ovat oman kortensa kekoon kantaneet. Laiskat tulkoot toimeen omillaan.
- Anonyymi
Minulle vaalikoneet ovat aina todistaneet, että oikein olen kantani valinnut. Joka vaaleissa hännillä Vasemmistoliitto, Vihreät ja suurin osa sosialidemokraateista. Eniten aina ihmetyttää, voivatko jotkut ihan tosissaan olla asioista sitä mieltä, mitä vasemmistosiipi osoittaa ja lähes koko ryhmittymän voimin. Taloustiedoissa ja biologiassa esimerkkeinä tietämys on tasoa huh-huh. Mutta eihän sitä muuten sosialistiksi tai kommunistiksi pääsisikään.
- Anonyymi
Olen huomannut myös, että ystäviä ketkä kallellaan vasemmalle eivät osaa ajatella mistä sen rahan pitäisi riittää yhteiskunnassa.
Kaikkea työntekijöiden ja taiteen etuja puhutaan kovasti ja yrittäjäpuoli on ihan täysi paha.
Äänestäjien olisi hyvä muistaa, että hyvin hoidettu talous on kaiken hyvinvoinnin perusta eli äänestäkää ihmisiä joilla on jotain talousjärkeä.
Omalla kohdalla ei ole helppo päättää ketä äänestää, kun ei mitään hyviä erottuvia ole.
- Anonyymi
Tein myös. Kokoomusta ja perussuomalaisia pukkaa.
- Anonyymi
Huomasin vihreiden ehdokkaan vaativan, että rannat kuuluu kaikille ja itse näin maan sekä sen rannankin omistajana tuntuu pahalle ajatella etten saisi hallinnoida omaa rantaani.
- Anonyymi
Täällähän on oikein olkiukot liikkeellä. Taistelu menossa jotain olematonta vihollista vastaan.
- Anonyymi
Vihollista... En vihervasemmistoa kutsuisi viholliseksi, mutta heidän ja minun ajatusmaailmani eivät kohtaa.
- Anonyymi
Minä rannanomistelija oon kuitennii nainen enkä liene olkiakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihollista... En vihervasemmistoa kutsuisi viholliseksi, mutta heidän ja minun ajatusmaailmani eivät kohtaa.
Heh, heh. Ensin heitetään provosoiva rapala ja sitten esiinnytään sovittelevasti. Vähän tällainen tervetuloa internetiin lukijat taktiikka.
Savonlinnan sairaalan päivystys tulee olemaan heinäkuun ennakkotiedon mukaan kiinni. Kiitos perussuomalaisten ja kokoomuksen ja kristillisten. Valtion velkaantuminen jatkuu kuten ennenkin, vaikka ihmisiltä leikataan kovalla kädellä. Onnea heidän äänestäjilleen valitsemallaan tiellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, heh. Ensin heitetään provosoiva rapala ja sitten esiinnytään sovittelevasti. Vähän tällainen tervetuloa internetiin lukijat taktiikka.
Savonlinnan sairaalan päivystys tulee olemaan heinäkuun ennakkotiedon mukaan kiinni. Kiitos perussuomalaisten ja kokoomuksen ja kristillisten. Valtion velkaantuminen jatkuu kuten ennenkin, vaikka ihmisiltä leikataan kovalla kädellä. Onnea heidän äänestäjilleen valitsemallaan tiellä.En oo heittänyt tähän topiikkiin muita kommentteja.
- Anonyymi
Vihreiden ja vasemmiston lisäksi kenenkään kaupungin etua ajattelevan ei kannata äänestää Janne Laineen erottamisuhan takana olevia nykyisiä valtuutettuja. Käy nimittäin veronmaksajille todella kalliiksi ja aiheuttaa pitkäaikaista harmia sekä mainehaittaa kommarien kaupunkina.
- Anonyymi
Valinta Pekka Laitisen, Rauni Asikaisen, Seppo O. Kososen ja Jouni Koskelan välillä on kieltämättä vaikea. Kaikki ovat tehneet minuun suuren vaikutuksen älyllään ja arvoillaan.
- Anonyymi
Tuli mieleen vaaleista.
Mitä kaikkea ehdokkaat on luvannut vuosikymmenten aikana muuttaa ja kuinka moni muutos on toteutunut.
Koulutukseen kaikki satsaa, mutta miksi koulut vähenee ja ryhmäkoot kasvaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822198
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1651899Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451894- 1261586
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641449Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1771407Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771201Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311054- 711033
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni66973