Tein vaalikoneen

Anonyymi-ap

Nyt on vihreiden ja vasemmistoliiton ehdokkailla syytä onnitella itseään. Koko porukka jäi hännille omaa edustajaehdokastani valitessani. Sopivuus huonoimmasta alkaen Jaakko Rinne, Paula Massinen ja lopuksi kaikkien tuntema vasemmiston hörhö Pia Rask. Olin kriittinen eikä yli 70% ehdokkaita ollut mutta nämä epäsopivimmat keräsivät 24-27% "saaliin". Kehotan kaikkia muitakin tekemään vaalikoneen jottei tulisi äänestettyä kaupungille ja sen asukkaille täysin tolloa ehdokasta.

18

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Teit ihan itte vaalikoneen. Minä tyydyn käyttämään niitä, jotka on nettiin valmiiksi laadittu. Tulee neutraaleita tuloksia, eikä väritettyjä.

• Anonyymi

KUNTAVAALEISSA EHDOTETTU UUTTA Uimahallia Savonniemelle Ja Uutta Liikuntahallia Rakennetaan Talvisaloon Ja Talvisalon Koulun Ja Talvisalon Jäähallin Tyhjälle Tontille Talvisalon Pururadan Varrelle 2025

• Anonyymi

Vaaleissa Puhutaan Janne Kupainen Rakentaa Uuden Kylpylähotellin Savonniemelle 2025 Rakennuslupaa

• Anonyymi

Aluevaaleissa Puhutaan Vanhan Karpalokodin Tyhjälle Tontille Kaavaittu Hotellia Tai Uutta Keskuskeittiöä Puretun Karpalokodin Talon Tontille

• Anonyymi

Vaalikoneella saat todellakin esille itsesi kaltaisen tollon.

• Anonyymi

Jos vastaan aloittajalle siten että oma tulos vaalikoneesta oli melkein sama. Olen itsekin sitä sorttia että vihreät ja vasemmisto ovat molemmat haitallisia kaupungin terveen kehityksen kannalta. Ei täällä korvessa kannata mitään avustuksia ruinata vaan itse pitää elantonsa hoitaa. Kaikki kulttuurisonta joka ei itseään maksa, joutaa hävittää. Sairaala voidaan pitää mutta jos ei verorahat ylläpitoon riitä, on kaivettava oma kukkaro esiin ja maksettava erotus. Kouluihin lukukausimaksut ja sosiaalietuudet vain pitkäaikaissairaille ja vanhuksille jotka ovat oman kortensa kekoon kantaneet. Laiskat tulkoot toimeen omillaan.

• Anonyymi

Minulle vaalikoneet ovat aina todistaneet, että oikein olen kantani valinnut. Joka vaaleissa hännillä Vasemmistoliitto, Vihreät ja suurin osa sosialidemokraateista. Eniten aina ihmetyttää, voivatko jotkut ihan tosissaan olla asioista sitä mieltä, mitä vasemmistosiipi osoittaa ja lähes koko ryhmittymän voimin. Taloustiedoissa ja biologiassa esimerkkeinä tietämys on tasoa huh-huh. Mutta eihän sitä muuten sosialistiksi tai kommunistiksi pääsisikään.

• Anonyymi

Olen huomannut myös, että ystäviä ketkä kallellaan vasemmalle eivät osaa ajatella mistä sen rahan pitäisi riittää yhteiskunnassa.
        Kaikkea työntekijöiden ja taiteen etuja puhutaan kovasti ja yrittäjäpuoli on ihan täysi paha.
        Äänestäjien olisi hyvä muistaa, että hyvin hoidettu talous on kaiken hyvinvoinnin perusta eli äänestäkää ihmisiä joilla on jotain talousjärkeä.
        Omalla kohdalla ei ole helppo päättää ketä äänestää, kun ei mitään hyviä erottuvia ole.

• Anonyymi

Tein myös. Kokoomusta ja perussuomalaisia pukkaa.

• Anonyymi

Huomasin vihreiden ehdokkaan vaativan, että rannat kuuluu kaikille ja itse näin maan sekä sen rannankin omistajana tuntuu pahalle ajatella etten saisi hallinnoida omaa rantaani.

• Anonyymi

Täällähän on oikein olkiukot liikkeellä. Taistelu menossa jotain olematonta vihollista vastaan.

• Anonyymi

Vihollista... En vihervasemmistoa kutsuisi viholliseksi, mutta heidän ja minun ajatusmaailmani eivät kohtaa.

• Anonyymi

Minä rannanomistelija oon kuitennii nainen enkä liene olkiakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihollista... En vihervasemmistoa kutsuisi viholliseksi, mutta heidän ja minun ajatusmaailmani eivät kohtaa.

Heh, heh. Ensin heitetään provosoiva rapala ja sitten esiinnytään sovittelevasti. Vähän tällainen tervetuloa internetiin lukijat taktiikka.

Savonlinnan sairaalan päivystys tulee olemaan heinäkuun ennakkotiedon mukaan kiinni. Kiitos perussuomalaisten ja kokoomuksen ja kristillisten. Valtion velkaantuminen jatkuu kuten ennenkin, vaikka ihmisiltä leikataan kovalla kädellä. Onnea heidän äänestäjilleen valitsemallaan tiellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh, heh. Ensin heitetään provosoiva rapala ja sitten esiinnytään sovittelevasti. Vähän tällainen tervetuloa internetiin lukijat taktiikka.

Savonlinnan sairaalan päivystys tulee olemaan heinäkuun ennakkotiedon mukaan kiinni. Kiitos perussuomalaisten ja kokoomuksen ja kristillisten. Valtion velkaantuminen jatkuu kuten ennenkin, vaikka ihmisiltä leikataan kovalla kädellä. Onnea heidän äänestäjilleen valitsemallaan tiellä.

En oo heittänyt tähän topiikkiin muita kommentteja.

• Anonyymi

Vihreiden ja vasemmiston lisäksi kenenkään kaupungin etua ajattelevan ei kannata äänestää Janne Laineen erottamisuhan takana olevia nykyisiä valtuutettuja. Käy nimittäin veronmaksajille todella kalliiksi ja aiheuttaa pitkäaikaista harmia sekä mainehaittaa kommarien kaupunkina.

• Anonyymi

Valinta Pekka Laitisen, Rauni Asikaisen, Seppo O. Kososen ja Jouni Koskelan välillä on kieltämättä vaikea. Kaikki ovat tehneet minuun suuren vaikutuksen älyllään ja arvoillaan.

• Anonyymi

Tuli mieleen vaaleista.
      Mitä kaikkea ehdokkaat on luvannut vuosikymmenten aikana muuttaa ja kuinka moni muutos on toteutunut.
      Koulutukseen kaikki satsaa, mutta miksi koulut vähenee ja ryhmäkoot kasvaa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      182
      2198
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      165
      1899
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      45
      1894
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      126
      1586
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      64
      1449
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      177
      1407
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1201
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      31
      1054
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1033
    10. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      66
      973
    Aihe