Pelottaa vaan repiä itsensä irti susta kun olet niin läheinen ja tärkeä. Samalla se tarkoittaa sitä että kaikki on ihan oikeasti ohi kun IRL meillä ei ole yhteyttä ja olet mennyt itse eteenpäin
Sulle rakas tämä
18
408
Vastaukset
- Anonyymi
Onni yksillä. Harvoinpa haaveet toteutuvat jos koskaan.
- Anonyymi
Mitä onni yksillä
- Anonyymi
Tänään on hyvä päivä kuolla
- Anonyymi
Miksi kuolisit
- Anonyymi
Tänään on hyvä päivä elää.
- Anonyymi
Hyvä naisina esiintyvä tuubatonttu, pidä toi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kuolisit
Koska ei kukaan jäisi kaipaamaan. Oon vaan haitaksi kaikille. Oon liika äänessä ja pulaan vaan kaiken aina. En oo ansainnut ketään. En osaa olla parisuhteessa, ku en oo ikinä ollut aiemmin.
- Anonyymi
Jos ei ole irl yhteyttä miten voit olla ihastunut ?
- Anonyymi
On sitä IRL yhteyttä. Ei me olla sanottu toiselle ääneen IRL että tykätään toisista mutta kumpikin sen näkee toisten katseista. Tämä palsta on saanut meidät kyllä vuolaasti avautumaan mutta IRL emme ole uskaltaneet sitä toisille myöntää. Eli onhan sitä IRL yhteyttä toki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sitä IRL yhteyttä. Ei me olla sanottu toiselle ääneen IRL että tykätään toisista mutta kumpikin sen näkee toisten katseista. Tämä palsta on saanut meidät kyllä vuolaasti avautumaan mutta IRL emme ole uskaltaneet sitä toisille myöntää. Eli onhan sitä IRL yhteyttä toki
No tokihan sitä yhteyttä on muumimammalla ja nuuskamuikkusella.. toki
- Anonyymi
En suostu katkaisemaan yhteyttä. En ole vielä valmis muru.
- Anonyymi
Mikä estää ja mitä yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä estää ja mitä yhteyttä?
Elisan mobiilyhteys vuodeksi sitten vasta menee päikseen muiden kanssa.
- Anonyymi
Joo minunkin pitäisi lopettaa eräs ihmissuhde koska se on yksipuolista mutta ei vaan pysty. Tai siis en ole varma että onko mutta aika varmasti on. Hän on varattu ja muitakin esteitä siinä on.
- Anonyymi
Hyvin omassa päässä kuviteltu tilanne. Tuosta on hyvä jatkaa.
- Anonyymi
Se ei ole ollut eikä ole yksipuolista. Usko jo!❤️
- Anonyymi
Me kestetään sekin mies
Tee niin minun vuokseni koska haluan että ainakin
Sinä paremmassa elämässäsi löydät uuden onnen vielä
En halua et suret mua vuosikausia kaiken tän jälkeen
Vaan et elät elämääsi ... niin paljon mä sua rakastin.
A nainen- Anonyymi
Abbedissan uhrautuva raastava rakkaus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856284
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283130Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11936Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46929Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849