Joko ihmiset kovasti odottaa, että pääsee nauttimaan auringosta ja lämmöstä?
Itse ainakin. Aina tällaisina tosi hienoina aurinkoisina aamuina tulee hinku päästä ulos aurinkoon. M55
Aurinkoon alasti
33
1129
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä rouva sitä samaa aamulla kommentoi.
- Anonyymi
Koko pitkä talvi odoteltu,kohta helpottaa ja ryysyt lentää nurkkaan.
m62- Anonyymi
Kyllä joo. Kotona on sentään voinut olla alasti. Sen verran leuto talvikin ollut, että ei ole niin kovin enempää tarvinnut lämmittääkään. Tällainen auringonpaiste saa kyllä sormet syyhyämään riisua vaatteet nurkkaan. Oon jo nuoresta asti kyllä nauttinut alastomuudesta. M55
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä joo. Kotona on sentään voinut olla alasti. Sen verran leuto talvikin ollut, että ei ole niin kovin enempää tarvinnut lämmittääkään. Tällainen auringonpaiste saa kyllä sormet syyhyämään riisua vaatteet nurkkaan. Oon jo nuoresta asti kyllä nauttinut alastomuudesta. M55
Samoin,yleensä kotona alasti kekkuloin mäkin,mutta ne ensimmäiset lämpöiset auringonpaisteiset päivät ajaa ulos luontoon ilman vaatteita.
Minäkin nuoresta asti ollut alasti,kun vaan siihen ollut mahdollisuus,useiten juuri luonnossa.
Niitä lämpöisiä odotellessa.
m62,
- Anonyymi
Juu kyllä se vaan ulkona olo alasti tuntui kivalta jo nuorena. Ja sitten vaan aina kun mahdollista, vaatteet pois.M55
- Anonyymi
totta näin se vain on itse nautin vaikka parvekkeella ,munat saavat aurinkoa ja tietysti tekee h yvää muutama olut niin kyllä herää kulli ja rupee tekee mieli runkata myäs luonnossa mikä on mieluisaa ,mikäli tietää että joku seuraa se lisää himoja
- Anonyymi
Kiva kun on alasti jossain luonnossa, ja joku tulee juttelemaan ja katselee koko ajan kullia joka usein alkaa kovenemaan sitten.
- Anonyymi
Kyllä vaimon kanssa on mukava maata nakurannalla kun miehiä tulee juttelemaan ja näkee kun ne katselee vaimon tissejä ja pillua ja pikkuhiljaa niillä kalu kovettuu siinä silmien edessä.
- Anonyymi
Voisit imeä mun kullia samalla, kun mä katselen sun vaimoa. Lopulta nussisin rajusti sua syvälle kurkkuun.
- Anonyymi
Tosi upeeta,missä vietät lomaa?
- Anonyymi
Kesällä taas mielipuuhaan,kylmälaukkuun muutama olut,onki ja lammelle alasti veneellä...kesä!
m62- Anonyymi
ei kait haittaa jos on luotto kaveri mukana .mua ei hävetä yhtään jos pysyy salassa .onhan mukavenpaan kun saa rauhassa tehdä touhuta ja nauttia vaikka mistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kait haittaa jos on luotto kaveri mukana .mua ei hävetä yhtään jos pysyy salassa .onhan mukavenpaan kun saa rauhassa tehdä touhuta ja nauttia vaikka mistä
Kaverin kanssa se oliskin paljon mukavampaa,sitä vois keksiä vaikka mitä puuhaa.
m62 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaverin kanssa se oliskin paljon mukavampaa,sitä vois keksiä vaikka mitä puuhaa.
m62Onhan se aina toisen kanssa mukavampaa. Mukava siinä toisen vartaloa ja kullia katsella, ja nauttia olosta.M55
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se aina toisen kanssa mukavampaa. Mukava siinä toisen vartaloa ja kullia katsella, ja nauttia olosta.M55
niin se on mahtavaa kun saa olla ,onhan se mieltävää kun eläke miehet saa nauttia kun muijat ei enää anna ja jos antaa niin ei se enään tunnu muuta kun säälistä ,ei tietysti kaikki mutta kuitenkin itse olen huomannut kiinostusta miehiin kun on sen verran 70+ ja vielä toimii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se aina toisen kanssa mukavampaa. Mukava siinä toisen vartaloa ja kullia katsella, ja nauttia olosta.M55
Juurikin näin ja ennen aurinkoon menoa pitää laittaa aurinko voidetta huolellisesti ja joka paikkaan molemmille vuorotellen.
Ajatus saa kivan tunteen haaroihin...
m62 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin se on mahtavaa kun saa olla ,onhan se mieltävää kun eläke miehet saa nauttia kun muijat ei enää anna ja jos antaa niin ei se enään tunnu muuta kun säälistä ,ei tietysti kaikki mutta kuitenkin itse olen huomannut kiinostusta miehiin kun on sen verran 70 ja vielä toimii
Se on kiva, että vielä toimii. Voi muutakin sitten kuin vaan olla alasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin ja ennen aurinkoon menoa pitää laittaa aurinko voidetta huolellisesti ja joka paikkaan molemmille vuorotellen.
Ajatus saa kivan tunteen haaroihin...
m62Joo kyllä haaroissa alkaa herätä :)
Eikä nautinto ole mihinkään kadonnut vuosien mittaan. Jo koulupoikina kaverin kanssa käytiin naku-uinnilla ja alasti oleskelemassa yhdellä rauhallisella rannalla. M55 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä haaroissa alkaa herätä :)
Eikä nautinto ole mihinkään kadonnut vuosien mittaan. Jo koulupoikina kaverin kanssa käytiin naku-uinnilla ja alasti oleskelemassa yhdellä rauhallisella rannalla. M55Maltan tuskin odottaa kesähelteitä, naku-uintia ja kalastusta...tuutko mukaan?
m62 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maltan tuskin odottaa kesähelteitä, naku-uintia ja kalastusta...tuutko mukaan?
m62Joo katsotaan kun kesä tulee. Ja naku-uintia odotan myös, avannossa ei niin tule uitua, kuin vaan pulahdettua, ja hetken oltua.M55
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo katsotaan kun kesä tulee. Ja naku-uintia odotan myös, avannossa ei niin tule uitua, kuin vaan pulahdettua, ja hetken oltua.M55
Kesää odotellessa.
m62 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesää odotellessa.
m62Kyllä. Mukavia aurinkoisia päiviä nyt ollut, niin saa vaan enemmän odottamaan kesän tuloa.M55
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Mukavia aurinkoisia päiviä nyt ollut, niin saa vaan enemmän odottamaan kesän tuloa.M55
Loin profiilin,joo innolla odotan ekoja lämpöisiä ja voin mennä ulos alasti puuhailemaan.
m62- Anonyymi
Harley63 kirjoitti:
Loin profiilin,joo innolla odotan ekoja lämpöisiä ja voin mennä ulos alasti puuhailemaan.
m62Aurinkoisia päiviä on ollut, mutta ei kovin lämpimiä vielä. Joinain päivinä terassi jo lämpeni sen verran, että tarkeni munasillaan istuskella.M55
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä haaroissa alkaa herätä :)
Eikä nautinto ole mihinkään kadonnut vuosien mittaan. Jo koulupoikina kaverin kanssa käytiin naku-uinnilla ja alasti oleskelemassa yhdellä rauhallisella rannalla. M55Sieltähän sen huomaa että nyt on kevät
Anonyymi kirjoitti:
Aurinkoisia päiviä on ollut, mutta ei kovin lämpimiä vielä. Joinain päivinä terassi jo lämpeni sen verran, että tarkeni munasillaan istuskella.M55
Kävin yhtenä päivänä kokeilemassa,mut oli niin kylmä että jäi vielä vaatteet päälle .
Odotellaan..- Anonyymi
Harley63 kirjoitti:
Kävin yhtenä päivänä kokeilemassa,mut oli niin kylmä että jäi vielä vaatteet päälle .
Odotellaan..Ei ihan vielä ilman vaatteita tarkene.
- Anonyymi
no kyllä.on hienoa kun pääse siika ongelle ja istua jonkin kiveen päällä ja hyväillä kullia on muutaman kerran tullut liemet kiville ,olen nähnyt muitakin runkkamassa kun kala ei ole syännillään ihan vaan kun kiima iskee
- Anonyymi
Onhan se kiihottavaa nudistirannalla kun naiset esittelevät sulojaan muutaman metrin päässä. Seksiäkin harrastettu noilla rannoilla, siten että pariskunnan mies mukana, tai sit pelkästään nainen yksin. Kiva aina odottaa vinkkiä, koska siirrytään sivummalle harrastamaan.
- Anonyymi
Tuo on totta nudismi on mennyt tuohon suuntaan ,että ollaan esillä nähtävänä. Mielestäni se on hyvä asia. Meillä ainaskin vaimon itsetunto on noussut sen jälkeen kun ollaan käyty nudisti rannoilla ja vaimo saanut esitellä itseään toki mun avustuksella. Seksi on ollut aivan huippua sen jälkeen .
Iäkkäämpienkin naisten kannattaa ehdottomasti tätä kokeilla ekan kerran jälkeen se tuntuu ihan luonnolliselta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta nudismi on mennyt tuohon suuntaan ,että ollaan esillä nähtävänä. Mielestäni se on hyvä asia. Meillä ainaskin vaimon itsetunto on noussut sen jälkeen kun ollaan käyty nudisti rannoilla ja vaimo saanut esitellä itseään toki mun avustuksella. Seksi on ollut aivan huippua sen jälkeen .
Iäkkäämpienkin naisten kannattaa ehdottomasti tätä kokeilla ekan kerran jälkeen se tuntuu ihan luonnolliselta.Jep. Samankaltaiset kokemukset minulla.
- Anonyymi
Pääsiskö kesällä Kuopion suunnilla nakuilemaan? Onkohan salaisia paikkoja?
T 50v miekkonen - Anonyymi
Ouluun pitäisi saada kunnon nakuranta, olisi ihana esitellä rintoja ja vahingossa vaikka jalkoväliäkin jos joku halukas katselija löytyisi. Tiedä vaikka saisi spermat pilluun jos oikein himokas katselija löytyisi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303651Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91718Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2271348Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1431015Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34923Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243915- 62908
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ69894Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98849