Minusta nuoren kaunottaren kauniit varpit, kun ne ovat nähtävillä, ovat seksikkäät, verrattuna siihen kun hänen varpit ovat suljetussa jalkineessa piilossa. Minusta on myös "jännää" nuolla, suudella ja imeä kaunottaren kauniita varpeja ,sillä heillä ne ovat erogeeniset - kun mies näpräilee niiden kanssa, niin nuori kaunotar kuumenee nopeasti.
Nuoen kaunotaren varpien erogeenisyys ilmenee ihan visuaalisesti miehelle, ne hohtavat punaisena. Käsittääkseni nuoren kaunottaren varpit eivät kuitenkaan ole minun fetissi, eikä minulla siis ole varpaisiin kohdistuvaa fetisismiä, sillä seksuaalisuuteni on normaali/tavallinen, en tarvitse kiihottuakseni nähdä nuoren kaunottaren varpeja tai näpräillä niiden kanssa.
Kaunotar jolla on kirkkaan punaiset varpit (sekä sormenpäät, ym.) seksuaalisen kiihottumisen ansioista jonka aiheuttaa valokuvaaminen: https://shorter.me/qi_4P (iso kuva, klikkaa suuremmaksi).
Kuinka seksuaalinen fetisisminne on saanut alkunsa?
19
687
Vastaukset
- Anonyymi
Oppikoulussa oli eräs huippukaunotar joka tuli usein kouluun sinisissä Hai saappaissa, paljaat jalkansa niissä saappaissa. Pyrin olemaan näköyhteydessä aina kun hän riisui saappaat, ja fetisismiä ainakin liippaa se, että tarkoituksella mellastin oppitunneilla niin että sain jäähyjä, jolloin pääsin haistelemaan hänen saappaitaan.
Äiti oli aina kaunis ja vaalea mun ollessa pikkupoika. Ihailin äidissä näitä piirteitä. ❤️ Fetissini ja rakkauteni kauniita ja vaaleita naisia kohtaan on saanut tästä alkunsa. ❤️ Olen myös itsekin vaalea mies.
Sen lisäxi äiti tykkäsi kovasti käyttää kauniita ja narisevia nahkahanskoja ja painoi aina iloisesti nappeja peukuillaan pohjaan erityisesti nahkahanskoja pitäessä. ❤️ Ihailin äidissä tätäkin ja kikulini seisoi usein jo lapsena tämän äidin teon ansiosta. ❤️
Ihailin myös kaikkia muitakin kauniita vaaleita nahkahanskanaisia, jotka tykkäsi painaa nappeja nahkahanskojen peuikuilla syvälle pohjaan. ❤️ Just nämä olivat suosikkijuttuja ja kikuli seisoi jo skidinä näiden ansiosta.
Fetissini naisten nahkahanskoihin ja nappien painamiseen nahkahanskoilla syvälle pohjaan sai näistä alkunsa. Tykkään kovasti käyttää itsekin naisten nahkahankoja ja paineskelle nappeja syvälle. ❤️- Anonyymi
Synnytys-> ehkä ihan lapsena kun tuli faktalla niitä synnytyssairaalassa ohjelmia
- Anonyymi
Se sai alkunsa kiukusta ja puutteesta nuorena,kun ei saanut naispuolista.
Tuli keksittyä naisten urheilulenkkarit,jotka kiihoittivat.Niille sitten paineet pois niin jäi päälle.
Hoka bondit tai asics gel kayanot naisten malleina
M48v - Anonyymi
Kai siinä sinne jonnekkin lapsuuteen mennään. Kuten niin moni poika, niin halusin tietysti isona palomieheksi, lentäjäksi tai edes rekka-auton kuljettajaksi.
Lapsuude betoniviidakon pihapiirissä sattui olemaan, sanotaan nyt vaikka Matti, sellainen leuhka poika jonka isä sattui olemaan rekkakuski. Mistä Matti muisti aina mainita kun pääsi isänsä kanssa yön yli reissuun rekan kyytiin.
Yksi kaunis kerta katselin kateellisena kun Matti saapui taas yhdeltä tällaiselta reissulta, ja kapusi alas kuorma-auton hytistä. En musita, miksi hän ei huomannut minua mutta minä kyllä huomasin hänet ja siinä meni hetki tajuta, mikä siinä kuvassa oli vikana.
Kunnes tajusin, että hän oli heittänyt haalarit pois kuumassa hytissä, tai siis ei siinäkään vielä mitään, mutta poikien kalsareiden sijaan hänellä oli jalassaan vain tummansiniset lasten sukkahousut, vaikka me molemmat oltiin oltu jo hyvän aikaa koulussa, missä pojat eivät tietenkään saaneet käyttää sukkiksia.
En lapsena tietenkään tajunnut, että mitä tapahtui, tai miksi olin niin sanoin kuvailemattoman kateellinen Matille. Isänikin oli vain tylsä pankinjohtaja, ja vaikka minulla muuten oli hienoja leluja, niin en koskaan saanut sukkahousuja, tai päässyt rekan kyytiin.
No ei minusta rekkakusiakaan tullut, mutta jostain sieltä sukkahousu fetissini kumpuaa, jota sitten teinivuosina toteutin monien mutkien kautta.- Anonyymi
Minunkin sukkahousufetismini juontaa juurensa lapsuuden kokemuksiin. Pikkupoikana jouduin pitämään sukkiksia, noita tyttövaatteita, joita inhosin ja häpesin. Muistan juuri tuollaiset tummansiniset ribatut puuvillaiset sukkikset ylläni. Samalla kun niitä vihasin, koin ne jollain oudolla tavalla jännittävinä ja kutkuttavina. Ne menivät ihon alle sieluuni. Myöhemmin hieman vanhempana yritin salaa kiskoa pikkusiskoni sukkiksia ylleni, mutta ne jäivät puolireiteen. Vasta varhaispuberteetissa löysin äidin sukkahousulaatikon, aarreaittani. Nyt pukisin mielelläni niitä lasten sukkiksien kaltaisia puuvillaisia ribattuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minunkin sukkahousufetismini juontaa juurensa lapsuuden kokemuksiin. Pikkupoikana jouduin pitämään sukkiksia, noita tyttövaatteita, joita inhosin ja häpesin. Muistan juuri tuollaiset tummansiniset ribatut puuvillaiset sukkikset ylläni. Samalla kun niitä vihasin, koin ne jollain oudolla tavalla jännittävinä ja kutkuttavina. Ne menivät ihon alle sieluuni. Myöhemmin hieman vanhempana yritin salaa kiskoa pikkusiskoni sukkiksia ylleni, mutta ne jäivät puolireiteen. Vasta varhaispuberteetissa löysin äidin sukkahousulaatikon, aarreaittani. Nyt pukisin mielelläni niitä lasten sukkiksien kaltaisia puuvillaisia ribattuja
Itsellä meni aikaa että pääsin sukkahousuihin käsiksi, mutta kuten sanoit, se tunteiden ristiriita oli niin todellinen että sen muistaa vieläkin. Se oli sellainen sekoitus lapsellista mielikuvitusta, ja mainitsemiasi häpeää ja hämmennystä, siitä miten tyttömäisestä vaatteesta oli kyse.
Kuvittelin, että Matin elämä oli vieläkin jännittävämpää kuin joku supermiehen elämä. Pitää nyt jalassaan sukkahousuja ja vetää ne esille… No jos ei puhelinkopeissa, niin auton kopissa nyt kuitenkin.
Mikä olisikaan voinut olla vaarallisempaa, kuin olla rekan kyydissä sukkahousuissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä meni aikaa että pääsin sukkahousuihin käsiksi, mutta kuten sanoit, se tunteiden ristiriita oli niin todellinen että sen muistaa vieläkin. Se oli sellainen sekoitus lapsellista mielikuvitusta, ja mainitsemiasi häpeää ja hämmennystä, siitä miten tyttömäisestä vaatteesta oli kyse.
Kuvittelin, että Matin elämä oli vieläkin jännittävämpää kuin joku supermiehen elämä. Pitää nyt jalassaan sukkahousuja ja vetää ne esille… No jos ei puhelinkopeissa, niin auton kopissa nyt kuitenkin.
Mikä olisikaan voinut olla vaarallisempaa, kuin olla rekan kyydissä sukkahousuissa.Olen varma siitä että sukkahousut ovat erinomaisen mukava ja joustava vaste juuri rekkakuskille, joka istuu päivät pitkät paikallaan ei ana niin mukavissa puitteissa
Voi sitä tunnetta kun lopulta soi itsellen luvan sovittaa äidin sukkahousuja. Kun kädet täristen kiihkon vallassa yritti saada kiskaistua niitä ”ihonvärisiä” kinttuihin. Ja sitä euforiaa kun tajusi että näin voin aina tehdä. Sukkiksethan ovat aina käden ulottuvilla. Samalla tunsin itseni aivan yksinäiseksi. Olin ainoa poika univesumissa joka rakkastaa sukkahousuja. Toivoin ystävää jolla olisi sama intohimo, kaveri, jonka kansa jakaa sukkiksien tuoma ilo ja nautinto
- Anonyymi
Seksuaalinen fetisismi henkisenä tilana voidaan määritellä välttämättömyytenä käyttää esinettä seksuaalisen tyydytyksen saavuttamiseksi, sukuelimen sijasta. Esine voi myös olla jokin muu kehon osa, vaatekappale, tai harvemmin, jonkin verran persoonaton esine. Tämä henkinen tila esiintyy melkein yksinomaan miesten keskuudessa, ja suurin osa käytetyistä esineistä liittyy naisvartaloon tai naisvaatteisiin. Lähde: https://www.britannica.com/science/fetishism-psychology
Se, että jokin esine, tai kehon osa/piirre, nostaa mieleen kiihottavia seksuaalisia, muistoja ei ole fetisismiä. Fetisismiä on se että ei voi saavuttaa tyydytystä (orgasmia) ilman että seksuaalinen fetissi (esine, objekti) on ensisijaisena mukana kuvioissa.- Anonyymi
muistoja -> ajatuksia tai muistoja
- Anonyymi
70 luvun alussa oli naisilla vielä käytössä kokoliivejä. Myös niitä mainostettiin.
Sellaiset saa edelleen värinää aikaan.
Lahkeelliset aluspöksyt myös jääneet mieleen.
Eli sieltä varmaan kiinnostus edelleen naisten aluasuihin.- Anonyymi
Ihania lahkeellisia pikkupöksyjä, sellaiset ihana vetää ylle. T.ukm66
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihania lahkeellisia pikkupöksyjä, sellaiset ihana vetää ylle. T.ukm66
Olet oikeassa, saattoi olla silkkisiä naruilla kuivumassa. Aiheuttaa edelleen kiinnostusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa, saattoi olla silkkisiä naruilla kuivumassa. Aiheuttaa edelleen kiinnostusta.
Kiinnostaa kovasti. T.ukm66
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olis vieläkin mukava nähdä pyykkinarulla liivejä ja silkkisiä lahkeellisia pöksyjä nähdä. T. ukm66
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olis vieläkin mukava nähdä pyykkinarulla liivejä ja silkkisiä lahkeellisia pöksyjä nähdä. T. ukm66
Missä päin ukkomies 66 haaveilee asuista.
Onko sinulla millaisia ja puetko.
- Anonyymi
Muistan nuorena jätskikioskien nuoret tytöt myyjinä ja heille oli päällään ihanan näköiset muoviessut. Muoviessuista tuli fetissini ja on sitä edelleen. Meillä oli kotona muutama muoviessu, joita pidin sitten päälläni.
Toinen fetissini on muoviset vaippaliinat. Olin noin 10 vuoden ikäinen, kun mummolassa oli nuorempien sukulaislasten vaippoja ja vaippaliinoja. Halusin kokeilla vaippaliinaa ja sehän tuntuikin todella ihanalta.
Nämä kumpikin fetissi on kulkenut mukana aikuisikään saakka. - Anonyymi
Itsellä fetisismi kohdistuu naisten urheilu lenkkareihin ja juontaa alkunsa teini ajoilta.Turhauduin kun en löytänyt tyttöystävää ja paineissa alkoi kiinnostaa sitten korvikkeet ja huomasin kiihoittuvani naisten urheilu lenkkareista.
Vein yhdet oman ikäiseltä nuorelta naisen alulta ja aloin tumputtaa paineet pois niiden päälle.
Hävetti toisaalta pirusti ja tuntui perverssiltä mutta toisaalta tuli rauhallinen fiilis,kun kädetti siemenet niiden päälle.
M48v - AnonyymiUUSI
Aloitin ”homostelun” vanhemman miehen kanssa joka johti siihen että olen aina tuntenut himoa eläke ikäisiin naisiin ja miehiin.
10- 12 vuotiaana meidän naapurin vanha setä halusi aina pussailla ja kopeloida minua. Minun hän halusi runkkaavan häntä.
16-18 vuotiaana minulla oli muutama muu vanhempi mies joiden kanssa runkkailimme ja imimme.
22-25 vuotiaana minulla oli 60 vuotias nainen joka oli työkaverini äiti.
28- 40 olin uskollinen vaimolleni.
45- 55 eron jälkeen oli useita vanhempia naisia ja miehiä. Vanhimmat naiset lähes 80 ja miehet n 70.
Nyt kun olen 61 minulla on yksi vakituinen pariskunta. Nainen on 79 ja mies 77.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817537
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883459- 592414
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se701538Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3731484Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201376- 571373
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171081Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028