Kukaan ei enää hanki lapsia kun niille ei ole tarjota edes harrastuksia eikä edes ruokaakaan.
Syy lapsettomuuteen löytynyt
32
366
Vastaukset
- Anonyymi
Metsät ja järvet ovat ilmaista ruokaa pullollaan.
- Anonyymi
Ei se kala lautaselle ui Sen pyytäminen vaatii työtä . Sama koskee mätjoja
- Anonyymi
Tietoinen valinta hallitukselta.
- Anonyymi
Pitäisi muistaa että olemme sodassa. Rahaa palaa Ukrainassa miljardeja joka vuosi. Ei pitäisi valittaa pientä nälkää.
- Anonyymi
𝄞 Mutta se ei käy sillä mulla ei oo rahaa
𝄞 Se ei käy se ei käy se ei käy se ei käy
𝄞 Se ei kertakaikkiaan käy
https://www.youtube.com/watch?v=hMv5KtC0EjQ- Anonyymi
Vanhuksille totuudet ovat joskus liikaa. Eivätkö he ole niitä jotka ovat kärsineet puutetta. Eikös heillä ollut tiukkaa nuorena. Mutta ruoastakinko pulaa? Töissäkävijöilläkin? Mene paha pois lyön leikiksi. Ei oo ei oo ei oo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhuksille totuudet ovat joskus liikaa. Eivätkö he ole niitä jotka ovat kärsineet puutetta. Eikös heillä ollut tiukkaa nuorena. Mutta ruoastakinko pulaa? Töissäkävijöilläkin? Mene paha pois lyön leikiksi. Ei oo ei oo ei oo.
𝄞 Mutta se ei käy sillä meillä on pääministerinä Orpo
- Anonyymi
Kuka sitä mukulan rääkymistä kestää? Lapsia ei hankita kun ne on niin hankalia ja esteenä vapaa-ajanvietolle.
- Anonyymi
Kyllä sen mukulan rääkymisen kestää kun tietää, että se rääkyy kun ei vielä ole muulla tavoin oppinut kommunikoimaan. Mutta teitä aikuisia, jotka edelleen kommunikoitte rääkymällä, ei oikein jaksaisi.
- Anonyymi
Yhteiskunnanko pitäis ruokkia, vaatettaa ja kasvattaa mukulat? Yhteiskunta varmaa vaaditaan valvomaan öisin ja vaihtamaan vaipat. Kauheeta, jos vanhemmat ei ehdi ikinä enää bilettää.
- Anonyymi
Vanhus ei todellakaan käsitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhus ei todellakaan käsitä.
nou mani nou kids eikös se ole kokoomuslais-ps:läisyyden ideologian huipentuma
- Anonyymi
Siinä se on syy, kun maataan kotona kännykkä kädessä ja ollaan somessa niin maan sosiaalisia eikä oikeasti tavata ketään.
Itsekseen harva lisääntyy- Anonyymi
Siis koita nyt jo päättää biletetäänkö vai eikö biletetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis koita nyt jo päättää biletetäänkö vai eikö biletetä.
Nuorempi polvi on lirissä kun joutuvat maksamaan nykyeläkeläisten elämisen silti nämä kiittämättömät kuvittelevat että heidän eläkkeensä on itse ansaittu, vaikka eläkkeistä on vain noin viidesosa itse ansaittua. Loput ovat sosiaalitukea. Silti huudellaan näitä että yhteiskunnanko pitäisi ruokkia ja vaatettaa eli vastustetaan jo äiyiyspakkaustakin vaikka ovat itse lähes yäysin yhteiskunnan elättejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorempi polvi on lirissä kun joutuvat maksamaan nykyeläkeläisten elämisen silti nämä kiittämättömät kuvittelevat että heidän eläkkeensä on itse ansaittu, vaikka eläkkeistä on vain noin viidesosa itse ansaittua. Loput ovat sosiaalitukea. Silti huudellaan näitä että yhteiskunnanko pitäisi ruokkia ja vaatettaa eli vastustetaan jo äiyiyspakkaustakin vaikka ovat itse lähes yäysin yhteiskunnan elättejä.
Nuorempi polvi on lirissä, kun ei kiinosta kuin se kännykkö ja kaiken pitäisi tulla heti valmiina. Mene töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä ihan itse suuresta palkastani tulevat eläkkeeni maksan. Enemmän se närästää, että joutuu näitä toimeentulemattomia nuoria hunsvotteja elättämään veroistaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä ihan itse suuresta palkastani tulevat eläkkeeni maksan. Enemmän se närästää, että joutuu näitä toimeentulemattomia nuoria hunsvotteja elättämään veroistaan
Totuus: Et maksa.
- Anonyymi
Ööö... ennen vanhaan lapset keksi tekemistä ja harrastukset itse, eikä niihin mennyt paljon rahaa.
Kouluruokaa saa kuten ennenkin, ei yhteiskunta muuta ole ennenkään tarjonnut.- Anonyymi
Me ammuskeltiin ritsalla lintuja, oravia ja niitä posliinipahkuroita sähkötolpista. Intistä sai usein hyvän ampumamerkin kun oli harjoitellut.
- Anonyymi
Syntyvyys on romahtanut kaikissa länsimaissa. Suomi ei ole poikkeus.
- Anonyymi
Tosin Suomessa toiseksi eniten kaikista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin Suomessa toiseksi eniten kaikista.
Euroopassa lapsettomuus johtuu sperman heikentymisestä Suomessa köyhyydestä ja epäempaattisuudesta mm. työelämän joustamattomuudesta ja epäinhimillisestä suhtautumisesta lapsiperheen sinänsä normaaleihin ongelmiin.
- Anonyymi
Jotkut pitävät lapsettomuutta lusmuiluna mutta ei lapsia pidä hankkia jos niistä ei pysty huolehtimaan.
- Anonyymi
Tilanne on uusi koko ihmiskunnan historiassa. Ennenkään ei aina pystytty mutta oli yleensä ainakin mahdollisuus vaikuttaa itse siihen että olisi pystynyt. Perunamaa edes tai jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilanne on uusi koko ihmiskunnan historiassa. Ennenkään ei aina pystytty mutta oli yleensä ainakin mahdollisuus vaikuttaa itse siihen että olisi pystynyt. Perunamaa edes tai jotain.
Oikeiston hirmuleikkaukset vievät nuoria naisia prostituutioon. Hyvä tietysti että nyt miehet saa.
- Anonyymi
Näin se on ollut jo kauan, ensin lapsiluku putosi yhteen ja nyt nollaan.
- Anonyymi
> Euroopassa lapsettomuus johtuu sperman heikentymisestä
Ja heikentyminen johtuu puoluepolitiikan ja teknologian konvergenssista, joka mahdollistaa luvattoman jalkovälin etäseurannan länsimaissa (muslimimaissa ei ole tätä ongelmaa) - kaikki mitä seurataan luvattomasti heikentyy ja katoaa.
Ilmeisesti noin puolet ihmisistä kyttää nyt toista puolta reaaliajassa. Ne ketkä eivät kytänneet toisia ihmisiä katoavat olemattomiin. Lopulta vain kourallinen etäkyttääjiä jää jäljelle mutta muut maailman ihmiset tietävät mitä valkoihoiset saivat jälleen aikaan.- Anonyymi
Palstavanhus taas horisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstavanhus taas horisee.
Palstanulikka taas pihalla.
- Anonyymi
Kaikkiko pitäisi tarjota? Eikö itse voisi yhtään yrittää?
- Anonyymi
Suomalainen naisrotu on epäyhteensopiva miesten ja poikien kanssa. Kyse on jonkinlaisista intiaaneista tai venäläisistä rikollisista. Pienet pojat joutuvat intiaaninaisten terrorin kohteeksi - pelkästään intiaaninaisten paviaania muistuttava ääni aiheuttaa sen ettei kivekset laskeudu.
Ja sen naiset täällä hyvin tietävät ja monta muuta konstia. Meidän presidenttien hyvin tuntema klaanijohtaja kutsui sitä "tieteelliseksi stalinismiksi". Ei mitään asiaa Afrikan sarveen suomalaisilla tai venäläisillä enää koskaan. Kuten ei moneen muuhunkaan maahan. Joka maassa suomalaiset ja venäläiset salatut agentit saarretaan seuraavaksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031615
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251424En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621143
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111989Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall212791Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698