Syy lapsettomuuteen löytynyt

Anonyymi-ap

Kukaan ei enää hanki lapsia kun niille ei ole tarjota edes harrastuksia eikä edes ruokaakaan.

32

366

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Metsät ja järvet ovat ilmaista ruokaa pullollaan.

• Anonyymi

Ei se kala lautaselle ui Sen pyytäminen vaatii työtä . Sama koskee mätjoja

• Anonyymi

Tietoinen valinta hallitukselta.

• Anonyymi

Pitäisi muistaa että olemme sodassa. Rahaa palaa Ukrainassa miljardeja joka vuosi. Ei pitäisi valittaa pientä nälkää.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Vanhuksille totuudet ovat joskus liikaa. Eivätkö he ole niitä jotka ovat kärsineet puutetta. Eikös heillä ollut tiukkaa nuorena. Mutta ruoastakinko pulaa? Töissäkävijöilläkin? Mene paha pois lyön leikiksi. Ei oo ei oo ei oo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhuksille totuudet ovat joskus liikaa. Eivätkö he ole niitä jotka ovat kärsineet puutetta. Eikös heillä ollut tiukkaa nuorena. Mutta ruoastakinko pulaa? Töissäkävijöilläkin? Mene paha pois lyön leikiksi. Ei oo ei oo ei oo.

𝄞 Mutta se ei käy sillä meillä on pääministerinä Orpo

• Anonyymi

Kuka sitä mukulan rääkymistä kestää? Lapsia ei hankita kun ne on niin hankalia ja esteenä vapaa-ajanvietolle.

• Anonyymi

Kyllä sen mukulan rääkymisen kestää kun tietää, että se rääkyy kun ei vielä ole muulla tavoin oppinut kommunikoimaan. Mutta teitä aikuisia, jotka edelleen kommunikoitte rääkymällä, ei oikein jaksaisi.

• Anonyymi

Yhteiskunnanko pitäis ruokkia, vaatettaa ja kasvattaa mukulat? Yhteiskunta varmaa vaaditaan valvomaan öisin ja vaihtamaan vaipat. Kauheeta, jos vanhemmat ei ehdi ikinä enää bilettää.

• Anonyymi

Vanhus ei todellakaan käsitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhus ei todellakaan käsitä.

nou mani nou kids eikös se ole kokoomuslais-ps:läisyyden ideologian huipentuma

• Anonyymi

Siinä se on syy, kun maataan kotona kännykkä kädessä ja ollaan somessa niin maan sosiaalisia eikä oikeasti tavata ketään.

Itsekseen harva lisääntyy

• Anonyymi

Siis koita nyt jo päättää biletetäänkö vai eikö biletetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis koita nyt jo päättää biletetäänkö vai eikö biletetä.

Nuorempi polvi on lirissä kun joutuvat maksamaan nykyeläkeläisten elämisen silti nämä kiittämättömät kuvittelevat että heidän eläkkeensä on itse ansaittu, vaikka eläkkeistä on vain noin viidesosa itse ansaittua. Loput ovat sosiaalitukea. Silti huudellaan näitä että yhteiskunnanko pitäisi ruokkia ja vaatettaa eli vastustetaan jo äiyiyspakkaustakin vaikka ovat itse lähes yäysin yhteiskunnan elättejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuorempi polvi on lirissä kun joutuvat maksamaan nykyeläkeläisten elämisen silti nämä kiittämättömät kuvittelevat että heidän eläkkeensä on itse ansaittu, vaikka eläkkeistä on vain noin viidesosa itse ansaittua. Loput ovat sosiaalitukea. Silti huudellaan näitä että yhteiskunnanko pitäisi ruokkia ja vaatettaa eli vastustetaan jo äiyiyspakkaustakin vaikka ovat itse lähes yäysin yhteiskunnan elättejä.

Nuorempi polvi on lirissä, kun ei kiinosta kuin se kännykkö ja kaiken pitäisi tulla heti valmiina. Mene töihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä ihan itse suuresta palkastani tulevat eläkkeeni maksan. Enemmän se närästää, että joutuu näitä toimeentulemattomia nuoria hunsvotteja elättämään veroistaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä ihan itse suuresta palkastani tulevat eläkkeeni maksan. Enemmän se närästää, että joutuu näitä toimeentulemattomia nuoria hunsvotteja elättämään veroistaan

Totuus: Et maksa.

• Anonyymi

Ööö... ennen vanhaan lapset keksi tekemistä ja harrastukset itse, eikä niihin mennyt paljon rahaa.
      Kouluruokaa saa kuten ennenkin, ei yhteiskunta muuta ole ennenkään tarjonnut.

• Anonyymi

Me ammuskeltiin ritsalla lintuja, oravia ja niitä posliinipahkuroita sähkötolpista. Intistä sai usein hyvän ampumamerkin kun oli harjoitellut.

• Anonyymi

Syntyvyys on romahtanut kaikissa länsimaissa. Suomi ei ole poikkeus.

• Anonyymi

Tosin Suomessa toiseksi eniten kaikista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosin Suomessa toiseksi eniten kaikista.

Euroopassa lapsettomuus johtuu sperman heikentymisestä Suomessa köyhyydestä ja epäempaattisuudesta mm. työelämän joustamattomuudesta ja epäinhimillisestä suhtautumisesta lapsiperheen sinänsä normaaleihin ongelmiin.

• Anonyymi

Jotkut pitävät lapsettomuutta lusmuiluna mutta ei lapsia pidä hankkia jos niistä ei pysty huolehtimaan.

• Anonyymi

Tilanne on uusi koko ihmiskunnan historiassa. Ennenkään ei aina pystytty mutta oli yleensä ainakin mahdollisuus vaikuttaa itse siihen että olisi pystynyt. Perunamaa edes tai jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilanne on uusi koko ihmiskunnan historiassa. Ennenkään ei aina pystytty mutta oli yleensä ainakin mahdollisuus vaikuttaa itse siihen että olisi pystynyt. Perunamaa edes tai jotain.

Oikeiston hirmuleikkaukset vievät nuoria naisia prostituutioon. Hyvä tietysti että nyt miehet saa.

• Anonyymi

Näin se on ollut jo kauan, ensin lapsiluku putosi yhteen ja nyt nollaan.

• Anonyymi

> Euroopassa lapsettomuus johtuu sperman heikentymisestä

Ja heikentyminen johtuu puoluepolitiikan ja teknologian konvergenssista, joka mahdollistaa luvattoman jalkovälin etäseurannan länsimaissa (muslimimaissa ei ole tätä ongelmaa) - kaikki mitä seurataan luvattomasti heikentyy ja katoaa.

Ilmeisesti noin puolet ihmisistä kyttää nyt toista puolta reaaliajassa. Ne ketkä eivät kytänneet toisia ihmisiä katoavat olemattomiin. Lopulta vain kourallinen etäkyttääjiä jää jäljelle mutta muut maailman ihmiset tietävät mitä valkoihoiset saivat jälleen aikaan.

• Anonyymi

Palstavanhus taas horisee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstavanhus taas horisee.

Palstanulikka taas pihalla.

• Anonyymi

Kaikkiko pitäisi tarjota? Eikö itse voisi yhtään yrittää?

• Anonyymi

Suomalainen naisrotu on epäyhteensopiva miesten ja poikien kanssa. Kyse on jonkinlaisista intiaaneista tai venäläisistä rikollisista. Pienet pojat joutuvat intiaaninaisten terrorin kohteeksi - pelkästään intiaaninaisten paviaania muistuttava ääni aiheuttaa sen ettei kivekset laskeudu.

Ja sen naiset täällä hyvin tietävät ja monta muuta konstia. Meidän presidenttien hyvin tuntema klaanijohtaja kutsui sitä "tieteelliseksi stalinismiksi". Ei mitään asiaa Afrikan sarveen suomalaisilla tai venäläisillä enää koskaan. Kuten ei moneen muuhunkaan maahan. Joka maassa suomalaiset ja venäläiset salatut agentit saarretaan seuraavaksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1615
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      125
      1424
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      82
      1260
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1143
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1028
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      989
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      212
      791
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      763
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      733
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      698
    Aihe