voiko tyttö olla lätkä fani

Lätkä- tyttö

voiko tyttö olla lätkä fani? Kun joka paikassa tulee kritiikkii, et kattelen sitä vaa nuorien komeiden pelaaja poikien takii. Miks ei voi uskoo et se laji voi todella kiinnostaa muutenki? Ottakaa kantaa muutki lätkä tytöt

26

1016

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • giraldine

Tottakai voi olla, ei jääkiekko ole vain pojille. Mutta toivottavasti faniuden takana on muutakin kuin komeat pelaajat.
      Yleistäminen on tavallista, koska niin moni tyttö seuraa jääkiekkoa vain jonkun pelaajan takia.
      Se on hyvä, jos laji kiinnostaa muustakin syystä. Kaikki vaan kannustamaan!

• Marika16

Mä olen kyllä ihan AITO lätkä fani..vaikka siellä niitä komeita pelaajia onkin. Kyllä siis mä seuraan ihan muutakin urheilua kun lätkää.. katon ainakin formulat ja jalkkista, kaikki olymppia kisat, hiihtoa yms..(melekeen kaikkea missä vaan suomalaisia urheilijoita on) Joten mua ärsyttää joskus semmonen, kun esim jotkut ukot luulee että heillä on vaan oikeus katsoa urheilua yms. ja naureskelevat kun naiset/tytötkin katselevat esim lätkää. Ja luulevat sitten omistavansa koko maapallon!
        Ja sitten mua ärsyttää myös semmoset tyypit..
        joille ei lätkä merkitse mitään muuta, ken et
        siellä on komeita jätkiä, eivätkä tiedä edes lätkän perus sääntöjä kuten paitsiot ja pitkä kiekko!!! Se on musta jo naurettavaa!

• kaisuli
        Marika16 kirjoitti:

Mä olen kyllä ihan AITO lätkä fani..vaikka siellä niitä komeita pelaajia onkin. Kyllä siis mä seuraan ihan muutakin urheilua kun lätkää.. katon ainakin formulat ja jalkkista, kaikki olymppia kisat, hiihtoa yms..(melekeen kaikkea missä vaan suomalaisia urheilijoita on) Joten mua ärsyttää joskus semmonen, kun esim jotkut ukot luulee että heillä on vaan oikeus katsoa urheilua yms. ja naureskelevat kun naiset/tytötkin katselevat esim lätkää. Ja luulevat sitten omistavansa koko maapallon!
        Ja sitten mua ärsyttää myös semmoset tyypit..
        joille ei lätkä merkitse mitään muuta, ken et
        siellä on komeita jätkiä, eivätkä tiedä edes lätkän perus sääntöjä kuten paitsiot ja pitkä kiekko!!! Se on musta jo naurettavaa!

meikäläinenki kattoo lätkää ja muitaki urheilulajeja tosi intohimosesti. mua kiinnostaa oikeesti urheilu, enkä mä kato sitä lätkää vaa sen takii et joku pelaaja on hyvännäkönen. onhan se tietysti niinki et ne pelaajat on komeita, mut mitäs se haittaa. voi sitä urheiluu seurata tytötki, ei edes kaikki miehet kato lätkää (ainaka meil kotona) niin suurel tunteel ku mä. ja semmoset on tosiaan KAMMOTTAVIA "faneja" jotka kattoo lätkäst vaa ne haastattelut et ne näkis niitten suosikkipelaajan pärstän. semmoset epäaidot fanit ottaa päähän hyvin suuresti.

• Leijonatyttö

enkä pelkästään hyvännäköisten pelaajien takia...

• mies

Tyttö ei voi olla lätkä fani.

• Victoria

MÄä ainaki oon ikuinen Tappara-ja leijonafani!!!Ja muutenki ku vaa hyvännäkösten jätkien takia...

• someone
        Victoria kirjoitti:

MÄä ainaki oon ikuinen Tappara-ja leijonafani!!!Ja muutenki ku vaa hyvännäkösten jätkien takia...

...mut mä en ainakaa kehtais tunnustaa, jos mä fanaisin tapparaa!!

• mies

Kiekkoilijapojat onkin tosi hyvännäkösiä,varsinkin
      ilman vaatteita.

Armeijassa olin monta kertaa saunassa yhdessä parin nykyisen maajoukkuekiekkoilijan kanssa ja täytyy näin miehenäkin sanoa,että oli niillä tosi hyvin kehittyneet lihakset joka paikassa vartaloa.

En ole homo,mutta minäkin ihailin noiden alastomien kiekkoilijoiden hyvinmuodostuneita pakaralihaksia ja reisilihaksia,joita armeijan saunassa pakostakin näin.

Ymmärrän täysin teinityttöjen ihastumisen kiekkoleijoniin.

• kaisuli

ei niitten pelaajien lihaksia sieltä varusteitten läpi nää, jos oot huomannu. ja sitäpaitsi kyl tytötki voi olla lätkäfaneja, siis ihan aitoja. ei urheilu oo pelkästään miesten katteltavaks tarkotettua.
        sulla nyt onki kai vähä asenneongelmia.

• pelaaja

kyllä minusta tytötkin voi olla lätkäfaneja! ja hyvähän se vaa on! musta ainaki on kiva pelata jos vaikka katsomosta joku tyttö huutelee tuomarille et ei kyllä ollu paitsio tjtn! ja tylsäähän jäkistä ois pelatakki jos ois vaa jätkii katsomossa! ei se ois mukavaa! tyttöjä enemmän katsomoihin!! ja semmosia vielä jotka on aitoja lätkäfaneja ja tietää jäkiksestä enemmän ku sen et siellä on ne 5 kenttäpelaajaa mokke korkeintaan kentällä! ei semmosii mitkä tulee vaa jätkien peräs sinne. ja sitä paitsi on kiva väitellä esim. vaikka tästä jäkiksestä jonkun tytön kans.

• jellonat rulaa 4-ever

sulle mies, KYSYN VAAN MIX EI VOIS OLLA?
      vastaus sulle lätkä-tyttö, kyllä voi!
      mä ainakin oon aivan siis no, TODELLA fani!!
      katon JOKAISEN ottelun mitä telkasta tulee, vaikka se ois vain joku tyyliin japani-slovenia matsi, ihan pelkästään sen jääkiekon takia. tosin tollasessa matsissa se ei oo kovin tasokasta, mutta silti... seuraan sm-ligaa, käyn pelicansin kotiotteluissa, katon maajoukkue otteluita aina kun niitä tulee... eli kysyn vielä, miksi naiset eivät voisi seurata urheilua, ja varsinkin jääkiekkoa? en muuten seuraa urheilua, esim. jalkapallo on typerää. ja, oon 14-wee tyttö.kukaa mun kamuist ei oo fani, mut ei se mua haittaa. mitä noihin komeisii poikii tulee, en oo kullu kenenkää kattovan lätkää vaan niiden takii. vaik onha siel niitäki, tietty...=) ja kaiiki jääkiekon fanit, olitte sit tyttöi tai jätkii, ens vuonna nähää kotikisois!!! ja suomi on sit vihdoin ja viimein taas MAAILMANMESTARI!!!!

• scott

Kyllähän likat voi ihan hyvin seurata lätkää. Ainaskin täällä tampereen hakamettän jäähallissa, jotkut puhuu että 14-19 likat yrittää iskee jätkiä, eikä keskity ollenkaa lätkän seuraamiseen. Ei ihme kun aina vetää naamaan kauheet meikit, ja pistää tiukat housut päälle. Että stringit näkyy läpi tällaista puhetta mä oon kuullu.

• mies

Tyttö ei voi olla lätkäfani.

• *Nekku*

Mä oon myös ja ihan vannoutunut lätkänystävä!Onhan se tietty plussaa kun saa katsella niitä uroksia,mutta pääasia on PELI!!!Että silleen....=)

• lee

Tyttökin voi olla lätkä fani. Itsekkin olen ja pelaan lätkää tyttö/naisjoukkueessa.Onhan siellä ihan hyvän näköisiä pelaajiakin, mutta itse peli on kaikkein tärkein.

• oLio

Miks tyttö ei vois olla lätkä-fani? oon mäki kyl kuullu just jotai semmost et menisin sinne vaan kattoo hyvän näkösii pelaajii..... Mut toistenhan idolit on jääkiekkoilioita (esim. mun...) Mä olin viime kaudelki melkeen jokases Jokereitten koti ottelus ja kun ne liputkaa ei oo ihan ilmasii ni kuka sinne menee VAAN pelaajii kattoo? Katoin mäki kaikki MM-matsit paitsi yhtä....
      I love Jokerit and Kari Lehtonen 4-ever=)

• isä

• neito
        isä kirjoitti:

Kyllä tyttökin voi olla lätkäfani. Itse oon seurannu lätkää kohta 12 vuotta ja oma isä on vaan mielissään, että nuorempi tyttö seuraa lätkää. Onpahan jotain juteltavaa isukin kanssa.

• lätkäfani

ai sääki niinkus fanaat jokereita???..sentää joitaki järkevii joukoss!!=)
        oli muutes aika mahtava kausi..vai?

• kaisuli
        isä kirjoitti:

anteeks nyt vaan mut mua alkaa vituttaa suoraan sanottuna tollanen. millä perusteella tyttö ei voi olla lätkäfani? PERUSTELKAA vittu ne mielipiteenne, mielipidettä ei oo jos sitä ei osaa perustella. jääkiekko ei ole ainoastaan miesten laji, ja tytöt on monesti paljon enemmän tunteella mukana ku pojat, ainaki meijän luokal vaan tytöt seuraa lätkää. eikä me todellakaa seurata sitä siks et ne pelaajat on komeita. se on plussaa, mut ei siinä pelejä kattellessa nää niitten pelaajien naamaa. ja sitäpaitsi mä ainaki seuraan muittenki pelejä ku vaa suomen tai tepsin (oon siis tepsi-fani), pääasia että se on jääkiekkoa. kyllä tytötki voi olla lätkäfaneja. eläviä esimerkkejä löytyy vaikka kuinka paljon.

• *lumi

no tottakai voi olla!!!minäkin olen lätkä fani..kyllä tyttö saa olla lätkä fani..ja kyllähän osa lätkä faneista pitääkin olla tyttöjä..onhan joitakin hyvännäköisiä pelaajia..mutta en mä nyt sen takia lätkää kato..hei haloo! :D

• girl, how love hockey

Kyllä tyttökin saa olla lätkäfani. Mikä estää?? Itse oon seurannu jäkistä yli 10 vuotta ja vieläkin jaksan seurata, vaikka omaa kultaani ei kiinnosta jäkis yhtään.

• Jyp_fani

Tottakai voi olla....Mäki oon ihan hulluna lätkää....ja sillee....Voisix sä mailaa mulle nii jutellaa lisää.....maili ois: [email protected]

• leijonatyttö

totta kai likkaki voi olla lätkäfani....
      onhan sitä teitty tullu krittiikkiä, et kattoo lätkää vaa niitte hyvännäköste pelaajien takii, mut jätkät nyt on vaa jätkii... mitä se oikeestaa niille kuuluu, et seuraaks likka jääkiekkoo!?!?

• k girl

Suomi on jääkiekkomaa joten olisi se nyt hullua jos katsomoissa olisi vain miehiä. Olen 14 vuotias ja katson kaikki mahdolliset jääkiekko-ottelut enkä vain niiden pelaajien takia. Suosikkipelaajani on Kari Lehtonen. Jääkiekko ei ole ainoastaan miesten laji!!!

• lätkä-fani 4ever

No totta kai!! *hämmästynyt* ei jääkiekkoo oo tarkotettu pelkästää jätkille, se ei todellakaa oo niitten omaisuutta... okei, pakko myöntää et kyl mä katon lätkää hyvännäkösten pelaajienkin takii, mut ei se oo pääasia.. musta lätkä on kivaa ja jännää kateltavaa... lätkä-fanit, nähään ens vuonna mm-kisoissa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      223
      4111
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2593
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2325
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1416
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      86
      1298
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1159
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      75
      1037
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      913
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      896
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      891
    Aihe