Naiset nuo!!!

Anonyymi-ap

Miksi suurin osa naisista vetää kulmakarvansa tavalla tai toisella vinosti ylöspäin kaartuviksi vaikka heillä luonnolliset kulmakarvat olisivatkin kohtuu vaakatasoon suuntaiset.
Voimakkaasti ylöspäin vinot kulmakarvat tekee naisesta aggressiivisen näköiseksi.
Itse tykkään naisten ulkonäöstä silloin kun kulmakarvat ovat lähes suoraan sivuille ja vain hieman kaarevat.
Tämä on yksi merkittävä seikka kun olen tutkaillut niiden naisten kasvojen piirteitä jotka minua miellyttää.

34

544

Vastaukset 34

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

hyvä näyttää vihaselt näin me skipataan lässyttäjä vaali miehet

• Anonyymi

Itse muotoilen kulmani tavalla, joka miellyttää omaa silmääni. Minulle on varsin yhdentekevää mistä joku muu tykkää.

• Anonyymi

Tässäpä se totuus!

• Anonyymi

Kullakin oma persoonallinen valintansa, joka ei kuulu muille.

• Anonyymi

Juuri ennen reissua kävin kosmetologilla. Tosi tarkka oon kulmien kanssa. Haluan pitää ne luonnollisena. Hyvin aapee on kattonut miten muotoilu vaikuttaa ilmeeseen. Toinen ääripää on oikein kynityt.

• Anonyymi

Samaa mieltä, että on hyvä jos näyttää vihaiselta. Miesten takia siis. Vaikka ei se ole tarpeeksi auttanut. Itselläni on just tollaset kulmakarvat luonnostaan, mikä on hyvä ettei tartte piirtää kokonaan uutta muotoa.

• Anonyymi

Mäkin jäin tuossa miettimään, että mistä aloittaja tietää millaiset luonnolliset kulmakarvat kenelläkin vastaantulijalla on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mäkin jäin tuossa miettimään, että mistä aloittaja tietää millaiset luonnolliset kulmakarvat kenelläkin vastaantulijalla on?

Niin, saahan se vähän miettimään... 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus ne näkyy, ne luonnolliset.

• Anonyymi

Ihan kauheeta, niinkuin jos o luomii paljo kasvoilla. 7

• Anonyymi

Yök 🤢

• Anonyymi

Lapsi, menehän nyt häpeämään peilin eteen ihan kaikkea mitä naamastasi löydät. Mieti siinä samalla kaikki muu mihin et itsessäsi ole tyytyväinen ja mikä hävettää. Teinejähän hävettää itsessään ihan kaikki. Sitten kun kasvat aikuideksi, niin huomaat, että ei jollain luomella ole mitään merkitystä. Paitsi jos se on melanoona.

• Anonyymi

Ihan naurettavaa sontaa pitäs niitata

• Anonyymi

Tänä päivänä on muodissa mikrobleidata kulmakarvat. Kaikki tekijät eivät ole kovin taidokkaita, joten valitettavasti kaduillamme kävelee myös Angry Birds-naisia.

• Anonyymi

😹.

• Jokainen laittaa tai meikkaa kulmansa kuten itse haluaa, kunhan omaan silmään näyttää hyvältä. Ei kiinnosta, mitä joku muu on niistä mieltä.

• Anonyymi

Palstasetä modifioitui jälleen prinsessaks😇

• Anonyymi

Näillä naisilla ei ole siis haku päällä, tiedoksi sitten vaan. He ovat niitä itseriittoisia joilla ei sydämeen mahdu kuin yksi ämmä, he itse.

• Anonyymi

Perusoletus on, että kenelläkään ei ole "haku päällä". Siitä on hyvä lähteä.

• Anonyymi

Mielenkiintoinen teoria pelkistä kulmakarvoista.

• Anonyymi

Koska olen cruella devil

• Anonyymi

Pitäisköhän jatkos vältää vihaisen näköisyyttä
      Ettei just ne joiden ei pidä lähestyä mua lähesty.
      Pohdin asiaa noin niiku ohimenen ja omaa meikkaustyyliakin miettien
      Et olisiko syytä vähä miettiä😄

• Anonyymi

Kysy naisilta.

• Anonyymi

Minulla menee kyllä ihan luonnostaan ne niin. Toki niihin vähän väriä pistän. En ala niitä kenenkään takia viivaksi muuttamaan.

• Anonyymi

Minusta ainakin tuntuu että pitäisi olla tosi kaunis luonnostaan, jotta suorat viivat kulmakarvoina näyttäisivät hyvältä. Jos kasvoissa on paljon pehmeyttä ja roikkuvuutta niin sellaiset korkeat kulmakarvat tuovat edes vähän ryhtiä tai jotain...

• Anonyymi

En tarkoittanut suoria vaan vaakatasossa olevia kaarevia kulmakarvoja.
        Korkeintaan hiukan nousevia mitta joillakin on hyvin jyrkästi ylöspäin nousevat, se on ihan ok heille itselleen. Sanoin vain mielipiteeni että he näyttävät silloin vihaisilta, toki saavat näyttääkin.
        Itse siis tykkään basic

• Anonyymi

Kulmakarvojen muotoilussakin on muoti-ilmiöitä. Moni on viimeisen 10 vuoden aikana opetellut maalaamaan itselleen kuvaamasi kaltaiset palkkimaiset kulmakarvat, kun kaikki muutkin, instassa ja silleen. Moni myös tatuoinut kosmetologilla sellaiset.

Nyt ne alkavat mennä pois muodista ja näyttää vanhanaikaisilta. Katsotaan moniko jättää kulmat piirtämättä vastedes, kun uudet trendit ottavat vallan.

• Anonyymi

He pelasivat liikaa angry birdsiä.

• Anonyymi

Oletpa ulkokultainen. Vedät piirut jostain kulmakarvoista. Voi hyvää päivää pahvi🤷‍♀️

• Anonyymi

Kulmakarvojen on tarkoitus suojata silmiä. Siksi ne myötäilevät aika hyvin silmän kaarta. Sisäkulmasta alkavat alempaa ja ulkoreunasta laskevat hieman.

Miksikö meikkaavat tai mikrobladingilla laittavat kulmat vinoon? Kauneus on katsojan silmissä. Ei voi sanoa, että suurin osa laittaa kulmansa noin. Mutta jotkut. Typerältähän ne omaan silmäänikin näyttävät, mutta suotakoon se heille. Ei kaikkia pysty miellyttämään millään. Eikä ole tarvitsekaan..

• Anonyymi

Mies kommentoi naisten ulkonäössä jotakin epäluonnollista. Nainen tulee perässä kommentoimaan, kuinka luonnollisen kaunis hän on. Tämäkin dilemma on niin nähty 🤮🤧

• Anonyymi

Kauneus tuleekin sisältä❣️💫

• Anonyymi

Näin myös oletan 🤔

• Anonyymi

Minä en ainakaan vedä en edes osaisi alkaa kikkailemaan niin, lopputulos vois olla aika huvittava. 🙈😅

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      17
      1194
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1131
    3. 60
      1066
    4. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      979
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      60
      929
    6. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      82
      908
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      89
      868
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      180
      854
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      77
      781
    10. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      751
    11. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      39
      694
    12. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      616
    13. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      608
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      56
      580
    15. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      46
      576
    16. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      83
      548
    17. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      534
    18. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      36
      518
    19. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      286
      484
    20. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      46
      452
    Aihe