Mutta voisittekohan lainata ennen tätä vähän kananmunia?
Grönlanti tänne! Kanada meille! Panaman kanava meille!
8
118
Vastaukset
- Anonyymi
Ja kanada voisi vielä antaa halpaa öljyä ja sähköä. Miksi kanada ei osta enää viskiä?
Miksi kukaan ei tee niinkuin trump tahtoo?- Anonyymi
Maailma ei usko, vaikka Trump käskee ostamaan Tesloja. Mikä lie Trumpin kosto?
- Anonyymi
Oudosti käyttäytyvä oranssi mies teki Yhdysvalloista naurettavan. Persut yrittävät samaa temppua Suomessa. Ajatelkaa vaikka Mäkelää joka saa sitä enemmän ääniä, mitä tyhmempiä juttuja päästää suustaan. Hörökorvat vain väpättävät kun suusta kumpuaa sontaa.
- Anonyymi
Viisas uskoo kerralla sanotaan!Eli USAn kansa on tyhmää kun valitsivat Trumpin uudelleen.Ja tyhmyydellehän ei mahda jumalatkaan mitään!
- Anonyymi
Tynkkynen käy varmasti kuumana Trumpista. Jopa kärki märkänä.
- Anonyymi
Onko se Trumpin ruusufinninen naama perussuomalaisia miehiä kiihottavaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se Trumpin ruusufinninen naama perussuomalaisia miehiä kiihottavaa?
Persua kiihottaa kun hän saa olla mahdollisimman härski!
- Anonyymi
Ihan loogista. Pitäähän sitä olla kananmunia, ennen kuin valloittaa maailman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu755864Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275057Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213058- 1802478
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2062206- 172106
- 1031531
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3251351- 751273
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171186