Joka ainoa apueuro Ukrainalle vastaa 100 euroa Suomen puolustamisen. Joten miksi emme tekisi niin. Suomen tulee avustaa Ukraina kaikin mahdollisin ja mahdottomineenkin keinoin.
Apu Ukrainaan ja ainoastaan Ukrainan selviytyminen pelastaa Suomen.
16
165
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se puolusta yhtään Suomea, päinvastoin. Jos nekin rahat olisi käytetty viisaammin olisi maassa rauhallisen kansan hyvä mää.
- Anonyymi
HYVÄTAHTOINEN TEORIA lykkää sen vastuun jollekin toiselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HYVÄTAHTOINEN TEORIA lykkää sen vastuun jollekin toiselle
Kukaan ei oikeasti saa sitä mitä odottaa.
Olen ihminen joka joutui pakosta pelastamaan yhdenkin tänne tuomanne - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei oikeasti saa sitä mitä odottaa.
Olen ihminen joka joutui pakosta pelastamaan yhdenkin tänne tuomanneYllätyin kun suojelu kuuluikin minulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllätyin kun suojelu kuuluikin minulle
Vastuuton hyväsydäminen henkilö laittaa taakan toisen harteille. Tältä toiselta ei apua saa velvoittaa ilman vasta-apua. Tämä maa ei ole turvasatama enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastuuton hyväsydäminen henkilö laittaa taakan toisen harteille. Tältä toiselta ei apua saa velvoittaa ilman vasta-apua. Tämä maa ei ole turvasatama enää.
Teette ruman temoun, annatte rusinakakkuset näille, mutta sotkette oman maan köyhemmän asiaan niin, että meillä on vain vaarallinen työ auttamassa kun yö saapuu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teette ruman temoun, annatte rusinakakkuset näille, mutta sotkette oman maan köyhemmän asiaan niin, että meillä on vain vaarallinen työ auttamassa kun yö saapuu...
Yöllä täällä ei enää ole turvallista
- Anonyymi
Ukrainaan rahantunku typeryden huippu! Ryöstä suomalaista!
- Anonyymi
Sotahullu Kokoomus haluaa leikata ne pienetkin vähäiset tuet kaikista taloudellisesti heikoimmassa asemassa olevilta, köyhät, sairaat, vanhukset ja vammaiset!
- Anonyymi
Vittu mikä ääliö.
Laita vaan rahasi ukronatsiörkeille. SS Galitsia ja Azov-pataljoona odottavat rahojasi.
Mieluummin poltan rahani kuin lähettäisin Ukrainaan. - Anonyymi
Joku ääliö kannattaa Ukrainan korruption rahoitusta,voi vittu; tyhmyys?
- Anonyymi
Suomen ei olisi pitänyt koskea Ukrainaan "pitkällä tikullakaan". Ukraina on pahempi kuin pahaksi luokiteltu Pohjois-Korea. Pohjois-Korealla rajat on tiukasti suljettu. Se mitä sen maan sisällä tapahtuu, pysyy rajojen sisällä. Mutta Ukraina; ihmiskaupan, rahanpesun, huumekaupan, bioaseiden ja korruption keskus levittää "paskaansa" rajojensa ulkopuolelle ympäri maailmaa. Ukrainan on lakattava olemasta. Avaaja ja Suomen eliitti itkee vielä verta liityttyään Ukrainan liittolaiseksi.
- Anonyymi
Kansa jo nälissään nyt!
- Anonyymi
Aika raadollinen syy politikoilta jatkaa Ukrainan sotaa:
https://rumble.com/v2kqeta-u.s.-harvesting-childrens-organs-in-ukraine.-why-western-fascist-mercenarie.html'
Onneksi venäjä vei kymmeniä tuhansia lapsia turvaan, näistä ukrainan tunneleista. Kun elinten hinnat ovat tuota tasoa, niin ei ole ihme, että länsi haluaa lapset takaisin. - Anonyymi
UKRAINAN NATSIVALTA ON KOHTA TUHOTTU - SUOMI MENI LAMAAN ...
tämä sen vuoksi, että pisti lusikkansa väärään soppaan...suossa olemme ja pitkään....tulee paljon korvauksia maksettavaksi Suomelle ja suomalaisille....
Tässä rintamalta:
https://www.youtube.com/watch?v=OEpsbq88zXU - Anonyymi
Miltä Suomi pitäisi pelastaa?
Ei meillä ole mitään hätää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614217
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj363051Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452207
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51959- 201949
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91318