Apu Ukrainaan ja ainoastaan Ukrainan selviytyminen pelastaa Suomen.

Anonyymi-ap

Joka ainoa apueuro Ukrainalle vastaa 100 euroa Suomen puolustamisen. Joten miksi emme tekisi niin. Suomen tulee avustaa Ukraina kaikin mahdollisin ja mahdottomineenkin keinoin.

16

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se puolusta yhtään Suomea, päinvastoin. Jos nekin rahat olisi käytetty viisaammin olisi maassa rauhallisen kansan hyvä mää.

• Anonyymi

HYVÄTAHTOINEN TEORIA lykkää sen vastuun jollekin toiselle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HYVÄTAHTOINEN TEORIA lykkää sen vastuun jollekin toiselle

Kukaan ei oikeasti saa sitä mitä odottaa.
        Olen ihminen joka joutui pakosta pelastamaan yhdenkin tänne tuomanne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei oikeasti saa sitä mitä odottaa.
        Olen ihminen joka joutui pakosta pelastamaan yhdenkin tänne tuomanne

Yllätyin kun suojelu kuuluikin minulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yllätyin kun suojelu kuuluikin minulle

Vastuuton hyväsydäminen henkilö laittaa taakan toisen harteille. Tältä toiselta ei apua saa velvoittaa ilman vasta-apua. Tämä maa ei ole turvasatama enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastuuton hyväsydäminen henkilö laittaa taakan toisen harteille. Tältä toiselta ei apua saa velvoittaa ilman vasta-apua. Tämä maa ei ole turvasatama enää.

Teette ruman temoun, annatte rusinakakkuset näille, mutta sotkette oman maan köyhemmän asiaan niin, että meillä on vain vaarallinen työ auttamassa kun yö saapuu...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teette ruman temoun, annatte rusinakakkuset näille, mutta sotkette oman maan köyhemmän asiaan niin, että meillä on vain vaarallinen työ auttamassa kun yö saapuu...

Yöllä täällä ei enää ole turvallista

• Anonyymi

Ukrainaan rahantunku typeryden huippu! Ryöstä suomalaista!

• Anonyymi

Sotahullu Kokoomus haluaa leikata ne pienetkin vähäiset tuet kaikista taloudellisesti heikoimmassa asemassa olevilta, köyhät, sairaat, vanhukset ja vammaiset!

• Anonyymi

Vittu mikä ääliö.
      Laita vaan rahasi ukronatsiörkeille. SS Galitsia ja Azov-pataljoona odottavat rahojasi.
      Mieluummin poltan rahani kuin lähettäisin Ukrainaan.

• Anonyymi

Joku ääliö kannattaa Ukrainan korruption rahoitusta,voi vittu; tyhmyys?

• Anonyymi

Suomen ei olisi pitänyt koskea Ukrainaan "pitkällä tikullakaan". Ukraina on pahempi kuin pahaksi luokiteltu Pohjois-Korea. Pohjois-Korealla rajat on tiukasti suljettu. Se mitä sen maan sisällä tapahtuu, pysyy rajojen sisällä. Mutta Ukraina; ihmiskaupan, rahanpesun, huumekaupan, bioaseiden ja korruption keskus levittää "paskaansa" rajojensa ulkopuolelle ympäri maailmaa. Ukrainan on lakattava olemasta. Avaaja ja Suomen eliitti itkee vielä verta liityttyään Ukrainan liittolaiseksi.

• Anonyymi

Kansa jo nälissään nyt!

• Anonyymi
    • Anonyymi

UKRAINAN NATSIVALTA ON KOHTA TUHOTTU - SUOMI MENI LAMAAN ...
      tämä sen vuoksi, että pisti lusikkansa väärään soppaan...suossa olemme ja pitkään....tulee paljon korvauksia maksettavaksi Suomelle ja suomalaisille....

Tässä rintamalta:

https://www.youtube.com/watch?v=OEpsbq88zXU

• Anonyymi

Miltä Suomi pitäisi pelastaa?

Ei meillä ole mitään hätää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4217
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3465
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      36
      3051
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2568
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2207
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1959
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1949
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1318
    Aihe