Minä en tykkää mutkan oikaisijoista ,on se kumma kun minä olen liikenteessä kaikki ajavat mutkassa

Anonyymi-ap

Taas tuli auto vastaan mutkassa minun puolella nissan almera ,minulla oli peräkärry perässä ei väistä ojan pohjalle jos tulee kolari niin sitten tulee ,näitä mutkan oikojia on myös kesällä .Sen kyllä käsitän vauhtia 150 km/h ,80- 60 km/h alueella ajaa omalla kaistaa pitkin eikä lähtä mutkaa oikomaan vastaan tulijan kaistaa pitkin varsinkaan kun ei näe tuleeko siellä joku vastaan.🤔🥺.

5

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kädettömiä ja osaamattomia on iso määrä joukossa.

• Anonyymi

Miten olisi kirjoitustaidon ja kieliopin opettelu, noin aluksi?

• Anonyymi

Ymmärrän ongelman. Samaa näen mökkipaikkakunnalla. Talvikelillä asia oikein hyppää silmille, kun lumipolanteessa on vain kolme rengasuraa.

Olen opetellut ennakoimaan pimeänä vuodenaikana niin, etten joudu ajamaan vastaan paikallista kulkijaa sisäkaarteen puolella. Jos tätä ei saa toimimaan, on parasta laskea nopeutta reilusti mahdollisen törmäyksen varalta. Aika ahdasta siellä sisäkurvissa on, kun itse ajan kahta oikeanpuoleista ajouraa ja vastaantulija tekee samoin. Jos tämä ei väistä, autot menevät törmäyksessä neljäsosan verran sisäkkäin...

Kesäaikana olen ottanut tavaksi ajaa siellä sisäkaarteessa metrin keskemmällä kuin muuten ajaisin. Vastaantulija mahtuu ohi, ja joutuu joskus jopa ajattelemaan ajotapaansa. Kaarteessa oikaisija väistäköön, kun olen kuitenkin kokonaan tien keskikohdan oikealla puolella.

• Anonyymi

Kun ihmiset eivät osaa ajaa kaistan reunassa edes kesällä, niin eivät ne osa sitä tietenkään talvellakaan.

• Anonyymi

Tuskin kukaan tykkää mutkassa oikojista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      68
      2610
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      51
      2068
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      9
      2006
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      52
      1739
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      151
      1558
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1236
    7. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      68
      935
    8. Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki

Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘
      Ikävä
      62
      923
    9. Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää

Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka
      Maailman menoa
      119
      918
    10. Jos voisit palata yhteen risteykseen

..mikä se elämässäsi olisi?
      Ikävä
      67
      916
    Aihe