ja nykyisen hallituksen mielivallan alle?
Olit äänestämässä KOK/PS/KD-ehdokasta. Ja nyt sitten saat sitä mitä tilasit. Huonommat työehdot, työttömyysturvan, sairausturvan ... jne .. jne
Kannattiko vai kaduttaako? Onko nyt turvallinen olo, kun ruokajonot ja suurtyöttömyys on uusi normaali?
Vaalit on tulossa ja voit nyt muuttaa ainakin kunta/sote-hallitusten suuntaa. Tee se ihan omaksi ja lastesi eduksi!
Missä sinä olit silloin, kun työläisten työehdot annettiin EK:n
42
273
Vastaukset
- Anonyymi
Täytyy kyllä olla ITSEENSÄ SUUTTUNUT jos äänestää KOKOOMUSTA JA PERSUJA,NÄITÄ HYVINVOINNIN TÄYSTUHOON JOHTAVIA TALIAIVOJA
Jos et huomaa, että kansan koko tulo on kiinni siitä porukasta jota Kokoomuskin edustaa eli oikeistosta niin olet poliittisesti sokeutunut. Mikään vasemmiston haara ei tuota meille tuloja vaan ainoastaan menoja kuten ay mafia!
Tuottava yritysmaailma on se ainoa tuotava osa yhteiskuntaa ja muut ovat sen armoilla. Jos yritykset LAKKAAVAT TEKEMÄSTÄ TULOSTA, NIIN SE ON NYKYISEN YHTEISKUNNAN LOPPU!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Jos et huomaa, että kansan koko tulo on kiinni siitä porukasta jota Kokoomuskin edustaa eli oikeistosta niin olet poliittisesti sokeutunut. Mikään vasemmiston haara ei tuota meille tuloja vaan ainoastaan menoja kuten ay mafia!
Tuottava yritysmaailma on se ainoa tuotava osa yhteiskuntaa ja muut ovat sen armoilla. Jos yritykset LAKKAAVAT TEKEMÄSTÄ TULOSTA, NIIN SE ON NYKYISEN YHTEISKUNNAN LOPPU!Ja nythän nämä OIKEISTOLAISET ovat saaneet työttömyyden, konkurssit, ruokajonojen pituudet ja köyhyyden nostettua ihan ennätyksellisiin mittoihin. Näyttöä ei siis ainakaan oikeiston talousosaamisesta ole ... mutta sitä enemmän ideologista vihaa työläisiä kohtaan..
Äänestä siis sinäkin vihdoin koko kansan etuja ajavaa VASEMMISTOLIITTOA - Anonyymi
Vain täys taneli tai itsetuhoinen masokisti äänestää hallituspuolueita, mutta ikävä kyllä heitä aina löytyy. Yhteiskunnan pitäisi suojella heitä itseltään ja ottaa äänioikeus pois suojellakseen heitä itsetuhoisuudelta.
Parempaan suuntaanhan se on kääntynyt mutta vielä on korjattavaa, jotta saadaan kiky taas kuntoon.
Demokraattinen päätöksenteko ei ole mielivaltaa kuten ay mafian teot joilla ei demokratian kanssa ole mitään tekemistä!- Anonyymi
"Parempaan suuntaanhan se on kääntynyt"
Kerro tuosta lisää mitä tarkoitat? Anonyymi kirjoitti:
"Parempaan suuntaanhan se on kääntynyt"
Kerro tuosta lisää mitä tarkoitat?On karsittu tuottamattomia menoeriä esim. työsopimuksista. Tuossa yksi esimerkki!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
On karsittu tuottamattomia menoeriä esim. työsopimuksista. Tuossa yksi esimerkki!
Eli suunta on oikea. No sitten kai luovutaan kesälomista ja palkan maksusta, Nehän on yrityksille tuottamattomia menoeriä.
No mitä noita sinun tarinoita tullut luettua niin et taida olla ihan terve nuppisi osalta. Näkee oikeasti että sinulla ei kaikki hyvin. Anonyymi kirjoitti:
Eli suunta on oikea. No sitten kai luovutaan kesälomista ja palkan maksusta, Nehän on yrityksille tuottamattomia menoeriä.
No mitä noita sinun tarinoita tullut luettua niin et taida olla ihan terve nuppisi osalta. Näkee oikeasti että sinulla ei kaikki hyvin.Kesäloma ja palkanmaksu ovat laissa, vain määrät pitää sopia! Hyvinvointi ei ole tuottamatonta vaikka niin luuletkin!
Olen hyvin pärjännyt jo yli 80 vuotta ja aion vielä jatkaa toistaiseksi!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kesäloma ja palkanmaksu ovat laissa, vain määrät pitää sopia! Hyvinvointi ei ole tuottamatonta vaikka niin luuletkin!
Olen hyvin pärjännyt jo yli 80 vuotta ja aion vielä jatkaa toistaiseksi!"Kesäloma ja palkanmaksu ovat laissa, vain määrät pitää sopia!"
Olisiko hyvä sopiminen nolla päivää lomaa ja nolla euroa palkkaa. Anonyymi kirjoitti:
"Kesäloma ja palkanmaksu ovat laissa, vain määrät pitää sopia!"
Olisiko hyvä sopiminen nolla päivää lomaa ja nolla euroa palkkaa.Se on sinun asiasi miten haluat sopia. Se ei muille kuulu joskin muistaakseni laissa on jotain siitä kesälomastakin, ihan määrällisestikin!
Vuosilomalaki 162/2005 kertoo miten asia pitää hoitaa! Palkan määrään tuskin löytyy lakia joten voit myydä oman työpanoksesi parhaaseen hintaan johon kykenet!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Se on sinun asiasi miten haluat sopia. Se ei muille kuulu joskin muistaakseni laissa on jotain siitä kesälomastakin, ihan määrällisestikin!
Vuosilomalaki 162/2005 kertoo miten asia pitää hoitaa! Palkan määrään tuskin löytyy lakia joten voit myydä oman työpanoksesi parhaaseen hintaan johon kykenet!Tiiätkö ketään joka ottaisi minut töihin. Yksi lomapäivä vuodessa riittää ja senkin voi jakaa kahdeksi puolikkaaksi, Palkaksi riittää yksi € kuukaudessa, mutta siitäkin voin neuvotella jos tuntuu liian suurelta pyynniltä. Tekisin seitsemän päivää viikossa töitä kymmenen tuntisilla työpäivillä. No kahdeksan päivää viikossa kaksitoista tuntisilla jos sovitaan. Pääsenkö sitten teidän Kokoomus hullujen uskomaan paratiisiin.
Onko huono tarjous?
PS. Olisiko mahdollista saada palkka pimeänä? Itse olen ihan niin rehellinen kokoomukselainen kun kokoomukselainen vain voi olla. Anonyymi kirjoitti:
Tiiätkö ketään joka ottaisi minut töihin. Yksi lomapäivä vuodessa riittää ja senkin voi jakaa kahdeksi puolikkaaksi, Palkaksi riittää yksi € kuukaudessa, mutta siitäkin voin neuvotella jos tuntuu liian suurelta pyynniltä. Tekisin seitsemän päivää viikossa töitä kymmenen tuntisilla työpäivillä. No kahdeksan päivää viikossa kaksitoista tuntisilla jos sovitaan. Pääsenkö sitten teidän Kokoomus hullujen uskomaan paratiisiin.
Onko huono tarjous?
PS. Olisiko mahdollista saada palkka pimeänä? Itse olen ihan niin rehellinen kokoomukselainen kun kokoomukselainen vain voi olla.En luottaisi moiseen hakijaan!
Pitää olla asiallinen ei komuloinen!Komuloinen = vasuri eli henkilö joka ei tule toimeen ilman loisimista oikeisto ylläpitämässä yhteiskunnassa. Eihän teillä vasuri komuloisilla ole mitään ilman oikeistolaisen yritysmaailman tuotoista saamaanne palkkaa! Te siis loisitte, varsinkin se osa joka ei osaa itselleen työtä hakea!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Komuloinen = vasuri eli henkilö joka ei tule toimeen ilman loisimista oikeisto ylläpitämässä yhteiskunnassa. Eihän teillä vasuri komuloisilla ole mitään ilman oikeistolaisen yritysmaailman tuotoista saamaanne palkkaa! Te siis loisitte, varsinkin se osa joka ei osaa itselleen työtä hakea!
Narsistina ja äärioikeiston edustajana olet jäävi työläisiä arvostelemaan ... heitä trumppifani vaikka voltti .. heheheh
Anonyymi kirjoitti:
Narsistina ja äärioikeiston edustajana olet jäävi työläisiä arvostelemaan ... heitä trumppifani vaikka voltti .. heheheh
Milläs pätevyydellä sinä noita diagnoosejasi latelet?
Totuuden kertominen ei ole narsismia, enkä ole mikään ääri! Olet siis pelkkä hupilainen joka laskettelee noita verbaaleja ulosteitaan!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Milläs pätevyydellä sinä noita diagnoosejasi latelet?
Totuuden kertominen ei ole narsismia, enkä ole mikään ääri! Olet siis pelkkä hupilainen joka laskettelee noita verbaaleja ulosteitaan!No juu, sinä olet tunnettu hullu.
On meitä ainakin kaksi jotka sinua ihailemme.
T: karva.naamarit ja EXKAXEX Anonyymi kirjoitti:
No juu, sinä olet tunnettu hullu.
On meitä ainakin kaksi jotka sinua ihailemme.
T: karva.naamarit ja EXKAXEXHulluus näyttääkin siirtyneen Lyylilään!
T: vanha partasuu- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Hulluus näyttääkin siirtyneen Lyylilään!
T: vanha partasuuNo jos olette kaikki hullut Lyylejä niin olkaa koko kolmikko vai onko teitä nyt jo neljä?
Anonyymi kirjoitti:
No jos olette kaikki hullut Lyylejä niin olkaa koko kolmikko vai onko teitä nyt jo neljä?
Sinähän se itse Lyyli nikillä esiinnyt! Taitaa ymmärryksesi olla vajaa!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
En sentään ole mikään sosiaalipummi niin kuin sinä ... vaikka kuinka täällä muuta valehtelet ...
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Osaatko vastata asiallisesti asialliseen kysymykseen?
Anonyymi kirjoitti:
En sentään ole mikään sosiaalipummi niin kuin sinä ... vaikka kuinka täällä muuta valehtelet ...
Sinulla lienee vallan omat määreesi sosiaalipummille!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Sinulla lienee vallan omat määreesi sosiaalipummille!
Näkyi olleen tuossa kysymys sinulle että osaatko vastata asialliseen kysymykseen. Ja itsesi tuntien et vastannut tuohonkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Näkyi olleen tuossa kysymys sinulle että osaatko vastata asialliseen kysymykseen. Ja itsesi tuntien et vastannut tuohonkaan.
Vuodesta 1960 alkaen olen olut veronmaksaja ja joku muu on sosiaalipummi! Olen edelleen veronmaksaja ja 2023 maksamistani sain takaisin 3500 € kun tuli liikaa maksettua mutta nyt se korjaantuu noin 4000 € lisäverolla viime vuodelta! Nuo siis sen lisäksi mitä vakituisista tuloista menee veroa!
Lyylin väite oli jotain mikä johtunee hänen pummiudestaan ja hänen olisi parasta miettiä kuka se on se pummi! Kommenttini varsin selvästi ilmaisi asian jos te Lyylit yleensä ymmärrätte lukemaanne!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Vuodesta 1960 alkaen olen olut veronmaksaja ja joku muu on sosiaalipummi! Olen edelleen veronmaksaja ja 2023 maksamistani sain takaisin 3500 € kun tuli liikaa maksettua mutta nyt se korjaantuu noin 4000 € lisäverolla viime vuodelta! Nuo siis sen lisäksi mitä vakituisista tuloista menee veroa!
Lyylin väite oli jotain mikä johtunee hänen pummiudestaan ja hänen olisi parasta miettiä kuka se on se pummi! Kommenttini varsin selvästi ilmaisi asian jos te Lyylit yleensä ymmärrätte lukemaanne!"Vuodesta 1960 alkaen olen olut veronmaksaja"
No mitä sitten. Maksan minäkin aina silloin tällöin saunaoluet veroineen kuten muutkin verot.
Mutta mitä tulee kenenkin ymmärrykseen. Niin sinun tarinoita ei oikein ymmärrä kun elät tuossa omassa uskonnossasi ja kuplassasi ulkopuolelle normaalin yhteiskunnan.
Mennään sitten asiallisiin kysymyksiin ja sinulle vieraisiin asiallisiin vastauksiin.
Esitän pari asiallista kysymystä. Pystytkö vastamaan asiallisesti?
1. Mitä hyvää osaat kertoa Kokoomuksesta ja sen aikaan saannoksista niissä hallituksissa missä on Kokoomus ollut mukana.
2. Mikä idea ja ajatus sinulla on siinä että olet kirjautunut usealla nimimerkillä jakamaan omia uskomuksiasi? Anonyymi kirjoitti:
"Vuodesta 1960 alkaen olen olut veronmaksaja"
No mitä sitten. Maksan minäkin aina silloin tällöin saunaoluet veroineen kuten muutkin verot.
Mutta mitä tulee kenenkin ymmärrykseen. Niin sinun tarinoita ei oikein ymmärrä kun elät tuossa omassa uskonnossasi ja kuplassasi ulkopuolelle normaalin yhteiskunnan.
Mennään sitten asiallisiin kysymyksiin ja sinulle vieraisiin asiallisiin vastauksiin.
Esitän pari asiallista kysymystä. Pystytkö vastamaan asiallisesti?
1. Mitä hyvää osaat kertoa Kokoomuksesta ja sen aikaan saannoksista niissä hallituksissa missä on Kokoomus ollut mukana.
2. Mikä idea ja ajatus sinulla on siinä että olet kirjautunut usealla nimimerkillä jakamaan omia uskomuksiasi?Hieman näyttää olleen ällä pulaa mutta jos olet fiksu se ei sinua häiritse, vaan ymmärrät mitä haluisin sanoa!
Minä vain kerroin mistä sitä pummia kannattaa pikemminkin hakea, Lyylilästähän sitä!
Vakio kysymyksiisi olen jo monesti vastannut joten lue sieltä!
Vastaukseni on varsin asiallinen, jos vaan ymmärryksesi on samaa luokkaa!!!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Hieman näyttää olleen ällä pulaa mutta jos olet fiksu se ei sinua häiritse, vaan ymmärrät mitä haluisin sanoa!
Minä vain kerroin mistä sitä pummia kannattaa pikemminkin hakea, Lyylilästähän sitä!
Vakio kysymyksiisi olen jo monesti vastannut joten lue sieltä!
Vastaukseni on varsin asiallinen, jos vaan ymmärryksesi on samaa luokkaa!!!"Vakio kysymyksiisi olen jo monesti vastannut joten lue sieltä!
Vastaukseni on varsin asiallinen, jos vaan ymmärryksesi on samaa luokkaa!!"
Et koskaan noihin asiallisesti. Etkä varmasti nytkään sinut tietäen.
"1. Mitä hyvää osaat kertoa Kokoomuksesta ja sen aikaan saannoksista niissä hallituksissa missä on Kokoomus ollut mukana.
2. Mikä idea ja ajatus sinulla on siinä että olet kirjautunut usealla nimimerkillä jakamaan omia uskomuksiasi?"
- Anonyymi
Tuossa on kokoomuslaisille yrittäjille kyllä liikaa jos joku pyytää yhden euron kuukausipalkkaa, sehän on pois jaettavasta osingosta.
Todella liikaa! Ei euron kaveriin voi luottaa, aina kannattaa maksaa tuloksen mukaan jolloin kaveriin voi aina luottaa! Niin aikoinaan tein enkä tappiokseni! Tuo komuloisten idea kertoo sen miksi vasurien touhut eivät meilläkään ole koskaan onnistuneet isommin!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Todella liikaa! Ei euron kaveriin voi luottaa, aina kannattaa maksaa tuloksen mukaan jolloin kaveriin voi aina luottaa! Niin aikoinaan tein enkä tappiokseni! Tuo komuloisten idea kertoo sen miksi vasurien touhut eivät meilläkään ole koskaan onnistuneet isommin!
Teidän äärioikeistolaisten touhut ne vasta sairaita ovatkin. Työläisiä pidetään orjina ja muutakin vihaa kylvetään koko yhteiskuntaan. Häpeäisit jo vanha kääkkä ... piruhan sinua jo odottaa muutenkin ...
Anonyymi kirjoitti:
Teidän äärioikeistolaisten touhut ne vasta sairaita ovatkin. Työläisiä pidetään orjina ja muutakin vihaa kylvetään koko yhteiskuntaan. Häpeäisit jo vanha kääkkä ... piruhan sinua jo odottaa muutenkin ...
Sosialistinen maailma tekee orjia työläisistään kuten ay mafiakin. Yrittäjänä tiedän, ettei vaativassa työssä voi luottaa mihinkään orjaan, vaan työntekijän pitää olla itsenäinen ja saada ansaitsemansa palkka työstään ja sen tuloksista!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Sosialistinen maailma tekee orjia työläisistään kuten ay mafiakin. Yrittäjänä tiedän, ettei vaativassa työssä voi luottaa mihinkään orjaan, vaan työntekijän pitää olla itsenäinen ja saada ansaitsemansa palkka työstään ja sen tuloksista!
Sosialismia on enää vain sinun sairaassa päässäsi. EK:hon kuuluvat yritykset ovat siis ei-itsenäisiä orja-yrityksiä kun eivät pärjää omillaan ja tottelevat siksi EK-mafiosoja .
Kun yritykset ajavat omia asioitaan EK-mafiaan liittymällä, niin miksi työläiset eivät tekisi samoin?
- Anonyymi
EK:n miljonäärien valta on nykyään maassamme päässyt sellaisiin mittoihin, että kohta kansan on pakko ottaa se takaisin vaikka väkisin ...
- Anonyymi
Vaikutetaan vaaleissa ja suitsitaan /minimoidaan nyt noiden valtaa .... Eduskuntavaaleissa viimeistellään ja heitetään ulos politiikasta ,loppuu tuo tuhon viljely kun valta viedään.
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutetaan vaaleissa ja suitsitaan /minimoidaan nyt noiden valtaa .... Eduskuntavaaleissa viimeistellään ja heitetään ulos politiikasta ,loppuu tuo tuhon viljely kun valta viedään.
Juuri kuvaamasi vuoksi ei vasemmisto sosialisteja kannata äänestää missään vaaleissa, koska he aina vievät meitä tuhoon, kuten taas Rinne + SS viisikoineen osoittivat!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Juuri kuvaamasi vuoksi ei vasemmisto sosialisteja kannata äänestää missään vaaleissa, koska he aina vievät meitä tuhoon, kuten taas Rinne SS viisikoineen osoittivat!
Ja äärioikeistolainen Orpo-Purra-hallitus osoittaa hyvin sen, mihin oikeistolainen politiikka johtaa. Suurtyöttömyyteen, työehtojen romuttamiseen , rasismin sallimiseen ja köyhimpien kurjistamiseen jne.
Äänestä siis sinäkin edes kerran elämässäsi työläisten ja ihmisyyden puolesta, eli vasemmiston ehdokasta.
- Anonyymi
Ei sitä valtaa ole tuossa suhteessa annettu .Omintakeisesti tämä hallitus on sen ottanut . Nyt on syytä rajoittaa tuota mielivaltaisuuksiin menoa suitsimalla valtaa näiltä ,näissä vaaleissa aluepolitiikan kautta.
- Anonyymi
Kyllä, on aika lopettaa tämän jäsenmäärältään suomen suurimman rikollisryhmittymän Kansallisen Kokoomuksen vallan väärinkäyttö ja tehdään se äänestämällä.
- Anonyymi
Joku vielä uskoo, että vasemmistolla on enemmän rahaa mistä jakaa, no ei ole muuta kuin veroilla kerättyä rahaa jota yhteiskunnasta kerätään valtion ja kuntien käyttöön ja se tulee yksityisen sektorin puolelta julkisten palveluiden pyörittämiseen.
- Anonyymi
Kerättyjä verovaroja voidaan tosiaan käyttää joko koko kansan hyödyksi tai vain rikkaimpien ja suuryritysten verohelpotuksiin. Koitas arvata kumpaa nykyinen äärioikeistohallitus on ideologiansa mukaisesti tekemässä?
- Anonyymi
Juuri näin, tämä hallitus syytää yrityksiin rahaa vastikkeetta, ei tarvitse investoida,ei tarvitse työllistää, kaikki saatu valtionsosiaalituki voidaan maksaa ulos osinkoina ja tätä varten on otettu miljarditolkulla velkarahaa joka koskee koko kansaa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu852700Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4581963Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet
PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollisjärjestön jäsenyys ja raiskaustuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise1661819Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?
Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin1191464- 881451
Se oli siinä Ähtärin sairaala
Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-73786019451388- 701307
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501296Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701088Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan
"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne581070