Oon juonut alkoholia useita kertoja elämässäni ja joka kerta oon päässy semi pienestäkin määrästä känniin, mutta eilen join noin puol pulloa 32% viinaa suht nopeasti, eikä tuntunu oikee missään. Voinko enää ikinä päästä humalaan, kun mulle nyt vissii iski joku immuniteetti alkoholille?
Miksi alkoholi ei nouse päähän enää?
2
450
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä nuorempana kestää alkoholia paremmin ja vanhemmiten saa kännin vähemmästä määrästä.
Syitä "parantuneeseen" viinapäähän saattavat olla että kohdallasi on kyse sietokyvyn kasvusta joka johtuu runsaasta tai tihentyneestä alkoholin käytöstä. Voi johtua myös tukevasta ateriasta juuri ennen viinan nauttimista. Ruoka hidastaa alkoholin imeytymistä. - Anonyymi
Myös alkoholiin syntyy toleranssi, siis tottumus jolloin saman tuntemuksen saavuttamiseksi tarvitaan vähin erin aina vähän isompi määrä. Erikoista kyllä jos se olisi syntynyt kertomastasi päätellen varsin pienellä käytöllä mutta yksilöllistäkin se kai on.
Sinun pitää keskustella vaivastasi lääkärin kanssa......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1182397
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau311504Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.201468- 1291448
- 681253
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3411110- 891005
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56974- 122841
- 82816