Oon juonut alkoholia useita kertoja elämässäni ja joka kerta oon päässy semi pienestäkin määrästä känniin, mutta eilen join noin puol pulloa 32% viinaa suht nopeasti, eikä tuntunu oikee missään. Voinko enää ikinä päästä humalaan, kun mulle nyt vissii iski joku immuniteetti alkoholille?
Miksi alkoholi ei nouse päähän enää?
2
265
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä nuorempana kestää alkoholia paremmin ja vanhemmiten saa kännin vähemmästä määrästä.
Syitä "parantuneeseen" viinapäähän saattavat olla että kohdallasi on kyse sietokyvyn kasvusta joka johtuu runsaasta tai tihentyneestä alkoholin käytöstä. Voi johtua myös tukevasta ateriasta juuri ennen viinan nauttimista. Ruoka hidastaa alkoholin imeytymistä. - Anonyymi
Myös alkoholiin syntyy toleranssi, siis tottumus jolloin saman tuntemuksen saavuttamiseksi tarvitaan vähin erin aina vähän isompi määrä. Erikoista kyllä jos se olisi syntynyt kertomastasi päätellen varsin pienellä käytöllä mutta yksilöllistäkin se kai on.
Sinun pitää keskustella vaivastasi lääkärin kanssa......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855030- 473392
- 1033283
- 1992483
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj332457- 1332049
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️231987- 201786
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51669- 1821658