Afganistan, Bhutan, Iran, Jemen, Libya, Kuuba, Pohjois-Korea, Somalia, Sudan, Syyria, Venezuela

Anonyymi-ap

https://www.hs.fi/maailma/art-2000011101824.html

Yhdysvallat aikoo rajoittaa maahantuloa myös monista muista maista. Seuraavalla portaalla olisi lähteiden mukaan niin ikään noin kymmenen maata, joiden kansalaisille ei enää myönnettäisi viisumeja maahanmuuttoon tai turismiin mutta mahdollisesti vauraille liikematkalaisille.

Nämä maat ovat alustavalla listalla The New York Timesin mukaan Eritrea, Etelä-Sudan, Haiti, Laos, Myanmar, Pakistan, Sierra Leone, Turkmenistan, Valko-Venäjä ja Venäjä.

Lisäksi Yhdysvallat on välittänyt huolensa yli 20 maalle, joilta se vaatii lisäselvityksiä uhaten vielä lisätä nämä maat edellä mainituille kielto- tai rajoituslistalle. Tässä joukossa ei The New York Timesin mukaan ole Euroopan maita

21

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitäisiköhän Ameriikkalaisten kuitenkin ensin kysyä Suomen tasa-arvo valtuutetulta ja perustuslaki valiokunnaltalaisilta että onko tuo hyväksyttävissä ?

      • Anonyymi

        Tottakai pitäisi…
        Eikö muka Ameriikkalaiset ole jo kysyneet, koska ihmisoikeus oja jakamaton, varsinkin ALLAAAAH AKBAR terroristeilla…


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai pitäisi…
        Eikö muka Ameriikkalaiset ole jo kysyneet, koska ihmisoikeus oja jakamaton, varsinkin ALLAAAAH AKBAR terroristeilla…

        Vaikka USA paras Ystävä ovat Saudia arabia ja Turkki


    • Anonyymi

      hyvä lista

      sama suomeen, varsinkin somalia

      • Anonyymi

        Ja kardoxklooneja


    • Anonyymi

      Pekka haavisto ja honkasalo samaa mieltä?
      Saramo?

    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan, miksi Bhutan on listalla?

      • Anonyymi

        Kyllä.


    • Anonyymi

      Hyvä USA! Järjenkäyttö on sallittua siellä.

      • Anonyymi

        TRump ja Musk


    • Anonyymi

      Saramo nyökkää hyväksyvästi !!

    • Anonyymi

      ai että eri kansalaiset haki eri maan nimissä turvapaikkaa 🤣
      miten s eaina muuttuu tilanteen mukaan 🤔 ei hesari sanonut sanaakaan 2015 , kun tällaisia oli kaikki tulijat lähes 😠

      • Anonyymi

        Passit mereen ja viaton ilme päälle. Oon 17 ja voin todistaan sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Passit mereen ja viaton ilme päälle. Oon 17 ja voin todistaan sen.

        kaikki syntyneet tammikuun 1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Passit mereen ja viaton ilme päälle. Oon 17 ja voin todistaan sen.

        Hyvä taksikuski suomeen


    • Anonyymi

      asialinja

    • Anonyymi

      Osinko SANNA voi nyt konsultoida, kun SANNALLLA on sama ihmiskäsitys ja arvopohja, kuin kehitysmaamuslimi MAANMUUTTAJILLA!

    • Anonyymi

      Eikö, iso paha susi tarinalla pääse enää, tuuheapartaiset terroristi lapset ”turvaan” Amerikkaan?
      Amerikassa on siis äärioikeistolainen fasistinatsirasisti presidentti!
      Amerikka ei siis ole enää demokratia!
      Niin se maailma muuttuu Eskoseni….

    • Anonyymi

      dd998

    • Anonyymi

      pitäs saksa saada myös kuriin?

    • Anonyymi

      Siellä on monta maata, josta tullaan tännekin, valitettavasti portit on auki!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe