Itse käytön Alkon tuotteita hyvin kohtuullisesti, mutta itseäni kiihottaa kovasti kun näen tai tapaan vahvasti kännisen siistin miehen.
Olen itse 5 kymppinen bi ukm ja onpa vuosien saatossa joitain tapauksia ollutkin jossa kännisen miehen kanssa päätynyt sänkyyn mutta yleensä jää haaveeksi.
Olenko ainut jota kiihottaa känniset miehet?
känniset miehet
6
485
Vastaukset
- Anonyymi
olet
niiden kanssa estotonta sexiä
- Anonyymi
Käytätäkö Citymarketin tuotteita tai jopa S-Marketin?
- Anonyymi
Taksia kun nuorena ajoin niin sai välillä ehdotuksia kännisiltä miehiltä.
- Anonyymi
Olin joskus pubissa yksin olusilla, siihen tuli mua n.10v vanhempi ukko melko vahvassa humalassa juttelemaan.
Alta aika yksikön puheet kääntyi seksiin ja seksuaalisuuteen ja erilaisin mielitekoihin.
Pyysin tarkennusta niin hän sanoi että on miehet kiinnostanut jo jonkun aikaa ja vaimokin laskettelureissulla. Nyt olis hyvä koittaa jos kiinnostaa.
Olin itse puutteessa ja sanoin et voin kyllä panna häntä ja suuseksi molemmin puolin ok.
Lähettiin heille ja heti eteisessä halailua ja kopelointia.
Melko pikaisesti oltiin alasti heidän makkarissa, otin ukolta suihin mut jännityksestä tai kännistä johtuen hänellä ei seisonut.
Itsellä oli kulli pystyssä, ukko jo isossa kännissä koitti ottaa suihin mut ei siitä mitään tullut.
Pyysin liukkaria ja ukkoa pyllistämään, sais reiän rasvattua ja kullin voideltua niin pikkuhiljaa tylnsin kyrpääni hänen suoleensä.
Hiukan kuuluu ynähtelyä kun sain kullin sisään, kysyin haluatko kunnon panon, sain myöntävän vastauksen.
Omasta humalasta johtuen en lauennut millään, välillä panin niin nopealla tahdilla kuin pystyn ja välillä rahallisesti.
Pyysin ukkoa kääntymäön selälleen ja otin toisen jalan olkapäälleni.
Teki hyvää työntyä taas sisään ja ruveta panemaan kunnolla.
Huomasin et ukko sammui selällään ollessa joten ajattelin hoitaa hommat loppuun. Hetken raivoisan panemisen jälkeen laukesin hänen suoleensa.
Kävin parvekkeelka röökillä ja otin jääkaapista oluen ja istahdin sohvalle telkkaria katsomaan.
Oluen hörppäsin ja rupesin pesun jälkeen pistämään vaatteita päälleni.
Ei mikää ihmeellinen kokemus, mut mun eka kerta kun oli kulli suussa ja olusin ollut valmis neitsyyteni menettämiseen.
Noh sain pussini tyhjennettyä ja ukon puhelimeen laitoin numeroni nimellä salarakas, voi olla et on vaimo ihmeissään ja toisaalta odotan yhteydenottoa. - Anonyymi
Olin syksyllä Tallinnan risteilyllä ja yökerho alkoi sulkeutumaan ja en itsekään enää selvänä ollut niin minua hieman vanhempi mies melko vahvassa humalassa tuli jutuille ja harmitteli kun naista ei tuntunut löytyvän. melko pian ehdottikin jos rahasta imisin ja runkkaisin hänet ettei ihan omalle kädellä joutuisi. Enpä rahaa ottanut ja mies sai lastinsa tyhjennettyä. Yritti jopa imeä minua mutta eipä siitä (humalasta johtuen) oikein mitään tullut
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1686827
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes552235- 562108
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se601219- 551211
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521210Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141091Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79960Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384948Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14947