Karttulassa persuilla on 3 valutettuja, mutta nyt vain 1 ehdokas. Muilla on omatunto toiminut.
Toisin on esim. Äänekoskella, jossa persu-ukot tiputtivat kaikki naiset pois listoilta, vaikka monien vaalien äänikuningatarkin olisi halunnut lähteä ehdolle.
Karttula malli meillekin
19
236
Vastaukset
- Anonyymi
Ei taida pyhäjärven keskustan listoilla naiset viihtyvän , vai ulkoistetaanko ne.
Jokunen iäkkäämpi ohjailtava kahvin keittäjä.
Katosi niin lääkärit kuin hoitajatkin.
Kyllä lienee vika johdossa.- Anonyymi
"Ei valtuuston kokouksia voi tallentaa kun meillä ei ole turvallista kaappitilaa" näin jäljessä Keput on kehityksestä.Valtuuston puheenjohtaja ilmeisesti muisteli videonauhoja.
- Anonyymi
Onko persujen listoilla naisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei valtuuston kokouksia voi tallentaa kun meillä ei ole turvallista kaappitilaa" näin jäljessä Keput on kehityksestä.Valtuuston puheenjohtaja ilmeisesti muisteli videonauhoja.
Onko turvallaista ajaa autolla kännissä?
- Anonyymi
Menisivät oikeisiin töihin ihmisiä kiusaamasta
- Anonyymi
Hyvin monella paikkakunnalla persu eivät ole ilenneet lähteä lainkaan ehdolle. Meillä listalla ei näytä olevan tavallisen kansan ehdokasta.
- Anonyymi
Voi, voi katos nyt vaikka keskustan listaa.
MILTÄ näyttää 😂
- Anonyymi
Mikä sairaus täällä vaivaa jotakin?!
Muistetaan valtakunnan politiikkaa ei kannata sotkea kunnan asioihin.
Toisekseen Sote sotkut ovat Kepun ansiota. Monella on dementia sen asian suhteen.
Asumistuet vähentyneet. Tietääkö nämä viisaat kenelle ne asumistuet oikeasti menevät?
Suurin osa niistä menee vakuutusyhtiöille, ay liikkeille yms. Nämä vedättivät vuokrien hinnat jossain vaiheessa ylisuuriksi. Samoin osa maksoi asumistuilla omia asuntoaan.
Itse en enää kepulaisia äänestä. Minusta he eivät enää puolusta maaseutua ja ovat unohtaneet historia.- Anonyymi
Nyt Soteministeri on Juuso. Hänekään pää ei kestänyt tekojaan vaan jäi sairaslomalle.
Tietävätkö persut, että asumistuen ovat välttämättömiä? Luulisi Purrankin tietävän onhan hän elänyt 2004 - 2016 sossuntuilla.
Pyhäjrven persuna arvostelet myös ay-liikettä : Työväki on telle roskasakkia.
Koko suku huijaa!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt Soteministeri on Juuso. Hänekään pää ei kestänyt tekojaan vaan jäi sairaslomalle.
Tietävätkö persut, että asumistuen ovat välttämättömiä? Luulisi Purrankin tietävän onhan hän elänyt 2004 - 2016 sossuntuilla.
Pyhäjrven persuna arvostelet myös ay-liikettä : Työväki on telle roskasakkia.
Koko suku huijaa!!!Aikoinaan tehty töppi, että asumistuki annetaan ihmisille.
Siinä vaiheessa vuokrat nousivat paljon. Katso keille asumistuet menevät.
Valitettavasti se on totta, että ihmiset tarvitsevat asumistukea.
Vaan ei sekään ehkä ole oikein , että osa asumistuen piiriin kuuluvista on asunut paremmin kuin tavallisella työläisellä olisi ollut varaa.
Ay liike on saanut paljon hyvää aikaiseksi vaan se on saanut sen myös aikaiseksi, ettei pienyrittäjä voi palkata työläisiä. Jos sattuu näitä työläisiä, jotka eivät tee palkkansa eteen töitä niin. Niistä ei pääse eroon. Ja älä valehtele, että kaikki tekee palkkansa eteen töitä. Eivät tee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikoinaan tehty töppi, että asumistuki annetaan ihmisille.
Siinä vaiheessa vuokrat nousivat paljon. Katso keille asumistuet menevät.
Valitettavasti se on totta, että ihmiset tarvitsevat asumistukea.
Vaan ei sekään ehkä ole oikein , että osa asumistuen piiriin kuuluvista on asunut paremmin kuin tavallisella työläisellä olisi ollut varaa.
Ay liike on saanut paljon hyvää aikaiseksi vaan se on saanut sen myös aikaiseksi, ettei pienyrittäjä voi palkata työläisiä. Jos sattuu näitä työläisiä, jotka eivät tee palkkansa eteen töitä niin. Niistä ei pääse eroon. Ja älä valehtele, että kaikki tekee palkkansa eteen töitä. Eivät tee.Meinaat, että pitäisi lopettaa palkamaksu vai miten korjaisit. Meillä työväen osalta ei ole huomauttamista. Harmina ovat persuyrittäjät, jotka huijaavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaat, että pitäisi lopettaa palkamaksu vai miten korjaisit. Meillä työväen osalta ei ole huomauttamista. Harmina ovat persuyrittäjät, jotka huijaavat.
No jos tuota mieltä miksi olet mennyt persulle töihin. Perusta oma firma. Tiedät sitten mitä yrittäminen on ja kuinka paljon työntekijä maksaa yrittäjälle. Minä voin tulla töihin. Olen valtavan ahkera .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos tuota mieltä miksi olet mennyt persulle töihin. Perusta oma firma. Tiedät sitten mitä yrittäminen on ja kuinka paljon työntekijä maksaa yrittäjälle. Minä voin tulla töihin. Olen valtavan ahkera .
Persulle töihin? En ole höperö.
Perust: Työväki on roskasakkia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persulle töihin? En ole höperö.
Perust: Työväki on roskasakkia.No mistä tiedät persuyrittäjät huijaavat?
Ei kannata huhuihin uskoa.
Minä olen oikeasti työläinen ja olen ollut jo 20 vuotta sitten sitä mieltä, että irtisanominen pitäisi olla helpompaa. Nimimerkki joka joutui tekemään toisenkin töitä välillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mistä tiedät persuyrittäjät huijaavat?
Ei kannata huhuihin uskoa.
Minä olen oikeasti työläinen ja olen ollut jo 20 vuotta sitten sitä mieltä, että irtisanominen pitäisi olla helpompaa. Nimimerkki joka joutui tekemään toisenkin töitä välillä.Pienellä paikkakunnalla väki tunnetaan. Nyt saadaan erotettua, jos ei tee mitä pitää.
- Anonyymi
Onnea silti jokaiselle ehdokkaalle puolueesta riippumatta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974