Tämä Ylivieskastakin yli 500 ääntä TikTok Mies Tynkkynen on kerännyt historisn suurimman avustajamäärän eli 10 henkilöä,herää kysymys mitä hän itse tekee kun on tollsinen avustajamäärä.!
10 Avustajaa Eu:ssa Tynkkysellä
24
320
Vastaukset
- Anonyymi
Aika laiskanoloinenhan se tyyppi on.
- Anonyymi
tapio rautavaaran kappale korttipakka on hyvä kappale.ja lopussa tämä tarin on tosi
- Anonyymi
Ylensyönyt syöttöporsas. Persu päässyt syömään veronmaksajien rahoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
suomessa on lupa äänestää ketä haluaa toisin kuin venäjällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
suomessa on lupa äänestää ketä haluaa toisin kuin venäjällä.
Ja silti kaiken maailman tynkkyjä äänestetään, se on sitä tämän päivän hypetyspolitiikkaa, ei ihme että kaikki maan asiat kusee täysin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja silti kaiken maailman tynkkyjä äänestetään, se on sitä tämän päivän hypetyspolitiikkaa, ei ihme että kaikki maan asiat kusee täysin.
Yäk,yäk näitä AMMATTIVALEHTELIJOITA,yäk!!!!!Kaiken vierittävät eellisen hallituksen syyksi. Kertakaikkiaan ällöttäviä hyypiöitä!
- Anonyymi
10 avustajaa !! Tyyppi vaan itte makaa ja lihoo, ja avustajat tekee hommat. . Tässä taas totaalinen Petosjytky !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tapio rautavaaran kappale korttipakka on hyvä kappale.ja lopussa tämä tarin on tosi
Tapio Rautavaara - Rikas ja köyhä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Ihmisen täytyy oikeasti olla kuuro, sokea, ja todella tyhmä jos yhä vaan aikoo äänestää Petturipersuja..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Ihmisen täytyy oikeasti olla kuuro, sokea, ja todella tyhmä jos yhä vaan aikoo äänestää Petturipersuja..
Riittää että hän on persu.
- Anonyymi
Persu pettää aina
- Anonyymi
Kaikki avustajat nuoria miehiä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..kikkelis kokkelis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hommasiko haaremin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hommasiko haaremin?
On jäkevää, että kaikki munat eivät ole samassa korissa.
- Anonyymi
Toisin kuin Trumpilla Tynkkysellä ei ole munapulaa!
- Anonyymi
Voi sitä miekkailua ja liukkarin kulutusta.
- Anonyymi
niinpä sitä sitä se sinunkin vaimos käyttää,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niinpä sitä sitä se sinunkin vaimos käyttää,
Sinähän paljastit todellisuuden, esittiletit itsesi mukaan lukien````
- Anonyymi
Kyllä huomaa, että suomalaisilta puuttuu lukutaitoa. Jokainen mappi saa saman verran avustusta avustajien palkkaamiseen. Tynkkynen jakaa rahaa useammalle ja avustajat eivät saa palkkaa kokoaikatyöstä. He ovat ilmeisesti osa-aikaisia.. Avustajat voivat asua Suomessa tai Ranskassa.
Meppi Sirpa Pietikäisellä on 5 kokoaikaista avustajaa.- Anonyymi
Tollo Tynkkynen ei tuu 5 avustajalla miksikään.!
- Anonyymi
Mitä Tynkkynen itse tekee ison palkkansa eteen kun avustajia pitää tuollainen armeija olla?
Kansanedustajat on valittu sinne töihin ei lorvailemaan.
Yksi avustaja/kansanedustaja täytyy riittää. Itse muidenkin pitää työnsä tehdä jos palkkaa vaatii.- Anonyymi
isossa talossa on aina työntekijöitä paljon,niitähän trumppikin on vähentänyt teslan kaa
- Anonyymi
Eihän sit ite tartte mitään tehdä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1093253Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5202654- 891693
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501356Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821294Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa151072- 84993
- 35986
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal90935- 71871