Eteisessä istuskelee usein pari tai enemmänkin teini-ikäisiä poikia, jotka huutelevat, ääntelevät tai nauravat kaupassakävijöille. Todella häiritsevää. Moista kiusantekoa ei pitäisi lainkaan suvaita.
Käikälän Salen häiriöporukat
24
403
Vastaukset
- Anonyymi
Sakot vanhemmille!
- Anonyymi
Älä ota ittees!! Kyllä muutkin kaljaveikot erottuu joukosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ota ittees!! Kyllä muutkin kaljaveikot erottuu joukosta.
A - En ole kaljaveikko.
B - Rappu ei ole mun juttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A - En ole kaljaveikko.
B - Rappu ei ole mun juttu.No onko sinussa sitten jotain muuta outoa joka huvittaa muita ihmisiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onko sinussa sitten jotain muuta outoa joka huvittaa muita ihmisiä?
Olen aika lihava.
- Anonyymi
Tällaiset peräänhuutelijat pilaavat muidenkin nuorten maineen. Suurin osa nuorista on kuitenkin fiksuja, eikä tällaisia tyhmyyksiä tee.
- Anonyymi
Kyllä suurin osa nuorisosta ei huutele eikä ääntele vaan nauraa salaa takanapäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä suurin osa nuorisosta ei huutele eikä ääntele vaan nauraa salaa takanapäin.
No kun yleensä ole aihetta. Vain typerys pilkkaa toisia ja nauraa toisille. Jonkun ulkonäkö, vaatetus, askellus tms. tuskin on niin hirmuisen hauskaa. Useilla nuorillakin on omat kummallisuutensa, mutta ei heitä pilkkaa muut kuin taas toiset nuoret.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun yleensä ole aihetta. Vain typerys pilkkaa toisia ja nauraa toisille. Jonkun ulkonäkö, vaatetus, askellus tms. tuskin on niin hirmuisen hauskaa. Useilla nuorillakin on omat kummallisuutensa, mutta ei heitä pilkkaa muut kuin taas toiset nuoret.
Suurin osa ihmisistä on typeryksiä. Ehkä noin 70% on liian tyhmiä nykymaailmaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä on typeryksiä. Ehkä noin 70% on liian tyhmiä nykymaailmaan.
Ehkä. Ehkä ei. Mutta se kauppaan tulevien pilkkaaminen ei ole järin fiksua. Tuskin ainakaan väität, että se pilkanteko on jotenkin perusteltua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä. Ehkä ei. Mutta se kauppaan tulevien pilkkaaminen ei ole järin fiksua. Tuskin ainakaan väität, että se pilkanteko on jotenkin perusteltua?
Hallituksen leikkaukset lisää tätä ei ole vanhemmilla antaa edes bensarahaa saatikka maksella mitään harrastuksia. Pahimmillaan tämä johtaa siihen että kaduilla voi tulla jatkuvasti häirityksi ja ryöstetyksi vaikka keskellä päivää.
Ja kun leikkauksilla ei ole mitään tuloksia talouteen saatu niin mielestäni jonkinlainen anarkia on perusteltua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallituksen leikkaukset lisää tätä ei ole vanhemmilla antaa edes bensarahaa saatikka maksella mitään harrastuksia. Pahimmillaan tämä johtaa siihen että kaduilla voi tulla jatkuvasti häirityksi ja ryöstetyksi vaikka keskellä päivää.
Ja kun leikkauksilla ei ole mitään tuloksia talouteen saatu niin mielestäni jonkinlainen anarkia on perusteltua.Totuuden siemen nämä ovat pitkälti arvovalintoja kun noin miljoona ihmistä laitetaan kärsimään nälkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuuden siemen nämä ovat pitkälti arvovalintoja kun noin miljoona ihmistä laitetaan kärsimään nälkää.
"Heikoista pidetään huolta" on natsikenraali Orpon kylmältä kalskahtavaa retoriikkaa jota varmaan on käytetty ennenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun leikkauksilla ei ole mitään tuloksia talouteen saatu niin mielestäni jonkinlainen anarkia on perusteltua.Sori. Eivät taida olla mitään vähäosaisia nuo pojat. Varakkaiden vanhempien tuotoksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori. Eivät taida olla mitään vähäosaisia nuo pojat. Varakkaiden vanhempien tuotoksia.
Ai huusiko ne sulle että Mene töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai huusiko ne sulle että Mene töihin.
Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun leikkauksilla ei ole mitään tuloksia talouteen saatu niin mielestäni jonkinlainen anarkia on perusteltua.Edellisen hallituksen syytä kaikki!
- Anonyymi
Nyt ei puutu enää kuin patukkamies ojentamasta nuoria
- Anonyymi
Patukkamies viihtyy b rapussa!
- Anonyymi
Et saisi kertoa makuuhuoneesi tapahtumia noin tarkasti se on uskoakseni kiellettyä tällä palstalla.
- Anonyymi
Olen sinkkunainen joka on valittanut käikälän salen nuorisosta. Patukkamiestä tosiaan tarvitaan paikalle jotta saadaan ongelma ratkaistua. Patukkamies kun antaisi minulle muuta ajateltavaa, ei tarvitsisi salen nuoria minun kirota. Vaikka voihan heistäkin tulla isona patukkamiehiä. Nyt patukkamiestä mulle ja sassiin!
- Anonyymi
Vanha pervo heräsi ja näitähän hän kirjoittelikin jo Jalluun vuonna -72. Noloja vaikka hän itse luuleekin olevansa hauska kynäniekka. Eikä enää edes lähde ettei voi näpitelläkään näille omille tuotoksilleen.
- Anonyymi
Varttimanne otettiin huostaan,valitettavasti liian myöhään.
- Anonyymi
Jaa mites tämä tähän liittyy? Nyt keskusteltiin vanhoissa jalluissa seikkailleesta patukkamiehestä. Kaikkien miehenjanoisten naisten sankarista. Unohtakaa Kari Grandi, muistakaa patukkamies! Jallua kun lukisi tämä nainen joka nuorista valittaa, voisi tämä "viljonkka" näpitellä patukkaa ootellessaan. Itse menen aamulla näyttämään patukkaani naisasiakkaille ja katson ilmeistä kuka on tämä räpätäti. Uuh aah salen kulmalla tavataan!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2194594
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.293349Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082463Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342075- 1861768
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341735Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131433Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71410Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211286- 421272