Varaktori hukassa?

Anonyymi-ap

Mauton ja lapsekas ufohuumori on loistanut poissaolollaan jo jonkin aikaa. Missä pieru ja sontajutut, miksi ei lihava mies syö enää vessassa alasti raakaa jauhelihaa? Mistä on oikein kyse? Onko Wanha varaktori jäänyt eläkkeelle näistä hommista?
https://youtu.be/W5UkA2Gg-Cc?t=104

2

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lieneekö enää hengissä,oli jo wanha äijä tai sitten jossain hoitokodissa.

• Aikoinaan vinoiltiin toisillemme ihan nimimerkeillä, kunnes hän alkoi hyytyä ja katosi nimimerkkeineen jotka viittasivat harrasteeseensa radioamatöörinä. Oli varmaan hyvä siinä.

Miehellä oli tietoa kaikenlaista, mutta kummallista jurnutusta ja vihamielisyyttä, jopa suoranaista halveksuntaa ufoista kiinnostuneita kohtaan jotka niputti kaikki tittelin "ufouskovainen" alle.

Voimalla on aina vastavoima, se on fysiikan ja käytännön laki. Mitä enemmän hän koetti vaientaa "ufouskovaisia" tekohauskoilla vitseillään ja halvennuksallaan, niin sitä enemmän hän herätteli meitä ufouskovaisia etsimään totuutta.

Ja niinhän siinä kävi kuin Tokmannin mainoksessa, että hopealle jäi vanha Varis sekä tiedoissa että taidoissa, kun ufouskovaiset tiesivät mistä puhuivat, ja hän ei enää tiennyt.

Hänen "seuraajiaan" kutsuttiin jossakin vaiheessa vuosia nimellä "apostolit", sillä niin hyvin he jäljittelivät tuota Herraansa, ehkäpä se johtui siitä että se oli hän itse vaipoissaan 8)

Ikävähän tässä tulee häntä ja kaikkea hyvää hänelle, jos vielä elonpäiviä on työn alla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      120
      1038
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe