Kannattaiskohan ostaa? Yhdellä omistajalla (sukulaistäti) uudesta lähtien ollut Volvo. Ajettu vain 61000 km!! Huollettu säännöllisesti huolto- ohjelman mukaisesti. Täysin ruosteeton. Olen koeajanut nyt noin 1000 km., ei mitään yllätyksiä. Saisin hintaan alle 5000€. Kuulisin mielelläni kommentteja.
Volvo V50 T5 AWD automaatti vm. 2007
10
224
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sinulla on autontarve, auto kannattaa ostaa. Jos sinulla ei ole autolle käyttöä, autoa ei kannata ostaa.
Yleensäkään ei kannata ostaa turhaa materiaa, jos sille ei ole käyttöä.- Anonyymi
On auton tarve. Mutta noilla tunnusluvuilla oliskohan hyvä yksilö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On auton tarve. Mutta noilla tunnusluvuilla oliskohan hyvä yksilö?
Jos ei sulla ole tarvetta takapenkille niin hyvä on.
Auto se on siinä kuin muutkin. Uudemman jos ostat niin joudut painimaan digi-sähkö-rele-sulake-data-boksien kanssa. Vanhemman jos ostat, pääset korjaamaan ruostetta.
Arvonsa se menettää kolmessa neljässä vuodessa kun alat keräämään siihen kilometrejä ja ikä tekee tehtävänsä, mutta eiköhän se viisi vuotta toimi suhteellisen ongelmatta.
Automaattilaatikkoon kun öljyt vekslaa niin siinä se oleellisin mitä on tehtävissä.
- Anonyymi
No mikä siinä epäilyttää?
- Anonyymi
Tuo ikä. Eli alkaako laueta sieltä täältä. Vai suojeleeko noin vähäiset kilometrit.
- Anonyymi
Täti voi lahjoittaa noin vanhan Volvon, ennekun se hajoaa.
- Anonyymi
Onko tuolle autolle tyyppivikoja, jotka ilmenee tuon ikäiselle. Vai suojeleeko noin vähäiset kilometrit?
- Anonyymi
Moottoripyörän vaihteisto ei kestä alkaa luistaa
- Anonyymi
Heh.
- Anonyymi
öljy turbiini kuuluukin luistaa höhlä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu903012Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4812370- 891622
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501336Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701208- 78933
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa16908- 32886
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal76832Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41767