Moi! Pahoittelen kirjoitusvirheitä jo alkuun. Olen miettinyt heppa kesäleiriä tyttärelleni. Kaarelan ratsastustallilla ollaan käyty katsomassa tunteja kun ratsastelevat pellolla. Onko siis kellää aikasempaa kokemusta LEIRISTÄ ja mitä siellä tehdään? Onko ”avustajat” kivoja? Saako siellä kavereita? Onko jotain hyvää jota pitäisi tietää. Kiitos jos etukätee.
Kaarela Ratsastus tallin kesäleirit
Anonyymi-ap
1
225
Vastaukset
- Anonyymi
ite kävin tän leirin joskus 2015? oli kivaa, otettiin mukaan porukkaan, tutustuttiin niin toisiimme,hevosiin talliin ja sen ympäristöön. Myös hoitajuudesta kerrottiin. Harjoteltiin perus juttuja, ja viimesenä päivänä sai mennä ilman satulaa tai jos oli satula niin sai kokeilla laukkaamista. Mutta jompikumpi piti valita. Ei valittamista, nyt avautunu kuulemani mukaan uus lisäosa talliin. Varmasti hyvä leiri, ku aina ihan täynnä. Eli siis suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1325666
- 725246
- 994315
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753690Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603348- 442940
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582079- 461965
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381743