Kurjissa oloissa jatkaminen ja aputyön tekeminen eläkkeellä jotta pärjää vai ? Hei tämä on todellisuutta no onko tämä juttu feikki vai ? Nyt puhuvat suomalaiset, joilla on alle 100 euroa tilillä – ”Kaltaiseni ihmiset nähdään roskana”
https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000011098173.html
Ulosotto voi ottaa osan eläkkeestä ja sinulle pitää jäädä 900 euroa nettona. Tämäkö on eläke-elämäsi vai? Mää mää valtio ja pakollinen ja poliittinen vika vai valu vai ja sitäkö määkitte?
Hei, minä maksan edelleen sen 140 euroa eläkkeestä vuokraa. Asun huippu edullisessa maassa ja maksan, niin lääkkeistä, kuin ruuasta ja partureista ja liikkumisesta naurettavan mirto-osan mitä Teillä siellä valtiossa on. 900 eläkkeestä käteen ja siitä 100 euroa elämiseen vai mää mää mää. Eikö jossakin ole vika silloin? Eikö valtionne tehnyt virheen, kun korotti ulosoton suoja-osuutta. Hei se mahdollistaa muuton pois suomen helvetisxxx.
Itse tiedän, että en tulisi omalla 1500 euron nettoeläkkeellä toimeen siellä. . . Yksi kertoi saavansa 1700 ja hakee toimeentulotukea ? Wau wau ?
Yksin yksin ulkomailla ja ilman suomalaista suomalaista kieltä ja terveydenhuollon erikois super super palveluita vai kärsiä kurjuudesta koko elämä vai ?
Ai. En osaa sitä kieltäkää ja olen alikehittynyt, jopa somalia ja pakolaisiin nähden, kun ne osaa myös suomea ja englantia ja omaa äidinkieltään . . . Hyvä, kun
myönsit.
Tiedän, mutta en ollut alikehittynyt ja muutin asumaan Vietnamiin, Kambodzaan. Nyt on asiat hyvin ja tänään lennän Da Nangiin aurinkorannikolle katselemaan aurinkoa ja ihailemaan elämää ja merta. . . Tiedätkö mitä lento Saigonista maksoi ja mitä hotelli ? Arvaatko mitä olut ja ruuat ? En osaa katsoa edes Ytubelta.
Ai, minäkin maksoin lähtömaksuja ja ulosottoa noin 8000, kun tulin ja selvisin ja voitte olla varmoja, että ei enää koskaan suomalaiseen helvetxxxx. Ei enää kärsimystä rahasta. Oletko vielä kateellinen, kun selvisin? Vai oliko se täysi työura 70 vuotta ja sinulle piti sen jälkeen olla kateellinen vai?
Vaihtoehto eläkkeellä
25
277
Vastaukset
- Anonyymi
Alkoholisti taas vauhdissa. . . Kukaan ei voi muuttaa asumaan ulkomaille noilla tuloilla. Valehtelee.
- Anonyymi
Elämää kehitysmaassa. Kiitos, mutta ei kiitos. Onneksi on tarpeeksi varallisuutta, eläkettä ja pääomatuloja, että voi elää ihan länsimaassa. Ja tietysti olen hoitanut asiani, ei tarvitse ulosoton kanssa toimia.
Oikeita elinkustannuksia voi kaivaa vaikka täältä: https://thesentry.com.vn/en/vietnam-living-cost-per-month/ - 140 euroa -> koirankoppi? Savimaja jossain korvessa? Oma ongelmansa on ilmasto (lämpötila, sateet), kieli ja yleiset kehitysmaan ongelmat. Noh, elämä on onneksi valintoja.
Kovasti tunnut mainostavan valintaasi. Olikohan kyseessä kuitenkin "valinta?- Anonyymi
Kato Persu-päivystys oli valppaana kello 3 aikaan yöllä valtiossa.
Sähän olit just se täyden työuran tehnyt Eikö niin?
Onko valtio noin heikossa hapessa, että se voi kaatua minun kirjoituksiin ? - Anonyymi
Huomaatko Persu paskx, että sinä olet täys luuseri ja täys valehtelija. Huomaatko, että sinun valtiopaska on ihan puhdasta utua ja valtiopaskaa.
Luuletko, että ihmiset tulee lomalle tänne Vietnamiin ja kärsivät puutetta vai.. sitäkö yritit kertoa. Mitä me täällä Vietnamissa ei voitaisi ostaa? Eli toisin sanoen sinä olet täysi nolla.
Kerrotko vielä millä hinnalla mitäkin saa ? Luuletteko, että ihmiset ei ymmärrä sinun valtio paskaa ja panetteluja. Enkö minä juuri kertonut aloituksessa, että sinä olet täysi nolla. Älykkyydeltä ja osaamiseltasi. Afrikan köyhätkin on osaavimmat, kuin sinä. Et varmasti väitä vastaan ethän? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko valtio noin heikossa hapessa, että se voi kaatua minun kirjoituksiin ?Mielenterveyspotilas ei tiedä muuta, kun persu, persu ja persu, laajenna nyt sitä maailmankuvaasi siellä diktatuurisessa kehitysvaltiossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaatko Persu paskx, että sinä olet täys luuseri ja täys valehtelija. Huomaatko, että sinun valtiopaska on ihan puhdasta utua ja valtiopaskaa.
Luuletko, että ihmiset tulee lomalle tänne Vietnamiin ja kärsivät puutetta vai.. sitäkö yritit kertoa. Mitä me täällä Vietnamissa ei voitaisi ostaa? Eli toisin sanoen sinä olet täysi nolla.
Kerrotko vielä millä hinnalla mitäkin saa ? Luuletteko, että ihmiset ei ymmärrä sinun valtio paskaa ja panetteluja. Enkö minä juuri kertonut aloituksessa, että sinä olet täysi nolla. Älykkyydeltä ja osaamiseltasi. Afrikan köyhätkin on osaavimmat, kuin sinä. Et varmasti väitä vastaan ethän?Hyökkäys on paras puolustus, ja aina on persut mielessä.
Vietmami on kehitysmaa, vaikka kuinka sitä puollat pikku persu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko vielä millä hinnalla mitäkin saa ? Luuletteko, että ihmiset ei ymmärrä sinun valtio paskaa ja panetteluja. Enkö minä juuri kertonut aloituksessa, että sinä olet täysi nolla. Älykkyydeltä ja osaamiseltasi. Afrikan köyhätkin on osaavimmat, kuin sinä. Et varmasti väitä vastaan ethän?Heti käämit paloi, kun joku kertoo totuuksia, ja jolla asiat paljon paremmin, kun sulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko vielä millä hinnalla mitäkin saa ? Luuletteko, että ihmiset ei ymmärrä sinun valtio paskaa ja panetteluja. Enkö minä juuri kertonut aloituksessa, että sinä olet täysi nolla. Älykkyydeltä ja osaamiseltasi. Afrikan köyhätkin on osaavimmat, kuin sinä. Et varmasti väitä vastaan ethän?Paljo sä oikein olet juonut? Eu ole enää luuserin jutuissa päätä eikä häntää. Pysy perrrkele siellä, missä olet ja naama umpeen ja sormet poikki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko vielä millä hinnalla mitäkin saa ? Luuletteko, että ihmiset ei ymmärrä sinun valtio paskaa ja panetteluja. Enkö minä juuri kertonut aloituksessa, että sinä olet täysi nolla. Älykkyydeltä ja osaamiseltasi. Afrikan köyhätkin on osaavimmat, kuin sinä. Et varmasti väitä vastaan ethän?Olet kateellinen, vihainen ja katkera persu ja itteäs täynnä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko valtio noin heikossa hapessa, että se voi kaatua minun kirjoituksiin ?Mikä helkatin pakkomielle sulla on kaikkia kirjoittajia haukkua persuiksi, kun sinua kritisoidaan, ei kaikki ole tuollaisia katkeria luusereita kuten sinä, he ovat hoitaneet elämänsä mallikkaasti.
Sinä saat omasta mielestäsi haukkua kaikki täällä, mutta jos sinua arvostellaan ihan asiallisestikin niin alkaa jumalaton älämöly ja haukkuminen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko vielä millä hinnalla mitäkin saa ? Luuletteko, että ihmiset ei ymmärrä sinun valtio paskaa ja panetteluja. Enkö minä juuri kertonut aloituksessa, että sinä olet täysi nolla. Älykkyydeltä ja osaamiseltasi. Afrikan köyhätkin on osaavimmat, kuin sinä. Et varmasti väitä vastaan ethän?😂😂😂😂🦜🦜🦜🦜
- Anonyymi
Ahaa, käppyrä on päässyt avohoitoon.😂
- Anonyymi
Kerros nyt se oluen ja pizzanpalan hinta, entä se parturoinnin hinta.
- Anonyymi
Mitähän yrität selittää? Sen minä vain sain selville, että ekonomiakoulutusta et ole saanut. Koko sun stoori oli vaan sitä, ettet osaa raha-asioitasi hoitaa. Olisit edes keksinyt vähän satuja, että asut thaikuissa ilmaseksi.
- Anonyymi
Kappas vaan.
Uskonnollisuuttaa korostava pitsa-terassiolut -trollimme on taas herännyt. Siitä onki jo kotvanen kun viimeksi täällä julisti juttujaan. On tainnut netistä selailla taas iltapäivälehtien ja seiska-tyyppisten skandaalilehtien uutisointeja kuinka kurjasti jollakin on asiat Suomessa. Ja sehän tietysti innosti ja sai energiaa riittävästi vaihtaa halvan pitsapalasen ja halvan kaljan nettitarinointiin. Samaa tuttua tarinaa, joten kovasti ei tarvinnut ponnistella eikä päätään vaivata.
Unohtui edelleenkin kehuskella kuinka halpa pitsapalanen ja terassiolut olikaan…- Anonyymi
😂👍😂👍😂👍
- Anonyymi
Totta. Tämä palsta onkin ollut kokolailla asiallinen ja keskittynyt pääosin asiakysymyksiin. Samalla tietysti kuivan asiallinen ja tylsä eikä innosta muuta kuin niitä, jotka oikeasti haluavat keskustella eläkkeisiin liittyvistä asioista.
- Anonyymi
Ulosotto on oma vika, ei valtion vika.
Täällä pärjää hyvin, kun on hoitanut työnsä ja taloutensa mallikkaasti.
Ei tarvitse muuttaa mihinkään kauko itään ruikuttamaan paskaa kohtaloaan, ja syyttämällä muita omista mokista. - Anonyymi
Herätessä upeinta on se tunne kun työkalut herpoaa käsistä ja saa jatkaa matkaa entistä kevyempänä. Sähkömarkkinoillakin on huippunsa hetkittäin.
- Anonyymi
Eläke 3500 e kesäksi pikku hommaa 4500 e kk palkkaa päälle
- Anonyymi
Tältä onkin jääny elämä elämättä , näin meitä aivopestään että työ olisi tärkeintä elämässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tältä onkin jääny elämä elämättä , näin meitä aivopestään että työ olisi tärkeintä elämässä
Eiköhän tuossa ole kyse vapaaehtoisuudesta, joten missä näet elämättä jäänyttä elämää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sekö keskivartalolihava itse hankitulla kakkostyypin diabeteksellä varustettu alkoholisti on ”elänyt”. Työstäänkin voi pitää.
- AnonyymiUUSI
Olet itse aiheuttanut ulosottosi, pitikö sitä elää yli varojen, jos eläkkeesi on noin pieni sekin on sinun oma vika, olit laiska ja luuseri, ei se ole muiden vika, jos itse mokaa, miksi aina pitää syyttä muita omista virheistä.
Taas tuota katkeraa vuodatusta, kuinka sinua on niin huonosti kohdeltu nyt pitää taas uhriutua , vaikka kaikki ihan omaa syytä. - AnonyymiUUSI
Tehdään sellainen sopimus että eläkkeellä voi tehdä töitä. Sillä tämä köyhyys ongelma ratkeaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873836
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m891781Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281492- 1651352
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231148Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2031087Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?931061- 361047
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1251004Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell184902