Uhkakuvia;
Venäjä joka aiheuttaa henkistä kärsimystä ukrainalaisille ja muillekin
ja minä myös jos näen /kuulen aina uutiset uhkaavan venäjästä&Putinista niin ei hyvää tee mielenterveydelleni että parempi ettei seuraa semmosia uutisia liikaa.
Tekoäly jos se tulevaisuuvessa korvaa hyvin vahavasti ihmisen työelämässä aiheuttaa minulle pelkoa ja kärsimystä koska oon itte humaaninen ihmisläheinen, ihmisyyteen ja henkisiin asioihin ja maanläheiseen elämään uskova ihminen ja oon myös uskonnollinen(mikään homokammoinen en ole). Tekoälyä voi myös joku hullu johtaja&puolue väärinkäyttää pahoihin tarkoitusperiin.
Meret ; meidän pitäisi pitää parempaa huolta meristämme sillä jos meret menee nii huonoon kuntoon niin kohta iskee katastrofi pian.
Äärioikeisto; ehkä pahinta mitä voi olla (paperilla)
kommunismi eli äärivasemmisto joka äärioikeiston ohella herättää huolta myös.
Mahdollisuuvet;
1.huumori(tekkee aina sielulle hyvvää)
2.musiikki(rauhoittaa mielen)
3.ettei pelkää kuolemaa että on sielun hyvä olla kuitenkin
4.Lähimmäiset
5.sellainen maailma jossa turvaamme jälkipolville hyvät jutut
6.Lapset ja synnyttämiset(toki afrikassa ja kiinassa kun on niin paljon ihmisiä niin siellä ei ole syntyvyysongelmaa mutta suomessa on jonkun aikaa syntyvyys laskenut)
Tietyt asiat aiheuttaa siis henkisiä ongelmia. Yleensäkään ihminen ei ole ihmiskunnan&maapallon historian aikana ollut niin älykäs kuin mitä ihmiset todetaan älykkäiksi olennoiksi. En ole ihan sammaa mieltä. Me emme näy oppivan esim historiasta. Äänestämme väärin.
Toivoisin että maailmaan tulis rauha!
Kirjoittaja Juha Pohjola
uhkakuvat ja mahdollisuudet ja niiden puntarointi
Anonyymi-ap
2
71
Vastaukset
- Anonyymi
Yksi kohta lisää listaasi :
Keskity tähän päivään, tähän hetkeen.
Älä mieti liikaa sitä, mitä tapahtuu/saattaa tapahtua tulevaisuudessa, jos se aiheuttaa ahdistusta.
Ja se on totta, jos uutiset ahdistaa, niiden seuraamista voi vähentää.- Anonyymi
Minä olen samasta syystä lakannut katsomasta uutisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.645842- 1155060
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4133004Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s961485Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3411146- 65981
- 29978
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46896Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109877Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52849