Ihana aamu kullan kanssa

🥰☕🧹 Vanhassa vara parempi. Jo kaksi aamua on mennyt pilalle tarjouskahvin kanssa. Ne porotkin tuoksuivat pahalta. Luulin, että se tuoksu häviää valmistuksen yhteydessä. En kuitenkaan pystynyt juomaan sitä valmista kahvia. Tänään avasin paketin kultakatriinaa, joka juhlamokan lisäksi on ainoa juotava kahvi.

Ei tuo sittarin kahvi hukkaan silti mene. Sillä voi huuhdella hiukset. Kofeiinihan on nyt muotiaine hiustenhoidossa. Äitiltä perintönä saatu joka naisen niksikirja on täynnä tällaisia hyödyllisiä vinkkejä siivouksesta ja lastenhoidosta kauneudenhoitoon. Ei siinä kuitenkaan lue, että koiralta tähteeksi jäänyt etikkaa ja boorivettä sisältävä korvanpuhdistusaine puhdistaa hyvin sähköhellan nappulat.

Mulla on aika stabiili tuo mieltymysmaku. Maton ostin, kun edellisen koiran tassut luistivat parketilla. Se on minusta vieläkin niin kaunis, että kelpaa lattialle.

Siivouslaulu: Frank Sinatra - Love and marriage
https://youtu.be/BRDBvKGc1fE

5

173

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää siivouspäivä.emilia kahvi ihan hyvää eikä oo hinnalla pilattu.

• Anonyymi

Toki ei mikään voita juhlamokkaa

• Mun broidi joi tuota emiliaa ja kehaisi. Kmenu kahvi voitti jonkun edullisten kahvien testin. Noi lehtien testit eivät ole kovin kattavia, kun niissä vain muutama raatilainen testailee tuotteita.

• Anonyymi kirjoitti:

Toki ei mikään voita juhlamokkaa

Juhlamokka ei muutu väkeväksi, vaikka se viipyy pannussa pidempään. Heti kuumana juodut kahvit voivat olla muutakin lajia.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Juhlamokka ei muutu väkeväksi, vaikka se viipyy pannussa pidempään. Heti kuumana juodut kahvit voivat olla muutakin lajia.

Niin voi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      583
      1210
    2. 76
      879
    3. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      271
      677
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      55
      646
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      182
      640
    6. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      161
      622
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      590
    8. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      126
      582
    9. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      203
      536
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      496
    Aihe