Olen törmännyt usein "aisureihin" joiden vaimot ei innostu leikkiin.
Voisiko toimia korvikkeena fantasioida livenä tai vaikka jossain sähköisessä muodossa jutella irstaita ja näkkisit vieraan kihoittuvan vaimosi kuvista yms. Vieras voisi runkata, itse voisit runkata, saisit ottaa suihin halutessasi ja nuolla spermat vaikka vaimosi kuvista, tai suoraan kyrvästä?
Itse olen Turun suunnalta liveä ajatellen, sähköisesti ihan sama mistä.
Kinostaisiko tällainen?
"Aisuri" haluatko vaimosi kuville runkattavan
74
1228
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenkiintoista, voisi ehkä kiinostaa
- Anonyymi
kiinnostaisi kyllä
- Anonyymi
Aisuri olen ja kokemusta kun vieras mies runkkaa vaimon kuville, tietysti itsekkin runkkaan kun tiedän vieras vaimoni kanssa. T. M 56
- Anonyymi
Oliko kiihoittavaa ja oliko muuta, kuin runkkailua
Jos kiinostusta löytyy voisin avata kik tällaisen ryhmän, ehkä.
AP - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
APTodella kiihottavaa myös tavattiin miehen kanssa, otin häneltä suuhun hän nai suutani samalla fantasioi vaimostani. Kortsussa otin mukaan hänen spermaa, kotona runkkasin kaluni hänen spermallaan sit yhdyin vaimoni kaa ja nuoletin kaluni. Tämän miehen spermat kymmeniä kertoja vaimon sisässä. T. M 56v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella kiihottavaa myös tavattiin miehen kanssa, otin häneltä suuhun hän nai suutani samalla fantasioi vaimostani. Kortsussa otin mukaan hänen spermaa, kotona runkkasin kaluni hänen spermallaan sit yhdyin vaimoni kaa ja nuoletin kaluni. Tämän miehen spermat kymmeniä kertoja vaimon sisässä. T. M 56v
No nyt oli viileää kyytiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella kiihottavaa myös tavattiin miehen kanssa, otin häneltä suuhun hän nai suutani samalla fantasioi vaimostani. Kortsussa otin mukaan hänen spermaa, kotona runkkasin kaluni hänen spermallaan sit yhdyin vaimoni kaa ja nuoletin kaluni. Tämän miehen spermat kymmeniä kertoja vaimon sisässä. T. M 56v
Tuo on hyvä!itse kans otan suihin kumilla ja palkkioksi imettäjälle otan kuvia kun Kaadan spermat kumista vaimon pillulle👍50v ukm Kuopio!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on hyvä!itse kans otan suihin kumilla ja palkkioksi imettäjälle otan kuvia kun Kaadan spermat kumista vaimon pillulle👍50v ukm Kuopio!
Monasti vaikea saada vaimo vieraan spermattavaksi, tämä toimii ilman aneluja. Mies jonka kans samalla aalto pituudella ollaan nauttii kun spermat ja siittiöt kihelmöi vaimon pillussa. T. M 56v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monasti vaikea saada vaimo vieraan spermattavaksi, tämä toimii ilman aneluja. Mies jonka kans samalla aalto pituudella ollaan nauttii kun spermat ja siittiöt kihelmöi vaimon pillussa. T. M 56v
Se on juurikin noin👍50v ukm Kuopio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on juurikin noin👍50v ukm Kuopio
Voi kuvitella vaan kun kortsussa vieraan sperma lasti, runkkaan ensin oman kyrpäni liukkaaksi sit työnnyn vaimon pilluun ja alan naimaan. Vaimo huohottaa kiimassa kyselen tuntuuko hyvältä, kiihotan vielä kuvittele vieras kalu nauttii susta. Yleensä alkaa tärisee puheista, tietämättä vieraan siittiöt juuri pillussa. T. M 56v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
APKik ryhmä olis hyvä ukm57
- Anonyymi
Kik yhmä kiinnostaisi. Vaimon kuvilleon kerran yks mies runkannut ja lopuksi imetti kullinsa. Kiihottaa kun vieraat kiimailee rouvalle
- Anonyymi
Kiimasinta jos joku runkkais mällit vaimoni pikkareille kun katson👍50v ukm Kuopio
- Anonyymi
Olisiko pikkarit vaimosi päällä samalla kun rankataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko pikkarit vaimosi päällä samalla kun rankataan.
Aisurituo tuo vaimon sukkikset ja kuva niin runkkaan niihin...saat kuvata...t.61
- Anonyymi
Kiihottaisi ajatus katsella kuvia kun joku ottaa suihin samalla
- Anonyymi
Onnistuu jos olet Kuopion likeltä?!50v ukm Kuopio
- Anonyymi
Valitettavasti Uudeltamaalta
- Anonyymi
Netissä, esim wherebyssä, kiihottaisi kovasti
- Anonyymi
Minua kiihoittaa näyttää vaimon alastonkuvia vieraille miehille ja keskustella mitä haluavat vaimolleni tehdä.
Haluan joskus saada rohkeutta ja saada joku mies panemaan 24v vaimoani!- Anonyymi
Ois upea toteuttaa tämä sun kans!
- Anonyymi
Kyllä mielelläni näytän vaimon kuvia vieraalle miehelle että voi runkata niille ukm57
- Anonyymi
Haloo🤠 aisurit nyt vaimon kuvat levitykseen, moni runkkari kiittää. T. Runkkari 58v
- Anonyymi
Onko sulla Kik mihin niitä vois laittaa ukm57
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla Kik mihin niitä vois laittaa ukm57
Mihin hävisi savon mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin hävisi savon mies?
Kyselty aiemminkin toivottavasti kaikki kunnos. Eläkeläinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin hävisi savon mies?
Jäänyt vaimolle kiinni varmaan harmi fiksu tyyppi oli.
Olispa kiimasta saada spermaa kasvoille tai ihan mihin vaan vaatteille😘
- Anonyymi
Nettiin en vaimon kuvia laita. Muuten annan kyllä niitä iäkkäämpien miesten katseltaviksi. Vaimo 41 v ja katselijat usein yli 60 v. Ja vaimo on ihan kuumissaan kun niitä näytän.
- Anonyymi
Moi,mites niitä kuvia saa nähdä..? T.61ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi,mites niitä kuvia saa nähdä..? T.61ukm
Oon näyttänyt kännykästä. Osa haluaa zoomailla lähempää. Jotkut haluaa vertailla eri kuvia, osa on trimmattuja ja osa tosiaan posliineja.
Varsinais suomessa ollaan.
M53 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon näyttänyt kännykästä. Osa haluaa zoomailla lähempää. Jotkut haluaa vertailla eri kuvia, osa on trimmattuja ja osa tosiaan posliineja.
Varsinais suomessa ollaan.
M53Säärikuvia sukkiksissa olis kiva katsoa...!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säärikuvia sukkiksissa olis kiva katsoa...!?
Ei oo sellaisia sääri kuvia. Kokovartalo kuvia ovat kaikki. Täysin alaston kuvia ja osassa on avopikkarit mistä lähikuvia.
M53 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo sellaisia sääri kuvia. Kokovartalo kuvia ovat kaikki. Täysin alaston kuvia ja osassa on avopikkarit mistä lähikuvia.
M53Parhaita kun pieni vaatetus alus kuvissa läpinäkyvät pikkarit josta pillu hämärästi paistaa läpi ja rinnat näkyy yläosan läpi. Sekä lyhyessä hameessa korkkarit jalassa, koko vartalo kuva jossa kasvot näkyy hyvin, silmät ja suu huulet, silloin voi runkatessa fantasioida suuhun panoa. T. M 66v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M53Kuulostaa kiihottavalta....!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa kiihottavalta....!!!
No sitähän se on. Alussa otettiin kevyempiä kuvia mutta nyt otettu kokoajan rohkeita kuvia. Vaimokin tykkää kun ne on kuiteskin hyvin onnistuneita. Kaikki otettu ulkona hyvässä valossa niin että rinnat, kasvot ja tietysti pillu näkyy mahdollisimman hyvin.
M53
- Anonyymi
Minustakin on kiihottavaa näyttää vaimon kuvia vanhemmille miehille runkattavaksi mies57
- Anonyymi
Sama täällä vaimo 47v itte oon aisuri, kuvat joita antanut vanhempii miehii, aika moni yksin asuva eläkeläinen. Useempi runkkaa monta kertaa päivässä vaimolle. T. M 54
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä vaimo 47v itte oon aisuri, kuvat joita antanut vanhempii miehii, aika moni yksin asuva eläkeläinen. Useempi runkkaa monta kertaa päivässä vaimolle. T. M 54
Miten sulta sais vaimon kuvia voin antaa oman vaimon kuvia vaihdossa mies57
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sulta sais vaimon kuvia voin antaa oman vaimon kuvia vaihdossa mies57
Oishan ihkua vaihtaa kuvia. Tänne uskalla laittaa tietoja. Kanta Hämeeseen voisin tuodakin johonkin. T. M 54v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oishan ihkua vaihtaa kuvia. Tänne uskalla laittaa tietoja. Kanta Hämeeseen voisin tuodakin johonkin. T. M 54v
Onko sulla KIK sovellus puhelimessa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla KIK sovellus puhelimessa ?
Ei ole sellaista. T. M 54v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sellaista. T. M 54v
Lataa se puhelimeen niin sillä on helppo nimettömänä vaihtaa kuvia ja vaikka videoita ja se on helppo käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lataa se puhelimeen niin sillä on helppo nimettömänä vaihtaa kuvia ja vaikka videoita ja se on helppo käyttää.
Onko maksullinen vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko maksullinen vai?
Ei tarvii maksaa! Ois just kickissä kiva nähä just noita iso tissisiä bbw vaimoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan kiihottavaa kun vanhemmat miehet laukee kuville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko maksullinen vai?
Ei ole maksullinen lataat sovellus kaupasta KIK nimisen viesti palvelun laitat nimimerkin joka on sitten sun osoite johon voi kuvia lähettää. Se on helppo käyttää voi lähettää kuvia ja lyhyitä videoita ilman omaa nimeä tai osoitteita.
- Anonyymi
Kuinka moni jakaa vaimojensa kuvia?
- Anonyymi
Laskin juuri, lähettänyt yli kymmenelle miehelle vaimon kuvia. Muutamalle antanut luvan voi laittaa muillekkin. M 55
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laskin juuri, lähettänyt yli kymmenelle miehelle vaimon kuvia. Muutamalle antanut luvan voi laittaa muillekkin. M 55
Lähetätkö myös minulle ?
- Anonyymi
Kiihottas nähä bbw vaimoja ❤️
- Anonyymi
Laita puh. Numero vaikka briibei aluksi. M 65
- Anonyymi
Mikä sun kik on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sun kik on?
Haluatko katsella vaimoa? Minkä ikäinen olet ? Laita sun kikki tänne ukm57
- Anonyymi
Janakkalan motarin levarille voisin tuoda vaimon kuvia, samalla autossa imen kalun kun katselet vaimoa. Suuhun saat laueta nielen kaiken, putsaan kalusi nuolemalla. Bi ukm 64v
- Anonyymi
Kiinnostaa myös!
- Anonyymi
Voin laittaa kuvia vaimosta runkattavaksi jos voidaan käyttää KIK kiä vaimo on vähän ylipainoinen isot tissit ja pyöreä perse. M57
- Anonyymi
Tykkäisin juuri tollaisesta, jotenkin tuhdit naiset mieleeni. T. Bi ukm 65v runkari olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäisin juuri tollaisesta, jotenkin tuhdit naiset mieleeni. T. Bi ukm 65v runkari olen.
No lataa se KIK sovellus sun puhelimeen niin mielelläni jaan vaimon kuvia sulle ukm57
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Turun suunnalla joskus liikut voisit tulla kattoo noi rouvan kuvat. Voidaan ottaa lisää kuvia jos vaan sanot millaisista tykkäät. Rohkeat on meidän suosikkeja. Tai kesällä jos tuut voitais nähdä livenä ruissalon naku rannalla. Vaimo ei suostu olemaan siellä kuin posliinina ja takuu varmasti näyttää kaiken ja jos hyvin menee niin avaan myös pimpin tai näet sauva leikin. Ja sun ois hyvä myös olla nakuna. Pikku seisokki ois myös rouvan mieleen.
M53 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Turun suunnalla joskus liikut voisit tulla kattoo noi rouvan kuvat. Voidaan ottaa lisää kuvia jos vaan sanot millaisista tykkäät. Rohkeat on meidän suosikkeja. Tai kesällä jos tuut voitais nähdä livenä ruissalon naku rannalla. Vaimo ei suostu olemaan siellä kuin posliinina ja takuu varmasti näyttää kaiken ja jos hyvin menee niin avaan myös pimpin tai näet sauva leikin. Ja sun ois hyvä myös olla nakuna. Pikku seisokki ois myös rouvan mieleen.
M53Yritän ladata kikin tänään saadaan vaihdettuu kuvia, tykkään koko vartalo kuvista missä kasvot näkyy. Tietenkin runkatessa loppuvaiheessa vois vaihtaa kuvan jossa pillu hyvin näkyy. Bi ukm 65v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritän ladata kikin tänään saadaan vaihdettuu kuvia, tykkään koko vartalo kuvista missä kasvot näkyy. Tietenkin runkatessa loppuvaiheessa vois vaihtaa kuvan jossa pillu hyvin näkyy. Bi ukm 65v
Hyvä jos kiinnostaa voin vaimon lisäksi laittaa kuvia itsestäni stayupit jalassa ja kalu kovana ukm57
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä jos kiinnostaa voin vaimon lisäksi laittaa kuvia itsestäni stayupit jalassa ja kalu kovana ukm57
Halun olehan bi. M 65v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritän ladata kikin tänään saadaan vaihdettuu kuvia, tykkään koko vartalo kuvista missä kasvot näkyy. Tietenkin runkatessa loppuvaiheessa vois vaihtaa kuvan jossa pillu hyvin näkyy. Bi ukm 65v
Noita on suurin osa. Kasvot näkyy oikeestaan kaikissa kuvissa paitsi tietty lähikuvissa. Omasta mielestä parhaita on kun rouva avaa hiukan itseään tai sauva leikin jälkeen pillu on hiukan auki ja turvoksissa. Rouvalla on aika viiva pillu mikä on saanut naku rannoilla usein peukutusta.
M53 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noita on suurin osa. Kasvot näkyy oikeestaan kaikissa kuvissa paitsi tietty lähikuvissa. Omasta mielestä parhaita on kun rouva avaa hiukan itseään tai sauva leikin jälkeen pillu on hiukan auki ja turvoksissa. Rouvalla on aika viiva pillu mikä on saanut naku rannoilla usein peukutusta.
M53Tosi hyvä! Pillu vähän auki just paras kun ensin runkkaan hartaasti koko kuvalle kun laukeen fantasioin avoimesta pillusta..aah ihanampaa ole. M 65v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi hyvä! Pillu vähän auki just paras kun ensin runkkaan hartaasti koko kuvalle kun laukeen fantasioin avoimesta pillusta..aah ihanampaa ole. M 65v
Onneksi nykyinen vaimo on noin rietas. Alussa vähän piti rohkaista naku rannoille ja kuvien ottamiseen ja niitten näyttämiseen. Nykyisin rouva on ihan kiimoissaan kun joku iäkkäämpi mies näkee sen alaston kuvia.
M53 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi nykyinen vaimo on noin rietas. Alussa vähän piti rohkaista naku rannoille ja kuvien ottamiseen ja niitten näyttämiseen. Nykyisin rouva on ihan kiimoissaan kun joku iäkkäämpi mies näkee sen alaston kuvia.
M53Meillä valokuva kansiossa vaimon alaston kuvat, olen kavereille näyttänyt pari kaveerii iskenyt vaimoni bubista kun naisystävän kanssa olleet. Koskaan juteltu asiasta vaimon kanssa, kaverini tyytyväisiä toinen pannut useemman kerran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M53M53 miten saisin nähdä sun vaimon kuvia ? Ukm57
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M53Moi, täällä olis Mies turusta leikkimäön kanssanne. Kik. Turku.mies olen viisikymppinen vaitiolotaitoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko ladattua sovelluksen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko ladattua sovelluksen ?
Yritin useeman kerran en saanut toimii.
Täytyy kysyy kaverilta on puhelin myyjä. M 65v
Hitsi yksin koko päivän ois aikaa nauttia! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritin useeman kerran en saanut toimii.
Täytyy kysyy kaverilta on puhelin myyjä. M 65v
Hitsi yksin koko päivän ois aikaa nauttia!Vaikeeta kun suomeksi ei asetukset. M 57
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M53 miten saisin nähdä sun vaimon kuvia ? Ukm57
Näytän vain livenä. Ollaan sovittu ettei nettiin laiteta.
M53 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi, täällä olis Mies turusta leikkimäön kanssanne. Kik. Turku.mies olen viisikymppinen vaitiolotaitoinen.
Rouva suosii tällä hetkellä vanhempia miehiä.
M53
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821369Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661144Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1991140Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071136Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍124846Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755