Haluaisin sua❤️ etkö halua mua?
Huomaatko että
15
393
Vastaukset
- Anonyymi
Joo vittu haluan ihan sairaasti.
Järki mussa haluaa jotaki muunlaista...❤️- Anonyymi
Navettahan sulla on nurkan takana.
- Anonyymi
Olen hänelle vaan roska kun kaipailin sillo joskus tällä toista miestä
- Anonyymi
Näin
- Anonyymi
Kuin hullu puuroa, vai miten se sanonta menee.
- Anonyymi
Missä pitäisi huomata
- Anonyymi
Pannaan, pannaan.
- Anonyymi
Haluan, mutten usko hyviin tarkoitusperiin? En halua tulla huijatuksi. Keneen voi oikeasti luottaa? Olisko meistä hyvään suhteeseen? Liian moni hyppii suhteesta toiseen, itse en ole sellainen.
- Anonyymi
En kaipaa sua enää koskaan. Onneksi emme lähentyneet. Mikä soppa siitäkin olisi syntynyt. Monellekohan oot puhunut tästä minusta ja tästä jutusta. Minä en kenellekään. Olet menneen talven lumia. Hyvästi.
- Anonyymi
Älä usko omiin mielikuviin täysin, koska siellä on aina taustalla mennyt kokema? Itsekään en puhu asioista, joissa ei tapahdu lähentymistä, enkä sellaisia, joissa ei ole toivoa paremmasta? Tämä sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä usko omiin mielikuviin täysin, koska siellä on aina taustalla mennyt kokema? Itsekään en puhu asioista, joissa ei tapahdu lähentymistä, enkä sellaisia, joissa ei ole toivoa paremmasta? Tämä sivusta.
Joo harkintakyky hukassa nyt.
- Anonyymi
Hitsi et nää orkut on mahtavia mitä saadaan vaik ollaan eri paikassa. Toimii.yksin ei pysty olee hiljaa,mut jos on seuraa ni sit pystyy🩶🤍
- Anonyymi
Huomasin jossain välissä.
- Anonyymi
Haluisin jos hän mies kysyis
- Anonyymi
Tietysti haluaisin. Mutta itse sanoit mun kuuluvan friendzonelle.
Newsflash: ystävät pitävät yhteyttä toisiinsa, näkevät toisiaan, viettävät aikaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891