Eikö tuo ole varsin pätevä peruste potkia Unkari pois EU’sta. Unkari haluaa niin kovasti olla osa Venäjää kuten Valko-Venäjä. Miksi EU haluaa pitää kiinni Unkarista, eihän EU ole mikään Eurostoliitto, josta ei voi erota.
Orban pyysi puolalaisen oppositiojohtajan kanssa Trumpia hajottamaan EU.
Anonyymi-ap
5
423
Vastaukset
- Anonyymi
Unkari on erottamaton osa Venäjää ja sinne se pitää liittää. Alaska taas kuuluu Kanadaan.
- Anonyymi
Unkari on liitettävä neuvosto-Venäjän kansantasavallaksi. Sitähän ne kerjäävät.
- Anonyymi
Unkari on erottamaton osa Venäjää ja sen on kuuluttava Venäjään kuin känsä kullin kylkeen.
- Anonyymi
Ihmettelen suunnattomasti, MIKSI on vielä jäsen!? Kokoajan kaikessa vastaan muita EU-maita, vaikka sinne on pumpattu kymmeniä MILJARDEJA tukea.
- Anonyymi
Unkari helvettiin EU:sta. Raha kelpaa mutta tavat ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903474
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442857Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742366- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202067- 621964
- 1141956