Tampereen seuraavan tornitalon hanke etenee – 24-kerroksinen hujoppi kiinni uudistuvaan asemaan.
Suunnitellun 24-kerroksisen, tornitalon paikalla osoitteessa Itsenäisyydenkatu 2 on tällä hetkellä matala punatiilirakennus, jossa on muun muassa hotelli Citi Inn.
Kohta meillä on ikioma Tamhattan.
Kyä nyl lähtee
9
154
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä tornin funktio on? Asuintaloko? Aivan kauhean näköinen suunnitelma.
- Anonyymi
Kirjoituksen mukan torniosaan tulee hotelli ja matalampaan siipeen toimistoja ja liiketiloja.
Kyllä meillä kohta on hotelleja, kun veturitalleilekin on kaavailtu toista tornihotellia. - Anonyymi
No stadissa niihin on pesiytynyt huumekauppiaita ja narkomaaneja. Onnistuukohan Tampere paremmin? Kuka normaali raitis tuollaisissa viihtyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No stadissa niihin on pesiytynyt huumekauppiaita ja narkomaaneja. Onnistuukohan Tampere paremmin? Kuka normaali raitis tuollaisissa viihtyy?
Olipa hauska kommentti.
- Anonyymi
Kansiareenan alueellakin myynnissä monta asuntoa.
Kuinkahan houkuttava olisi asema sitten?- Anonyymi
Muuallekin rakennetaan ja suunnitellaan koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuallekin rakennetaan ja suunnitellaan koko ajan.
Tamhattan laajenee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tamhattan laajenee
Yli 3300 asuntoa myynnissä tällä hetkellä. Ehkä kaikki eivät ole ilmoituksissakaan.
- Anonyymi
(Minulla on ikävä maalle.🥺)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890