Sinä itsetunnoton, koulukiusattu ja työttömyyskorvausta saava alkoholista ja tiellä ryntäilystä itsetuntoa hakeva tollo ja sinun mitään tapoja vailla oleva liikennekäyttäytymisesi ja rahoitusyhtiön nimissä oleva ökyautosi eivät kiinnosta minua ollenkaan kun olet matkalla velalla huijatun vaimosi luokse täysin velkaiseen taloosi opettamaan pennuillesi ylimielisyyttä kunnon ihmisiä kohtaan. Ryntäilet ja kiihdyttelet, ajat ylinopeutta ja työnnyt aivan turhaan minun eteeni pieneen rakoon silloin kun takanani ja edelläni ajavan auton edessä on puoli kilometriä tyhjää tilaa.
Ainoastaan poliisi on kiinnostunut sinusta. Ei kukaan muu.
Sinä, sinun autosi ja ajamisesi eivät kiinnosta ketään.
Anonyymi-ap
3
157
Vastaukset
- Anonyymi
Demarin siittiötkin saavat köyhäinavustusta sinun lompakostasi.
- Anonyymi
Aika pitkä avaus aiheesta, joka ei ollenkaan kiinnosta kirjoittajaa...
- Anonyymi
Siinä on syvennetty miettimään toisten elämää ihan huolella.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465631Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki472849- 1822593
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92210- 262029
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121902törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/141635- 1451275
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2551092- 131067