Salonkylän sota

Anonyymi-ap

Onko muillakin tietoa tästä Salonkylän ja Lieksan välisestä klaanien sodasta. Kuulemma kyrväntien taisteluissa kuoli satojatuhansia ihmisiä.

12

553

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paroni puolusti kyllä linnaa urheasti rakuunajoukkoineen

• Anonyymi

Legendan mukaan itse paroni olisi 1400-luvulla ollut piirinmestari jousiammunnassa, ja taidoillaan ollut suurin lieksalaisten tuhoaja, Linnan vartiotornista on ollut helppo ampua lieksalaisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Legendan mukaan itse paroni olisi 1400-luvulla ollut piirinmestari jousiammunnassa, ja taidoillaan ollut suurin lieksalaisten tuhoaja, Linnan vartiotornista on ollut helppo ampua lieksalaisia

Kurvän varrellaan spermaa roiskinu tornin ikkunasta.

• Anonyymi

Aloittaja seuraa isäänsä veteraaniksi?

• Anonyymi

Salonkylän sotureiden harniskanata toimi diabameilla jäykistetyt penikset. Sotiminen oli aika heikkoa kun puolet kehon verestä kun kullin varteen kertyny.

• Anonyymi

Jos on 100 katselu kertaa ja edes kymmenen kommenttia niin ei se sota huonosti menny.

• Anonyymi

Onhan siellä se riot joukot varustettuna kyynelkaasuin ja kusitykein. Nykyään kondomit munassa.

• Anonyymi

Joskus naitiin sotien välillä ja sit seuraavana päivänä täys rähinä. Muna oli ratkaiseva.

• Anonyymi

Taitaapa olla paroni päätään lepuuttamassa ja linna kylmillään. Pölönen kuvaa the Summit Salon, jossa istuskellaan lammella tai lueskellaan teltassa kirjeitä kotirintamalta, välillä äänestetään aina joku porukasta Paiholaan.

• Anonyymi

Paronille sähköshokkeja kiveksille. siellä sukusolut saa vipinää. parittelevat keskenään varmaan.

• Anonyymi

Salonkylän sodat oli rankkoja ja siellä otettiin oikeasti miehestä mittaa. Vieläkin on mahdollista löytää muumioituneita esinahkoja. haarniskoita ym. siihen liittyvää.

• Anonyymi00015

Akrobaattiset erikoisjoukot salonkylän saloilla lahtasi vihollisen hetkessä. Harrastivat parkouria ja meditoivat nahka nuijja jäykkänä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      117
      2418
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      38
      1501
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      643
      1016
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      97
      888
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      875
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      710
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      706
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      686
    Aihe