Salonkylän sota

Anonyymi-ap

Onko muillakin tietoa tästä Salonkylän ja Lieksan välisestä klaanien sodasta. Kuulemma kyrväntien taisteluissa kuoli satojatuhansia ihmisiä.

12

553

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paroni puolusti kyllä linnaa urheasti rakuunajoukkoineen

• Anonyymi

Legendan mukaan itse paroni olisi 1400-luvulla ollut piirinmestari jousiammunnassa, ja taidoillaan ollut suurin lieksalaisten tuhoaja, Linnan vartiotornista on ollut helppo ampua lieksalaisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Legendan mukaan itse paroni olisi 1400-luvulla ollut piirinmestari jousiammunnassa, ja taidoillaan ollut suurin lieksalaisten tuhoaja, Linnan vartiotornista on ollut helppo ampua lieksalaisia

Kurvän varrellaan spermaa roiskinu tornin ikkunasta.

• Anonyymi

Aloittaja seuraa isäänsä veteraaniksi?

• Anonyymi

Salonkylän sotureiden harniskanata toimi diabameilla jäykistetyt penikset. Sotiminen oli aika heikkoa kun puolet kehon verestä kun kullin varteen kertyny.

• Anonyymi

Jos on 100 katselu kertaa ja edes kymmenen kommenttia niin ei se sota huonosti menny.

• Anonyymi

Onhan siellä se riot joukot varustettuna kyynelkaasuin ja kusitykein. Nykyään kondomit munassa.

• Anonyymi

Joskus naitiin sotien välillä ja sit seuraavana päivänä täys rähinä. Muna oli ratkaiseva.

• Anonyymi

Taitaapa olla paroni päätään lepuuttamassa ja linna kylmillään. Pölönen kuvaa the Summit Salon, jossa istuskellaan lammella tai lueskellaan teltassa kirjeitä kotirintamalta, välillä äänestetään aina joku porukasta Paiholaan.

• Anonyymi

Paronille sähköshokkeja kiveksille. siellä sukusolut saa vipinää. parittelevat keskenään varmaan.

• Anonyymi

Salonkylän sodat oli rankkoja ja siellä otettiin oikeasti miehestä mittaa. Vieläkin on mahdollista löytää muumioituneita esinahkoja. haarniskoita ym. siihen liittyvää.

• Anonyymi00015

Akrobaattiset erikoisjoukot salonkylän saloilla lahtasi vihollisen hetkessä. Harrastivat parkouria ja meditoivat nahka nuijja jäykkänä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1600
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      822
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. 42
      496
    Aihe