Ilmaisen armon teologia Oulussa

Jos olet kristitty joka uskoo ilmaisen armon teologiaan Oulussa niin missä seurakunnassa käyt ja pidätkö muuta seurakuntayhteisöllisyyttä? Olin ennen esikoislestadiolainen mutta lähdin koska ne saarnaavat luterilaista ehdollista elämän varmuutta.

20

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tärkeintä on usko Jeesukseen. Raamatullista on myös kuuluminen johonkin kristilliseen seurakuntaan / yhteisöön.

• Anonyymi

On armo suuri ihmeinen...

• Anonyymi

ilmainen vai oliko se kallisarvoinen miten se on että mitenkä se on

• Anonyymi

Herra siunaa ja pelastaa.

• Anonyymi

pelastus maksoi Jeesukselle kaiken, jotta se voisi olla sinulle ilmaista. hän on koko maailman vapahtaja joka kuoli kaikkien tähden, hänet haudattiin, ja nousi kolmantena päivänä kuolleista. iänkaikkinen elämä on peruuttamaton lahja joka saadaan ansaitsemattomalla uskon hetkellä.

Johannes 6:47 Totisesti, totisesti sanon minä teille: joka uskoo minun päälleni, hänellä on ijankaikkinen elämä.
        -Jeesus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pelastus maksoi Jeesukselle kaiken, jotta se voisi olla sinulle ilmaista. hän on koko maailman vapahtaja joka kuoli kaikkien tähden, hänet haudattiin, ja nousi kolmantena päivänä kuolleista. iänkaikkinen elämä on peruuttamaton lahja joka saadaan ansaitsemattomalla uskon hetkellä.

Johannes 6:47 Totisesti, totisesti sanon minä teille: joka uskoo minun päälleni, hänellä on ijankaikkinen elämä.
        -Jeesus

Pelastusta ei voi rahalla ostaa. Se on Jumalan lahja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelastusta ei voi rahalla ostaa. Se on Jumalan lahja.

Eikä se ole ilmainen, sen eteen pitää tehdä töitä.

• Anonyymi

teologia on mielenkiintoista

• Anonyymi

Harvardin opeilla

Aku Koskenvuo, 22, opiskelee Harvardin huippuyliopistossa ja hankki samalla NHL-sopimuksen. Koskenvuo kertoo, miten hän yhdistää huippu-urheilun ja vaativan opiskelun.

(Mutta sekin on huomioitavaa, että joitakin kiinnostaa muu kuin teologia:))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvardin opeilla

Aku Koskenvuo, 22, opiskelee Harvardin huippuyliopistossa ja hankki samalla NHL-sopimuksen. Koskenvuo kertoo, miten hän yhdistää huippu-urheilun ja vaativan opiskelun.

(Mutta sekin on huomioitavaa, että joitakin kiinnostaa muu kuin teologia:))

Mutta teologiaalin voi opiskella harvardissa. Tulee hyvä pohjataso.

• Anonyymi

Vanhoina hyvinä aikoina lestantit ois poltettu toimintansa tähden

• Anonyymi

Niin, ja kaikki kumman näköiset olisi poltettu roviolla noitina, varsinkin naiset.

• Anonyymi

Sadistista puhetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sadistista puhetta.

Isi*:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isi*:)

Eikö ne kädet katkaise videoiden mukaan

• Anonyymi

armo tarkoittaa ansaitsematonta rakkautta

• Anonyymi

ergregt4hg3ewq

• Anonyymi

Jumala on kaikkialla joten kuinka kaukana arvelet hänen olevan?

• Anonyymi

Ja jos joku sanoo omistavansa Jumalan, ja että vain häntä tottelemalla löydät Jumalan, niin eikö sitä pitäisi sanoa rikokseksi?

• Anonyymi

Usko on lahja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      26
      3118
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1497
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      76
      1083
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      141
      1010
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      921
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      882
    7. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      45
      858
    8. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      171
      842
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      836
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      136
      757
    Aihe