Jos olet kristitty joka uskoo ilmaisen armon teologiaan Oulussa niin missä seurakunnassa käyt ja pidätkö muuta seurakuntayhteisöllisyyttä? Olin ennen esikoislestadiolainen mutta lähdin koska ne saarnaavat luterilaista ehdollista elämän varmuutta.
Ilmaisen armon teologia Oulussa
20
261
Vastaukset
- Anonyymi
Tärkeintä on usko Jeesukseen. Raamatullista on myös kuuluminen johonkin kristilliseen seurakuntaan / yhteisöön.
- Anonyymi
On armo suuri ihmeinen...
- Anonyymi
ilmainen vai oliko se kallisarvoinen miten se on että mitenkä se on
- Anonyymi
Herra siunaa ja pelastaa.
- Anonyymi
pelastus maksoi Jeesukselle kaiken, jotta se voisi olla sinulle ilmaista. hän on koko maailman vapahtaja joka kuoli kaikkien tähden, hänet haudattiin, ja nousi kolmantena päivänä kuolleista. iänkaikkinen elämä on peruuttamaton lahja joka saadaan ansaitsemattomalla uskon hetkellä.
Johannes 6:47 Totisesti, totisesti sanon minä teille: joka uskoo minun päälleni, hänellä on ijankaikkinen elämä.
-Jeesus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pelastus maksoi Jeesukselle kaiken, jotta se voisi olla sinulle ilmaista. hän on koko maailman vapahtaja joka kuoli kaikkien tähden, hänet haudattiin, ja nousi kolmantena päivänä kuolleista. iänkaikkinen elämä on peruuttamaton lahja joka saadaan ansaitsemattomalla uskon hetkellä.
Johannes 6:47 Totisesti, totisesti sanon minä teille: joka uskoo minun päälleni, hänellä on ijankaikkinen elämä.
-JeesusPelastusta ei voi rahalla ostaa. Se on Jumalan lahja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelastusta ei voi rahalla ostaa. Se on Jumalan lahja.
Eikä se ole ilmainen, sen eteen pitää tehdä töitä.
- Anonyymi
teologia on mielenkiintoista
- Anonyymi
Harvardin opeilla
Aku Koskenvuo, 22, opiskelee Harvardin huippuyliopistossa ja hankki samalla NHL-sopimuksen. Koskenvuo kertoo, miten hän yhdistää huippu-urheilun ja vaativan opiskelun.
(Mutta sekin on huomioitavaa, että joitakin kiinnostaa muu kuin teologia:)) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvardin opeilla
Aku Koskenvuo, 22, opiskelee Harvardin huippuyliopistossa ja hankki samalla NHL-sopimuksen. Koskenvuo kertoo, miten hän yhdistää huippu-urheilun ja vaativan opiskelun.
(Mutta sekin on huomioitavaa, että joitakin kiinnostaa muu kuin teologia:))Mutta teologiaalin voi opiskella harvardissa. Tulee hyvä pohjataso.
- Anonyymi
Vanhoina hyvinä aikoina lestantit ois poltettu toimintansa tähden
- Anonyymi
Niin, ja kaikki kumman näköiset olisi poltettu roviolla noitina, varsinkin naiset.
- Anonyymi
Sadistista puhetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sadistista puhetta.
Isi*:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isi*:)
Eikö ne kädet katkaise videoiden mukaan
- Anonyymi
armo tarkoittaa ansaitsematonta rakkautta
- Anonyymi
ergregt4hg3ewq
- Anonyymi
Jumala on kaikkialla joten kuinka kaukana arvelet hänen olevan?
- Anonyymi
Ja jos joku sanoo omistavansa Jumalan, ja että vain häntä tottelemalla löydät Jumalan, niin eikö sitä pitäisi sanoa rikokseksi?
- Anonyymi
Usko on lahja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263118
- 681497
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761083Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1411010- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis136757