On mua kohtaan nyt?
Mitä tunteita sulla
120
1150
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Lyö tyhjää
- AnonyymiUUSI
Semmosta lämpöö ja hellyttää, jostain syystä haluisin ottaa sun pään syliini ja silitellä sun hiuksia.
- AnonyymiUUSI
Jää sormet kiinni niihin
- AnonyymiUUSI
Tällä hetkellä sellaiset etten halua täällä avata kaikkea 🙈
- AnonyymiUUSI
Siis haluut mua. Mahtuuko siellä tekeen sitä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä miestä kyllä, mutta muutenkin sellainen olo etten saa kirjoitettua ajatuksiani tänne. 🙂
Mutta mahtuuko? Missä? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mihi korsuun oot menos?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä miestä kyllä, mutta muutenkin sellainen olo etten saa kirjoitettua ajatuksiani tänne. 🙂
Mutta mahtuuko? Missä?Kai hän johonkin huoneen nurkkaan mahtuu, palstasetä?
- AnonyymiUUSI
Yrität huijata jotakin.
- AnonyymiUUSI
Ainakin hetkeksi se hulluin ihastumisenntunne ja halu olla kiinni sussa on helpottanut. Mä tykkään susta vieläkin, mutta mun sisin ei huuda sun nimeä. Se kuiskii sitä. Mnä tykkään, mutta pystyn elämään ilman suakin. Vähän ehkä oon ollut aistivinani saman sussa miehessä. Musta tuntuu, että me luovutwttiin. Ei se mitään. Oot silti ihana. ❤️
- AnonyymiUUSI
Sama kun aiemmin.
- AnonyymiUUSI
Vihaat edelleen siis 🥹
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vihaat edelleen siis 🥹
En kait nyt ketään vihaa sentään 🤔
Mulla ei ole oikein mitään tunteita nyt ketään kohtaan.
- AnonyymiUUSI
Kuinka kauan meni että tunteet kuoli
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka kauan meni että tunteet kuoli
En mä tiedä onko ne varsinaisesti kuollut, mutta ei ole niin pinnalla kuin oli vielä vaikka vuosi sitten.
- AnonyymiUUSI
Kerroin tykästyneeni ja tykkääväni sinusta miehestä mutta tunteet vahvistuneet ja odotan viestiäsi vaikkei asia liittynyt tunteiden kertomiseen vaan haluatko vältellä minua.
- AnonyymiUUSI
Välillä käyt mielessä, mietin lähinnä kohtaloasi, kummallista rakkaudetonta limboa, jossa joudut olemaan. Räksytätköhän paljonkin ihmisiä luotasi, niitä jotka voisivat välittää? No, se on sinun asiasi. Tunteeni ovat nyt neutraalit.
- AnonyymiUUSI
Miten niin räksytänkö?
- AnonyymiUUSI
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ihmiset vaikuttaa yhä selvemmin ja selvemmin olevan idioottitteja
- AnonyymiUUSI
Miksi maikkarin ohjelmassa puhuttiin eilen limbosta. Ihmistä olisi todella helppo auttaa. Tää on todella outoa, ihmisten täysi kykenemättömyys ymmärtää ihmisyyttä ja ihmisen käytöstä
- AnonyymiUUSI
Äärimmäistä sairautta osoittava viesti. Ja osaamattomuutta
- AnonyymiUUSI
Sitte voi alkaa säästämään kissafarmia varten
- AnonyymiUUSI
Harmittaa, kun luulin et jotain on tuloillaan ja sit vetäytyi. Epäilen huumekoukkua käytöksensä takia, et hyvä näin.
- AnonyymiUUSI
Toinen varteenotettava vaihtoehto esim kooma, ei selvästi ollut nainen järjissään muuten 👍
- AnonyymiUUSI
Sanomatta näkyisivät silmistäni.
- AnonyymiUUSI
Rakastan sua❤️🩷
- AnonyymiUUSI
🤍🩶
- AnonyymiUUSI
Inhotus etten lähteny ovet paukkuen ensimmäisen ghostaamisen jälkeen, oppituntina hyvä.
- AnonyymiUUSI
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Huumorilla mentävä 😉
- AnonyymiUUSI
Sä jäit gubbe kurkkimaan kuitenkin vai?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huumorilla mentävä 😉
Oletko esim sinä siis tosi breeze? Ha haa
- AnonyymiUUSI
Valtava halu…pää hajoo kohta
- AnonyymiUUSI
Sama…
- AnonyymiUUSI
All men are liars & cheaters.
- AnonyymiUUSI
And then there eaters
- AnonyymiUUSI
😘🧝🏼😘📱🌞
- AnonyymiUUSI
Vähän on matalalentoa tällä hetkellä. Liikaa epäselvyyttä, niin ei mikään kovin innokas olo. Ehkä aikakin tehnyt jo tehtävänsä. Ehkä hyvä näin
- AnonyymiUUSI
Mun sydäntä lämmittää kun sä olet olemassa ❤️🤗
Olet niin viisas ja kirjoituksilla sä saat mut polvilleni palvomaan sua. Voisin kirjoittaa susta vaikka kuinka pitkästi kun olen nähnyt miten ihanasti sä täällä piristät kaikkia. Oon varmaan ennenkin sen sanonut. Sun sydän on niin lämmin josta riittää hehkua monelle palstalla. Monet kerrat oon tehnyt täältä lähtöä mutta mun sydän on käännyttänyt mut tänne takaisin❤️ sun kirjoituksista näkyy sun herkkyys vaikka siellä piilee aina se pikkupoikamainen villiviikari taustalla. Surumielisyyttäkin on mukana. Musta tuntuu että sä oot miespuolinen minä. Trollataanko taas joskus ja tehdään palstalle kyselyhetki jossa voidaan avautua toiselle ❤️🤭🤗 olet rakas ❤️- AnonyymiUUSI
🩶🤍
- AnonyymiUUSI
Nyt on kyl gubbe sentimentaalista, hi hii
- AnonyymiUUSI
voi rakas kaivattuni, on paljonki tunteita, oot koko elämäni, ja enemmän ikävä sua 😔 haluaisin ottaa sinut syleilyyn, halata 🤗 yötäpäivää sua kaipaan, ja oon elossa enää vain sua varten 💖 en voi elää ilman sua 💔 oot maagisen upea nainen ✨ sinä sankaritar, kiitos että oot ystäväni 💝🥀🎗
- AnonyymiUUSI
🤗🤗🤗🔥
- AnonyymiUUSI
Ei yhtään mitään enää kun sain selville että sinulle ei ole Mia kohtaan tunteita joten ei yhtään mitään! Ei nyteikä koskaan enää ikinä tulevaisuudessa! Aamen!
- AnonyymiUUSI
Siis mua kohtaan tunteita. Edellinen
- AnonyymiUUSI
Ei koskaan minkään ruutuajan kautta voi niitä tunteita todentaakaan.
- AnonyymiUUSI
Minulla ei oo ketään miestä kohtaan mitään tunteita, elossa olevia kohtaan. Ostin koiran, tuo enemmän hyötyä ja tarvittaessa dildon jos tarpeen. Eli ei ole painetta ottaa miestä, tulee jos on tullakseen, ja hyvä ja semmoinen joka ei ole petollinen muulle elämälle.
- AnonyymiUUSI
Saat lemmikin ja dildon mahtumaan samaan lauseeseen palstaäijä, jihuu🥱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saat lemmikin ja dildon mahtumaan samaan lauseeseen palstaäijä, jihuu🥱
No siinähän on mitä kelailla sitten, hymähdys
- AnonyymiUUSI
kaipaan häntä vieläkin
- AnonyymiUUSI
Voisko sen kaipauksen jo näyttää irl
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisko sen kaipauksen jo näyttää irl
oon estolla
- AnonyymiUUSI
vihaan rakastaa häntä mut en pysty mitään. liian meedio liian seksikäs
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt sentään vihaa, vaan rakasta vain
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
oon estolla
Etkä ole vai pitääkö se sille hellulles sanoa ettei anna varotusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt sentään vihaa, vaan rakasta vain
no se on hilkun kilkun. hän on tylyttänyt mua julkisestikkin. olen salaa kaivannut ässääni jo kuukausia ja koittanut kysyä asiasta myös muilta mutta koko homma meni vitun perciilleen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkä ole vai pitääkö se sille hellulles sanoa ettei anna varotusta
kuulit kyllä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
no se on hilkun kilkun. hän on tylyttänyt mua julkisestikkin. olen salaa kaivannut ässääni jo kuukausia ja koittanut kysyä asiasta myös muilta mutta koko homma meni vitun perciilleen
No niin meni kyl.ei voi mitään🩶
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No niin meni kyl.ei voi mitään🩶
Nii
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uhkailet täällä ihmisiä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nii
Älä sää funderaa liikaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uhkailet täällä ihmisiä
Niin, kuulit pillipiipari ehkä jopa luit aivan oikein tämän vitsin. Hienoa mr avoin uhkaus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kuulit pillipiipari ehkä jopa luit aivan oikein tämän vitsin. Hienoa mr avoin uhkaus.
Terveisin hot meedio. Kyllä se päivä siitä paistaa vielä sinullekin, mutta ei tässä risukasassa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kai sä palstaäijä jonku mayhemin meinaat järjestää? Megahih
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja ps onko muuta hyvää rikos_sanastoa? Elämä sun kanssas toimeton
- AnonyymiUUSI
Kaipaavat ja rakkaudelliset, mutta realistisen alistuneet.
- AnonyymiUUSI
Kolme kertaa olet maininnut sanan sauna ja aina on ollu tukka just pesty?
- AnonyymiUUSI
Kuka kysyy, onko mies ap? Tiedät että tykkäsin susta ja kun viestissäsi kerroit että en välttämättä oo naistyyppiä eikä vielä edes kunnolla mua nähnyt. Olin välillä kokeillut poistaa yhteystiedoista nähdääkseni miten toimii wa. Toivottavasti se prof.kuvani näkymättömyys tmv. meinannut sulle välttely/esto/torjumista. Mulla oli hetken murtuminen siinä kohtaa. Tajusin että sulle en pysty tehdä sellasta. Mulla on sua kohtaan 🤍🩶❤️ vaikka samaan aikaan totta, ei tunneta toisiamme. Halua on tositarkoituksella sitoutumaan.
- AnonyymiUUSI
Erittäin eläväinen tarina naisena esiintyvä palstasetä, laitoitko heidän kirjoittelemaan lyhyitä esseitä esitellen itsensä?
- AnonyymiUUSI
Sama kuin aina. Haaveilen olevani sen naisen ikioma mies jota hän huomioi ja joka on hänelle mittaamattoman rakas. Mutta en usko että hän voi pitää minusta.
- AnonyymiUUSI
Miksi ei voisi pitää sinusta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei voisi pitää sinusta?
Koska en puhu ja olen arka ja typerä.
- AnonyymiUUSI
Ei niin yhtään mitään enään ei käy sääliksi ei ole ikävä ei niin yhtään mitään onneksi pääsin vapauteeen sinusta narsisti
- AnonyymiUUSI
Sama pisteetön, pilkuton Gubbe heti aamusta kyynelehtimässä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama pisteetön, pilkuton Gubbe heti aamusta kyynelehtimässä.
Maneerit todellakin tunnistaa, se on monen myönnettävä jotkut pitkin hampain. Voi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maneerit todellakin tunnistaa, se on monen myönnettävä jotkut pitkin hampain. Voi
Elämä on kovaa, voimia.
- AnonyymiUUSI
Lähinnä ärsytys kun spämmäät jatkuvasti paikan täyteen omia juttujasi.
- AnonyymiUUSI
Näinkö tervehenkisesti projektoit jonkun?
- AnonyymiUUSI
Jotain kiinnostuksen ja ihastuksen välimaastosta.
- AnonyymiUUSI
sattuu kun oot niiden toisten kanssa ja siks käyttäydyn miten sattuu olen niin särjetty mikään ei tätä pysty korjata enää!olen pelkkä objekti
- AnonyymiUUSI
Ikävä ❤️
Ja vtutus 🖤
Johtuen siitä, että pelkään sun luulevan näiden kirjoitusten olevan minulta.- AnonyymiUUSI
Tiedän että ovat katkeralta mnaiselta
- AnonyymiUUSI
Miten jonkun tunne elämä voi olla niin latistunut. Hämmentävää.
- AnonyymiUUSI
Miten, joku tai jotkut voi olla niin yksinkertaisia.
- AnonyymiUUSI
Rakkaudellisia tunteita on ja paljon, mutta ei ehkä just sua kohtaan. Minulla on pehmeä sydän sisältä, koska se on kudosta
- AnonyymiUUSI
Jotain muuta kohtaan?
- AnonyymiUUSI
Samat kuin ennenkin, mutta täällä näköjään kaikenlaista draamaa. Pakko lähteä nyt ajamaan. Voi hyvin❤️
- AnonyymiUUSI
Jospa tämä olisi sinulta❤️
Haluan uskoa niin.
Voi sinäkin hyvin ja hyvää matkaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jospa tämä olisi sinulta❤️
Haluan uskoa niin.
Voi sinäkin hyvin ja hyvää matkaa.oli se❤️Nyt asioille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
oli se❤️Nyt asioille.
Hyvä❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä❤️
En ehdi tänne ennen kuin joskus illemmalla. Katsonut otsikoita lähinnä. Ahdistaa täällä tää meno. Mutta mulla edelleen tunteet samat❤️
- AnonyymiUUSI
Tunteet laimeet. Voi olla etten hetkeen näyskentele
- AnonyymiUUSI
Ei pyge 😔
- AnonyymiUUSI
Samat edelleen itseäni vanhempaa, mukavaa ja ihanaa hyvävartaloista tuttua naista kohtaan. Eroottisia, lämpimiä, kuumia usein, tapaamista odotellen!🔥
- AnonyymiUUSI
Täytyisikö sinulta siis ihan tiedustella onko kuumia, lämpimiä vai eroottisia tunteita?😆
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täytyisikö sinulta siis ihan tiedustella onko kuumia, lämpimiä vai eroottisia tunteita?😆
🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Äärettömän suuri pettymys ja suru.
- AnonyymiUUSI
Voiko asialle tehdä jotain?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voiko asialle tehdä jotain?
Joo, viedä pari tyyppiä elämän kouluun kasvamaan ja oppimaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo, viedä pari tyyppiä elämän kouluun kasvamaan ja oppimaan
Okei.
- AnonyymiUUSI
Mitä voisi enää tehdä ettet tuntisi niin? En kertakaikkiaan kestä jos hän tuntisi noin.
💔
- AnonyymiUUSI
Ihan kaikki tunteet yhtä aikaa.
- AnonyymiUUSI
Rakkautta ja halua.
- AnonyymiUUSI
Varmuutta ja onnea.
- AnonyymiUUSI
Rakkautta tunnen. Tiiän sä oot kova äijä ja sitä mä tarviin mun rinnalle jos mietitään että haluan kattella vuosia. Suhun rakastun aina uudelleen vaikka et osaakkaan aina käyttäytyä. 🤍
- AnonyymiUUSI
Mä kaipaan sua. Musta tuntuu, et mä tunnistaisin sun vaatteiden tuoksun vielä nykyäänkin. Se ei oo se pesuaine, vaan joku ulkoilman tuoksu. Haluisin kyllä tavata sut vielä, oli sun tilanne sitten mikä hyvänsä.
- AnonyymiUUSI
ja sillä Hannulla on skitsofrenia ja etsii naisia syömään lääkkeitä sille 🙂 ja naiset tappelee keskenään kuka on hullu 🙂😂🧌
- AnonyymiUUSI
Oon väsynyt tähän tilanteeseen. Ei tästä tuu lasta ei pskaa. Ei musta tuu koskaan sun ykkösprioriteettia. Ja siltikin mä sua odotan joka päivä. Koska olen tyhmä tampio.
I wish I knew how to quit you.- AnonyymiUUSI
Ketä sä kaipaat? Ootko isosti tuntevaa tyyppiä?
- AnonyymiUUSI
Hirveen ihmeellistä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hirveen ihmeellistä!
Mee nyt sinne avantoon viilentyy.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mee nyt sinne avantoon viilentyy.
Noni, että sellasta. Sullahan tota varaa näyttää olevan kaiken jälkeen vielä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ketä sä kaipaat? Ootko isosti tuntevaa tyyppiä?
Kaipailen ja haikailen miestä. Olen erittäin tunteellinen tyyppi, liian herkkä siihen päälle.
- AnonyymiUUSI
Oon kuin kala vedessä ilman minkäänlaisia tunteita
🎣 - AnonyymiUUSI
Tälläkin hetkellä sydän täynnä rakkautta ❤️
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202429
EU aikoo kieltää puun polton Suomessa vuoteen 2027 mennessä.
https://www.suomenuutiset.fi/eu-haluaa-terveydelle-haitallisen-puunpolton-aisoihin-saunojen-ja-takkojen-piippuihin-sahko2281613- 1181120
Ei on ei!
Jos olet päätynyt estoon, se ei ole sinulle vinkki yrittää kovemmin. Hän ei tahdo sinusta kuulla, ja on jo laittanut äär661109Palomäen pyssysankarit
Jämsän Palomäentiellä on käynnissä poliisitehtävä. Poliisi pyytää välttämään liikkumista alueella. Poliisin mukaan kaks221103Trumpin parjaamisen on loputtava
Suomalaiset ovat tavallista alttiimpia median propagandalle. Vuosikausia jatkunut demokraattisen USA:n vapailla vaaleill279956Kaikki oli hetken aikaa
niin intensiivistä ja upeaa. Oltiin vain me. Sähköä oli ilmassa joka puolella. On vaikea hyväksyä, että se on nyt taka53939- 46858
Eikö me voitaisi jutella joskus ihan rehellisesti?
Ihan vain jutella. Kasvotusten siis. Eikai siinä olisi mitään pahaa? Miehelle, työpaikallasi.55854Jäikö sinua
Yhtään vaivaamaan se, miksi tunnen meidän välisen yhteyden niin voimakkaana? En tiedä onko tämä siunaus vai kirous, kun45809