Minä olen aina tykännyt vähän kuvata ja esitellä itseäni tyttöillessä ja tuossa vuoden vaihteessa päätin kokeilla mitähän tapahtuisi jos laittaisi OF muutaman kuvan.
Jumatsuikka, että alkoi tulla tilaajia ja pyyntöjä. Enpä olisi ihan uskonut, että fetissi voi olla näppärä pieni sivu bisnes.
Kasvo kuvia laitan vain siten että meikkaa ja työntää peruukin hiuksia että vähän peittää, ettei ihan selvästi tunnistettavissa.
Tosin tässä joutuu näkemään vähän vaivaa, kuten naisilla yleensä kun valmistautuvat. Ei riitä että laittaa vaan jotain pientä ylle, vaan pitää laittautua oikeasti.
Muutama tippi ja pyyntökin tullut. Vähän jännittää että miten tämä kehittyy.
Tyttöily ja Onlyfans.
3
767
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostavaa. Pitäisiköhän itsekkin kokeilla🤔 tykkään pukeutua lateksiin. On huppuja,mekkoja,peruukkeja, sukkiksia yms. Piiskaus koneenkin tein. Sidon itseni ja lipitän kahlittuna omaa spermaa mitä on pakkasessa varattuna. Kone lätkii perseelle ja itsellä pilli suussa josta valuu joskus viikonkin satsit kituseen. Siveysvyötä pidän että ei pääse kiima loppumaan. Avaimet on jäädytettynä ja sulaminen kestää lähes 10h
- Anonyymi
Siitä vain kokeilemaan. :) Ei siinä ainakaan menetä mitään.
Oon vaalea mies ja rakastan maailmassa kaikkein eniten nahkahanskoja rakkaudella käyttäviä ja itseään rakastavia kauniita vaaleita naisia. ❤️ Vaaleiden naisten itsensä kuvaamiset ovat myös todellista itsensä rakastamista. ✌️
Rukoukseni Luojalta eivät ole kuitenkaan tuoneet meitsille kaunista vaaleaa itseään rakastavaa naista. ❤️ Mutta aion jatkaa rukouksia. 🖐️ Olis tosi ihanaa kulkea vaaleena miehenä jonkun kauniin vaalean naisen kaa 🫂 ottaen kauniita yhteiskuvia 🫂 ja käyttäen rakkaudella leggingsejä ja kalseella ilmalla naisten nahkahanskoja. Kyllä kiittäisin ja halaisin naistani sekä niiaisin naiselleni. 🫂 Kauneus ja sexikkyys ovat tosi ihania Luojan lahjoja. ❤️
Mikä on nimesi siellä Onlyfans-sivuilla?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511