Sitävastoin Inkeroisten pissapaskapieru ei paljoa ääniä saa. Keskustan vähitenkin ääniä saava saanee enemmän?
Keskusta onnistuu vaaleissa
21
154
Vastaukset
- Anonyymi
Viimeksi pissapaskapierulle 31 ääntä aluevaaleissa.
- Anonyymi
Nekin 31 olivat heitä jotka eivät tunne pissapaskapierua. He jotka tuntevat eivät pissapaskapierua äänestä.
- Anonyymi
Mielenkiintoinen äärivasutapa tämä vastata itselleen!? ja pitää siten keskustelua yllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoinen äärivasutapa tämä vastata itselleen!? ja pitää siten keskustelua yllä.
Mielenkiintoista on se, että tuo vastaus 2025-03-18 09:50:53 ei ollut minun, aloittajan. Tuo 2025-03-18 09:49:36 oli minun viestini.
Oletko sinä kommunisti? Minä en ole.
- Anonyymi
Väärässähän minä olin! Keskustassa oli 11 sellaista, jotka saivat aluevaaleissa Kymenlaaksossa vähemmän ääniä kuin aloituksessa mainittu!
- Anonyymi
Niin tai... Vaalithan sen näyttää, miten tällä kertaa käy. Kolme vuotta sitten Keskustassa oli 11 sellaista, jotka saivat vähemmän ääniä kuin vkk:n ppp.
- Anonyymi
"Sitävastoin Inkeroisten pissapaskapieru..."
Ketä demaria tuolla tarkoitat?- Anonyymi
vkk...
- Anonyymi
Kepuliketku on aina kepuliketku, ei se siitä muuksi muutu.
Onko kansa jo unohtanut
Kepun Nuorisosäätiö-rikokset ; monet silloiset kepulaiset luikurit eri hämäräpuuhissa ja lautakasojen alla ? - Anonyymi
Aisalle povataan huikeaa kuuden äänen jättipottia näistä vaaleista. Arska ja Pena myy äänensä halvalla.
- Anonyymi
Aluevaaleissa 2022 sai 31, jos oikein muistan. Ne oli kuntavaalit, joissa jäi viiteen viimeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aluevaaleissa 2022 sai 31, jos oikein muistan. Ne oli kuntavaalit, joissa jäi viiteen viimeksi.
Kuntavaaleissa on mukana enemmän mielenterveysongelmista kärsiviä, siksi 31 ääntä.
- Anonyymi
V..ttu ketään kiinnosta = VKK
- Anonyymi
Ei liity varsinaisesti tähän ketjuun, mutta jos eduskuntavaalit pidettäisiin nnyt, niin tuoreen gallupin mukaan Keskustan ja persujen ero on enää yksi prosenttiyksikkö!
- Anonyymi
vkk:n kannatus sitävastoin... Voi jäädä sekoilujen vuoksi murto-osaan siitä, mitä saivat 2022.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vkk:n kannatus sitävastoin... Voi jäädä sekoilujen vuoksi murto-osaan siitä, mitä saivat 2022.
Suurin osa VKK:n valtuutetuista taisi loikata muihin puolueisiin heti 2022 ja VKK:hon jääneistäkin pystyivät jatkamaan omin päin ilman "isäntää".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, sen takia voi mylvivän pissapaskapierun äänimäärä jäädä kauas edellisten vaalien 31 äänestä!
- Anonyymi
Aisa voi saada säälistä yhden äänen naapurin vajakilta.
- Anonyymi
Mutta inkeroisen pellehermanni saa aikaiseksi parhaat naurut, siis vahingoniloiset naurut. Aisa, pellehermanni jo kolmannessa sukupolvessa.
- Anonyymi
Näyttää, että jopa Kepussakin on jotkin kriteerit.
- Anonyymi
Keskustan ehdokas on tuomittu vaimonsa pahoinpitelystä...
Ei hyvältä näytä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322973- 71376
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201316Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701181- 441140
- 371011
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381001Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877