Voiks joku kertoa miksi horroskooppeja luetaan vieläkin tänäpäivänä? Ja ylipäätensä miksi te olette täällä lukemassa/kirjoittamassa tätä paskaa? Olen varma, että kaikista horroskoopista löydätte puolia, jotka kuvaavat juuri teitä. Joo on taas kalat niin herkkiä, ihmisetkö sitten eivät ole? Väitätte olevanne vielä niin syvällisiä.. Jos oisitte, niin ette lukisi näitä halpoja kuvauksia. Ja älkää väittäkö, että otatte näitä puoltosissanne. Tiedän, että te munapystyssä luette näitä satuja innoissanne.
Te olette idiootteja!
7
1351
Vastaukset
ihan huvin vuoksi..... joskus sattuu olemaan niin että pitää kutiansa...... mutta en usko niihin....enkä muuhunkaan hömppään.....että äläs kiroile......kaloista väitetään että ovat taiteellisia..... arvaas mitä mä en ole millään muotoa taiteellinen...... paitsi silloin kun harrastan seksiä....... voin jopa kenties olla taiteellinen....... :)))))))))))))
- yks
Miks yleensä tulit sitten tälle palstalle?:)))
- jje
Koska näin kyseisen paika forum osiossa ja tulin huvikseni avautumaan
- Kalat
no jos ei pidä horroskoopeist ni ei sitä tarvii tollei ilmottaa!! että lässytä tota vaa keskenäs!
- KalatM..WhoGivesAFuck?
Taidat pitää vielä mahollisesti aurinkoa Jumalana?
KalatM..WhoGivesAFuck? kirjoitti:
Taidat pitää vielä mahollisesti aurinkoa Jumalana?
Ja Sinun Jumalasi on ilmeisesti oikeellisempi kuin kenenkään muun(?)
Samoin kuin Totuutesi on Se Ainoa, jota tulee seurata(?)
Sinun maailmaasi mahdut vain Sinä itse -ja asiat, jotka hyväksyt(?)
Eräs uskontokunta ajatteli suht samalla tavalla
-ja ajatuksiensa nimissä tappoi satoja tuhansia.
Ehkä siihen, miksi horoskooppeja luetaan »vielä tänäkin päivänä» on syynsä... En tiedä, voiko kukaan sitä Sinulle kertoa, mutta ainakin voit miettiä sitä -omassa pienessä maailmassasi.
- Digita
Vai idiootteja? Jaahas..vai että sillä tavalla! Ootkos miettiny mikä ite oot? Horoskoopit on kivoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1531923
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131856Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391704- 1181297
- 901256
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961228Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4251155- 62899
- 50846
- 49841