Hyvää kuntouttavassa työtoiminnassa oleville

Anonyymi-ap

Säästötoimina on kuntouttavan työtoiminnan lakkauttamista. Mikäli hallitus leikkaisi kuntouttavan työtoiminnan on aihetta jo kysyä, vetäytyykö valtio aktiivisesta työvoimapolitiikasta?

Kuntouttava työtoiminta on pitänyt sisällään hyvin kirjavan määrän erilaisia toteutuksia. Parhaimmillaan se on kuntouttanut esimerkiksi päihdeongelmaisia juoppoja kohti palkkatöitä ja luonut päihteettömälle elämälle. kuntouttava työtoiminta on voinut olla tärkeä elämänhallinnan tukipilari

työvoimapolitiikasta leikkaaminen vaarantaa heikoimmassa asemassa olevien tuen Kuntouttavasta työtoiminnasta ei odoteta, että työllistyttäisiin suoraan, i muita työllisyystoimenpiteitä. kuntouttavan työtoiminnan asiakkailta itseltään todistusta toiminnan tarpeellisuudesta. päihdeongelmainen nainen sanoi, että olisi katuojassa ilman kuntouttavaa työtoimintaa. on hullua lopettaa kuntouttava työtoiminta.
hallitus luopuisi kaikkein heikoimmassa asemassa olevien työttömien tukemisesta. Kun tähän yhdistetään se, että palkkatukimäärärahat on jo monin paikoin sidottu tälle vuodelle, ei jäljelle jää keinoja edistää heikossa työmarkkina-asemassa olevien työ- ja toimintakyvyn ylläpitämistä sekä työllistymistä. hyvä ministeri Juuso palkkatuki ja kuntouttava työtoiminta pitää lakkauttaa ihan turhaa työllistää eivät työllisty avoimille työmarkkinoille nämäkin hommat voisi työttömät toimeentulotuella

3

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuntoilen pulipenkillä juoden Pirkkaa

• Anonyymi

Olen kuntoutunut hyvin 9 euron orjatyön jälkeen, jota kesti peräti 5 vuotta.
        Olen niin hyvässä kondiksessa että kulautan 12 keskikaljaa 3 tunnissa .
        Tuon jälkeen syön hyvin , pieraisen kuuluvasti ja menen maaten .
        Kuntoni on hyvä sillä pyöräilen joka arkipäivä 11 kilsan päässä olevaan kauppaan , noutamaan kaljat ja sapuskat .
        Tupakointi piti lopettaa kun keuhkot alkoi rahista ja henkee ahistaa.
        Nyt pistän kessuja suuhuni ja siitäpä se nikotiini imeytyy vereen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kuntoutunut hyvin 9 euron orjatyön jälkeen, jota kesti peräti 5 vuotta.
        Olen niin hyvässä kondiksessa että kulautan 12 keskikaljaa 3 tunnissa .
        Tuon jälkeen syön hyvin , pieraisen kuuluvasti ja menen maaten .
        Kuntoni on hyvä sillä pyöräilen joka arkipäivä 11 kilsan päässä olevaan kauppaan , noutamaan kaljat ja sapuskat .
        Tupakointi piti lopettaa kun keuhkot alkoi rahista ja henkee ahistaa.
        Nyt pistän kessuja suuhuni ja siitäpä se nikotiini imeytyy vereen.

minä olin yli 10 vuotta ei tuo ole mitään 5 vuotta yli 10 vuoden ajalta sain palkkaa 9 euroa eläkettä ei kertynyt vaan kansaneläke

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2055
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      327
      1260
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      90
      1127
    4. 121
      970
    5. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      918
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      67
      899
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      859
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      21
      785
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      777
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      45
      723
    Aihe