Vaimoni eka kerta

Anonyymi-ap

Olimme sovittu vaimon kanssa kolmenkimpasta ja olin saanut luvan järjestää vaimolleni toisen miehen.
Mies tuli meille ja menimme sänkyyn.
Vaimoa hymyilytti kun katsoin häntä imien nännistä vieraan nuollessa pillua.
Meni todella hienosti kunnes vieras alkoi painaa kullia pilluun niin vaimo meinasi mennä paniikkiin.
Jouduin pitämään vaimoa kädestä ja ja silittelemään hiuksista että sain vaimoni rauhoittumaan.
Ensikerran jälkeen vaimo rauhoittui ja alkoi jopa nauttimaan kun vuorotellen pantiin häntä.
Olimme koko viikonlopun kolmistaan.
Kun vieraamme teki töihin lähtöä maanantai aamuna niin hän kysyi otetaanko uusiksi perjantaina?
Vaimo vastasi "jos te haluatte niin hänelle kyllä sopii".
Oltiin alussa 2-3kk joka viikonloppu kolmistaan ja vaimoa pantiin yhdessä ja erikseen.
Vieläkin olemme vähintään jokatoinen viikonloppu yhdessä.
Ollaan jo oltu yli 7kk yhdessä.
Miten muilla on onnistunut ekat kerrat?
Olen 26v M ja vaimo on 24v kimppamies on 26v.

22

2482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muistellaan vaimon kans vieläkin ekaa kertaa, yhdessä etsimme vieraan miehen. Sovimme vaimo yhtyy aluksi kahden makkarissamme vieraan kanssa, kuumottivanta kun odotimme miehen saapumista kotiamme. Kahvit olimme laittaneet valmiiksi, vaimo pukeutuneena lyhyeen silkkiseen punaiseen aamutakkiin ja korkkarit jalassa. Hyvin meikattuna omat tunteeni seilasi edes takia, muistan mietin kohta vaimo yhtyy ekaa kertaa vieraan kanssa. Auto ajoi pihaan katsottiin ikkunasta, tyylikäs keski ikäinen hyvin pukeutunut mies, kukka kimppu kädessä lähestyi ulko ovea. Sisälle tultua tervehti hymyillen lähestyi vaimoa, ojensi kukka kimpun katsoi vaimoa sanoi olet kaunis ja haluttava. Halasi pitkään kattelin miten hiveli vaimon peppua ja suuteli kaulalle, vaimo painautui aivan kiinni mieheen kuulin miten henkitys kiihtyi. Sanoin juodaanko kahvit niin pääsette nauttii toisistanne, mies hymyili katsoi vaimoa syvälle silmiin sanoi halun päästä nauttii susta. Vaimo vastaus samoin odottanut sua, painoi huulet miehen huulille suutelivat pitkään, miehen toinen käsi siityi aamutakin alle, sormetti jalkojen väliä koko suutelun ajan. Aloimme kahvittelun vaimoni istui miehen viereen, koskaan kuvitellut miten kiimassa vaimo saman tein. Kahvittelun jälkeen molemmat siirtyivät makkariin sänkyymme, muutama minuutti vaimoni ulvoi nautinnosta. Kolmisen tuntia yhtä tykitystä, itse runkkasin ollo huoneen sohvalla.
      Takana nyt muutama kymmenen eri miestä jotka vaimoa huudattaneet. T. Pari 50

• Anonyymi

Hitsi kun omakin vaimo antais vieraille. M 45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kantsii keskustella avoimesti miten piristetään kahden välistä seksiä. Naiset kyllä tiedostaa et miehiä kiihottaa kun vaimo saa vierasta, nainen pystyy olemaan useemman miehen rakastaja jos mahdollisuus annetaan. Vaimonikin nykyään alkaa halumaan vierasta jos pidempi aika hiljaista. Parasta aikaa viestittelee uuden kaverin kanssa, molemmat aivan kuumana toisiinsa. Kaveri kauempana leski mies, lähtee viikon lopuksi hänen luokseen. Yli vuoteen ollut naisen kanssa joka myös ratkaisi vaimon valinnan. Pari 50v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kantsii keskustella avoimesti miten piristetään kahden välistä seksiä. Naiset kyllä tiedostaa et miehiä kiihottaa kun vaimo saa vierasta, nainen pystyy olemaan useemman miehen rakastaja jos mahdollisuus annetaan. Vaimonikin nykyään alkaa halumaan vierasta jos pidempi aika hiljaista. Parasta aikaa viestittelee uuden kaverin kanssa, molemmat aivan kuumana toisiinsa. Kaveri kauempana leski mies, lähtee viikon lopuksi hänen luokseen. Yli vuoteen ollut naisen kanssa joka myös ratkaisi vaimon valinnan. Pari 50v

Leski pääsee nauttii vaimostas...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sitä tietää vaikka vaimosi antaiskin vieraille miehille pillua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leski pääsee nauttii vaimostas...

Huomenna vaimo lähtee viikonlopuksi lesken luokse, molempia kiihottaa ja tuntuu hyvältä kun leski pääsee nauttii aidosti. Vaimokin odottaa miten kiihkeä leski mies kun pitkään ilman naista. Pari 50v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenna vaimo lähtee viikonlopuksi lesken luokse, molempia kiihottaa ja tuntuu hyvältä kun leski pääsee nauttii aidosti. Vaimokin odottaa miten kiihkeä leski mies kun pitkään ilman naista. Pari 50v

Ootteko vistitelly kun vaimo lesken hoidos. M 64

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootteko vistitelly kun vaimo lesken hoidos. M 64

Aamulla laittoi viestii kuuden aikaan, olivat juuri yhtyneet ja kahvilla juuri. Kysyin onko pystyvä mies, laittoi tosi kestävä ja hellä mies.
        Runkkannut jo pari kertaa tuntuu niin hyvältä kun vaimo saa vierasta kunnolla. T. M 50v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamulla laittoi viestii kuuden aikaan, olivat juuri yhtyneet ja kahvilla juuri. Kysyin onko pystyvä mies, laittoi tosi kestävä ja hellä mies.
        Runkkannut jo pari kertaa tuntuu niin hyvältä kun vaimo saa vierasta kunnolla. T. M 50v

Sul ihana vaimo varmaan kiimanen pillu. M 64

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sul ihana vaimo varmaan kiimanen pillu. M 64

Vieraat kyllä kehuneet miten kimmoisa ja kostuu hyvin. Lapsia ole synnyttänyt joten siisti alapää. M 50v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harrastatteko heti yhdyntää kun vaimo palaa kotio. M 55

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harrastatteko heti yhdyntää kun vaimo palaa kotio. M 55

Aina saman tein vaimo ei käy suihkussa eikä huutele pimppiä viimeisen panon jälkeen vieraan kanssa. Makeeta kun tuoksuu iho vieraalle, puhumattakaan pillusta sperma vähän kokkarainen kun muhinut sisällä. Nuolen aluksi hyvin ja maistelen kaverin eritteitä sit annan vaimolle kunnolla kaluuni.

• Anonyymi

Minun ja vaimoni alku oli erilainen.
      Olimme olleet noin 3viikkoa yhdessä niin silloinen tyttöystäväni kertoi olleensa 5 vuotta vapaassa suhteessa eli oli ollut paljon miehiä.
      Kerroin hänelle ettei minua häiritse aikaisemmat miehet.
      Kerroin minulla olevan erikoinen mielihalu sanoin minulla olevan vähän erikoinen mielihalu "kerroin haluavani kimppaseksiä oman nais ystävän kanssa" hän sanoi ettei ole valmis ottamaan toista naista mukaan kimppaan.
      Kerroin että otetaan mies kolmanneksi.
      Tähän sain vastaukseksi "ei tuo niin paha homma ole että otetaan jos haluat".
      Odottelimme minun vanhan kaverin tulevan ja panimme jo pari kertaa odotellessamme.
      Meinasin panna kolmannen kerran mutta tyttöystäväni sanoi että älä väsytä häntä niin paljon ettei hän jaksa naida vieraan kanssa.
      Otimme vieraan (hyvän ystäväni) alasti vastaan.
      Vieraamme pani heti tultuaan ja vasta panon jälkeen esittelin heidät toisilleen.
      Näkivät sängyssä ensikertaa toisensa ja minä olin sopinut panon heidän kesken.
      Pelko oli turhaa 23v tyttöystäväni jaksoi panna meidän kanssa niin paljon kuin me miehet jaksoimme.

• Anonyymi

Minä en ole saanut ehdotettua vielä sitä kimppa panemista.
        Ollaan saunottu kaverien kanssa ja saatu vaimo mukaan.
        On ollut kiihoittavaa kun olen saanut näyttää alastonta vaimoa kavereille.
        Nyt olen tullut siihen tilanteeseen ettei pelkkä vaimon näyttäminen riitä haluan vaimoni antavan myös toiselle miehelle pillua.
        Ehdotus vain takertuu kurkkuun enkä saa kysyttyä.
        Mietin myös olisiko mies joku tuttumme joka on jo nähnyt vaimoni alasti vai joku tuntematon.
        Pitäisi olla kuitenkin sellainen joka ei puhu vaikka olisikin saanut panna vaimoani.
        Kiihoittaa myös ajatuksena että vaimoa panisi todella ison varsinkin paksun kullin omistama henkilö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt olen tullut siihen tilanteeseen ettei pelkkä vaimon näyttäminen riitä haluan vaimoni antavan myös toiselle miehelle pillua.
        Mietin myös olisiko mies joku tuttumme joka on jo nähnyt vaimoni alasti vai joku tuntematon.
        Pitäisi olla kuitenkin sellainen joka ei puhu vaikka olisikin saanut panna vaimoani.
        Kiihoittaa myös ajatuksena että vaimoa panisi todella ison varsinkin paksun kullin omistama henkilö.

Sama täällä. Olisi niin ihanaa katsella kun vaimo saa vierasta kyrpää ja voihkisi nautinnosta.

M65N62

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä. Olisi niin ihanaa katsella kun vaimo saa vierasta kyrpää ja voihkisi nautinnosta.

M65N62

Parasta ainaskin meidän pari suhteessa, kiihottavaa myös tälleen et vaimo vieraan miehen luona viikonlopun. Voihkinta parasta kun molemmat voihkii naidessa, itseäni kiinnostaa nähdä kun vieraan miehen peppu pumppaa ylös alas kun vaimoa panee. T. M 50v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se olisi vaimolle elämys.Saada paksua kestävää kyrpää.

• Anonyymi

Höpö höpö

• Anonyymi

Mies ensin meillä ehdotti että panisin vieraita miehiä. Jonkun kuukauden mietittyä päätin suostua et kokeillaan , ja nyt on hyvä vakkari mut myös muitakin randomeita on tilanteen mukaan.
      Itse jäin niin koukkuun ja jonkin asteinen seksiaddiktio on syntynyt.Panettaa lähes jokapäivä olen salilta esim. iskenyt miehen vaan siks et panetti niin paljon et pakko saada. Nyt minulla on useita miehiä jolle voi viestä et nyt tarvii. Olen kyllä yrittänyt et en kokoajan ajattelisi seksiä mut on vaikeaa. N27v

• Anonyymi

Meillä oltiin vapaassa suhteessa ja yleensä vaimo toi miehiä meille kotiin.
      Tulin vähän liian aikaisin kotiin ja tyttöystäväni oli panemassa miehen kanssa.
      Mies hyppäsi äkkiä pois pillulta ja kulli menetti seisokin samantien ja mies pyyteli minulta anteeksi.
      Sanoin kyllä miehelle että hän saa vapaasti panna naistani.
      Keitin kahvit ja tarjosin miehelle ja vaimolle kahvit.
      Naisen käydessä veskissä annoin miehelle 2 sildenafil tablettia ja kehitin menemään jatkamaan panemista ja lähdin itse kylille.
      Vaimo kertoi että meni puoli tuntia ennen kuin miehen kalu alkoi toimia.

• Anonyymi

Rouvan alkoi myöntämään et kahden kundin naitavana olisi kiva olla, kun hän tykkää pitkästä nainista. Teimme suunnitelman missä rouva ei halua tietää kuka toinen kundi on ja hoidan rouvan naintikuntoon. Rouvan ollessa jo hämärässä makkarissa kun kundi tuli ja hän meni kylppäriin ja minä menin pistämään rouvaa naintikuntoon eli hyväiltiin hetken kun hän alkoi olemaan valmis pillun nuolenta, niin aloin työhön, nuolellesani sivusilmällä huomasin silmäparin ovenpielessä odottamassa vuoroaan. Orgasmin saatua minut työnnettiin jalkojen välistä pois ja rouva siirtyi sängyn reunalle nelinkontin odottamaan panemista, eikä kauan tarvinnut odottaa kun kundi tuli ja työsi kullin sisään, alkoi rauhallisesti työntelemään, aina välillä vähän vauhtia lisäten. Silmin nähden rouva nautti jännityksen luomasta kiimasta ja kovasti, äänteli mielestäni enemmän ja otti käsillä eri asentoja, välillä pistäen päänsä niiden väliin ja sitten taas pois. Kundi lopulta saatua panemisen pantua, veti vehkeen pois ja luovutti naisen minulle. Rouva meni selälleen ja sanoi keitä Pekka kahvit, juodaan kohta! Hän arvasi kuka tulee häntä naimaan jo asioita puidessa. Vedin jaloista rouvan sängynreunalle ja aloin nainnin, naitiin pitkään ja saatuani nain viellä pitkään että rouva saa kunnon nainnin. Rouva makasi kaiken saatuaan hetken hiljaa ja sitten meni kylppäriin ja minä perässä. Kahvia juodessa rouva tunnusti olleen mahtava kokemus, muttei luvannut jatkoa. Vähän yli puolen vuoden jälkeen Pekka toi minut himaa jostain niin rouva pyysi jos mentäisiin saunaan, arvaat minkä takia, löylyttelyn päätteeksi pantiin rouvaa pitkään vuodovedoin ja tällä kertaa Pekkakin pani kortsutta. Eka kerta oli juuri ennen koronasulkua ja rouvalla alkaa paikat kutiamaan puolen vuoden välein, niin ettei yhden kundi hoito riitä.

• Anonyymi

Meillä ei vielä olla päästy niin pitkälle että vieras mies rakastelisi vaimoni kanssa, mutta lähenee. Haaveeni on että vieras tulee meidän mökille, nautitaan hyvästä ruuasta ja viinistä jonka jälkeen saunaan. Pitkän saunomisen jälkeen käyn hakemassa meille juotavat jonka aikana mies siirtynyt hyväilemään vaimoani, joka ei vastusta vaan kiihottuu ja myös alkaa hyväilemään miehen penistä joka jo seisoo kovana. Kun tulen takaisin vaimo vähän säikähtää mutta pimeässä saunassa kumminkin jatkaa...
      Kehotuksestani menevät sisälle mökille rakastelemaan, jään ite saunomaan erittäin kiihottuneena.
      Noin puolen tunnin päästä tulisivat takaisin jonka jälkeen vielä kunnon löylyt, pesut ja yöksi kolmistaan sänkyymme....

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      31
      3972
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1533
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      1466
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      1222
    5. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      81
      1004
    6. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      129
      1000
    7. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      254
      978
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      949
    9. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      943
    10. Kaipaan sua, Jii

Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂
      Ikävä
      56
      775
    Aihe