Kantsii katsoa
Tiedemiehet ovat löytäneet yli 2 miljoonaa vuotta vanhaa DNA:ta, joka kertoo maapallon elinoloista ennen jääkautta. Silloin Grönlannissa eli kameleita rehevissä metsissä ja lämpimässä ilmastossa.
https://areena.yle.fi/1-70375143
Maailman vanhin dna Yle areena
12
214
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä dokkari. Kannattaa lukea tieteitä ja faktoja. Tiede ja sekulaarisuus kunniaan.
- Anonyymi
Totta kommentoit
- Anonyymi
Myös Egyptin pyramidien alta on löytynyt skannauksella tässä kuussa rakenteita. Ilmeisesti siellä on tukipilareita jotka on yhtä korkeita kuin itse pyramidi ja muitakin rakenteita ja kammioita.
- Anonyymi
Tiedettä kannattaakin seurata.
- Anonyymi
Kiva! Kiitti:)
- Anonyymi
Ei vähempää voisi kiinnostaa.
- Anonyymi
Tiede tutkii ja tietää totuudesta paremmin kuin uskomukset.
- Anonyymi
Persulla on persun kiinnostukset.
- Anonyymi
Katsoin ja totesin ettei mikään katoa. Ja että maasta olemme olemme tulleet ja maaksi kerran muutumme. Dnaata olemme
- Anonyymi
Vettä enimmäkseen olemme
- Anonyymi
Sitten kaasuja, ihminen on semmoinen vesi-kaasuolento hyvin pitkälti.
- Anonyymi
Mielenkiintoista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711208
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431685Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361275Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61096Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014