Pankissani kaaos toukokuussa

Anonyymi-ap

Pankkini, iso ja vanha, päätti yllättäen vaihtaa kaikkien tunnuslukulistat. Vanhat lakkaavat toimimasta 30.4.2025. Eihän siinä mitään, mutta... Missään ei ole tiedotettu tästä muutoksesta. Ainut info oli viesti pankin sisäisillä nettisivuilla, siis niillä mihin kirjautumiseen tarvitaan tunnistautumista. Itse käyn sivuilla ihan satunnaisesti laskuja maksamassa, en edes joka kuukausi. En varmaan ole ainut, eli toukokuussa on jonoa oville asti ja vielä nurkan taaksekin.

7

258

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No kai ne lähettää ne tunnuslukutaulukot sulle kotiin. Siinä se selviää.

• Anonyymi

Juu lähettää, lähettää, mutta katsos tällä kertaa, poikkeuksellisesti ne pitää ensin tilata tunnistautumalla tuonne pankin sivuille. Tästä ei ole missään muualla mitään infoa.

• Anonyymi

Taitaa olla sama pankki jossa itse olen asiakkaana. Itse olen käyttänyt mobiilia kaikissa omissa asioissa jo kymmenen vuotta enkä kaipaa selaimen kautta tehtävää juttua kuin edellisen kuukauden tarkistamiseen. Mutta sitä mietin miten aktivoin uuden puhelimen tai tabletin kun hänkin sen. Nyt just hankin uuden tabletin ja sen sain auki avainlukulistan avulla niinkuin puhelimenkin muutamia vuosia sitten. Nyt on seuraavan vuoden aikana edessä puhelimenkin päivittäminen ihan pelkän akun ja latausjohdon vuoksi..... Menee muuten mielenkiintoiseksi. Onko siinä sitten jokin tekstiviesti vahvistus? Ei viitsisi kesällä kokeilla sitä ihan vain kokeilemisen ilosta.

• Anonyymi

Jos on sama pankki ja olet käyttänyt "aktiivisesti" mobiilia, et jatkossa saa lainkaan tunnuslukulistoja. Halutaankohan siellä henkilöasiakkaat pois, menkööt toiseen pankkkiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on sama pankki ja olet käyttänyt "aktiivisesti" mobiilia, et jatkossa saa lainkaan tunnuslukulistoja. Halutaankohan siellä henkilöasiakkaat pois, menkööt toiseen pankkkiin.

Mitä sä niillä listoilla teet? Otat kuvan ja lähetät Nigeriaan? Ainoa asia mihin yleisesti nykyään käytetään listoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä niillä listoilla teet? Otat kuvan ja lähetät Nigeriaan? Ainoa asia mihin yleisesti nykyään käytetään listoja

En millään viitsi ostaa uutta puhelinta ja liittymää pelkästään viranomaisasiointia varten. Kun en muuhun tarvitse. Mihin osoitteeseen lähetät ne sinne Nigeriaan?

• Anonyymi

Kelalla järjestetään iso digitaalinen muutos useampaan kertaan ja pakkohan se onkin.
      Räyhä räyhä kun ei muuta voi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      80
      2147
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      368
      1293
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      32
      1226
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1068
    5. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      156
      1010
    6. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      876
    7. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      65
      772
    8. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      747
    9. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      62
      741
    10. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      692
    Aihe