Pankkini, iso ja vanha, päätti yllättäen vaihtaa kaikkien tunnuslukulistat. Vanhat lakkaavat toimimasta 30.4.2025. Eihän siinä mitään, mutta... Missään ei ole tiedotettu tästä muutoksesta. Ainut info oli viesti pankin sisäisillä nettisivuilla, siis niillä mihin kirjautumiseen tarvitaan tunnistautumista. Itse käyn sivuilla ihan satunnaisesti laskuja maksamassa, en edes joka kuukausi. En varmaan ole ainut, eli toukokuussa on jonoa oville asti ja vielä nurkan taaksekin.
Pankissani kaaos toukokuussa
7
175
Vastaukset
- Anonyymi
No kai ne lähettää ne tunnuslukutaulukot sulle kotiin. Siinä se selviää.
- Anonyymi
Juu lähettää, lähettää, mutta katsos tällä kertaa, poikkeuksellisesti ne pitää ensin tilata tunnistautumalla tuonne pankin sivuille. Tästä ei ole missään muualla mitään infoa.
- Anonyymi
Taitaa olla sama pankki jossa itse olen asiakkaana. Itse olen käyttänyt mobiilia kaikissa omissa asioissa jo kymmenen vuotta enkä kaipaa selaimen kautta tehtävää juttua kuin edellisen kuukauden tarkistamiseen. Mutta sitä mietin miten aktivoin uuden puhelimen tai tabletin kun hänkin sen. Nyt just hankin uuden tabletin ja sen sain auki avainlukulistan avulla niinkuin puhelimenkin muutamia vuosia sitten. Nyt on seuraavan vuoden aikana edessä puhelimenkin päivittäminen ihan pelkän akun ja latausjohdon vuoksi..... Menee muuten mielenkiintoiseksi. Onko siinä sitten jokin tekstiviesti vahvistus? Ei viitsisi kesällä kokeilla sitä ihan vain kokeilemisen ilosta.
- Anonyymi
Jos on sama pankki ja olet käyttänyt "aktiivisesti" mobiilia, et jatkossa saa lainkaan tunnuslukulistoja. Halutaankohan siellä henkilöasiakkaat pois, menkööt toiseen pankkkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on sama pankki ja olet käyttänyt "aktiivisesti" mobiilia, et jatkossa saa lainkaan tunnuslukulistoja. Halutaankohan siellä henkilöasiakkaat pois, menkööt toiseen pankkkiin.
Mitä sä niillä listoilla teet? Otat kuvan ja lähetät Nigeriaan? Ainoa asia mihin yleisesti nykyään käytetään listoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä niillä listoilla teet? Otat kuvan ja lähetät Nigeriaan? Ainoa asia mihin yleisesti nykyään käytetään listoja
En millään viitsi ostaa uutta puhelinta ja liittymää pelkästään viranomaisasiointia varten. Kun en muuhun tarvitse. Mihin osoitteeseen lähetät ne sinne Nigeriaan?
- Anonyymi
Kelalla järjestetään iso digitaalinen muutos useampaan kertaan ja pakkohan se onkin.
Räyhä räyhä kun ei muuta voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575459- 914261
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722520Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701058Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789- 26779
Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52769