Aina ❤️
Olet mun sielunkumppani
62
1626
Vastaukset
- Anonyymi
Miksei olla yhes?
- Anonyymi
Kysy itseltäsi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kysy itseltäsi
Kysyin jo, ei osannut vastata.
sivu
- Anonyymi
Voi se tuolta tuntua
- Anonyymi
Kumppari.
- AnonyymiUUSI
Kumpparit 🥰😍
- Anonyymi
❤️❤️
- AnonyymiUUSI
🤍🩶
- Anonyymi
A b out...
- Anonyymi
Sielunkumppaneita on yhtä varmasti, kun keijuja ja menninkäisiä.
- AnonyymiUUSI
No onneksi mihinkään ei tartte myöntyä kuiten
- Anonyymi
En enää koe minun olevan kenenkään sielunkumppani.
- Anonyymi
En minäkään. Kyllä elämä helpottui kun karisi sekin harha.
- Anonyymi
Niin säkin oot mulle❤️
Kyllä me kestetään tämäkin
Vaikka molenpia säästäekseni minun
Pitikin lähteä suomi24 ja Metan alustoilta pois
En halua tehdä tästä yhtään vaikeampaa.
Nyt pitää säästää sydämmiä..❤️
Näkemiin ja kiitos.- AnonyymiUUSI
Eikö sulla flaksi käy siellä gubbe? Moni mies samassa veneessä, et oo yksin krooh
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sulla flaksi käy siellä gubbe? Moni mies samassa veneessä, et oo yksin krooh
En oo mikää guppe taas meni ohi
Mut sulla tulee mieheksiluulia myös ikövö mun kirjoituksia ... et voi enää niitä roskata😎
- Anonyymi
Ei tuhkaa ilman paloa 🥱😴 https://youtu.be/CfZT3mMmK6g?si=w_twbYMoJzxLlIPU
- AnonyymiUUSI
Olen totta kai supervoimani on että lennän puiston yläpuolella ilman paitaa
- AnonyymiUUSI
Mie tulin jo
- AnonyymiUUSI
Eli tykkäät virpoa öisin? Ei ajankohdalla varmaa niin väliä mutta onnea
- AnonyymiUUSI
Mun täytyy varjella mun sydäntä.
Aina.
Niin sunkin omaasi.
Mulla on jo sydän vanhentunut, mutta ei se mitenkään huonovointinen ole.
Niin mä luulen että sunkin.
Ja kun se on saanut tilaa kasvaa niin näin käy.- AnonyymiUUSI
Itse tunnen itseni parhaiten ja tiedän mikä on minulle tärkeää ja mikä ei. Ketään ei saa yrittää pakottaa tekemään mitään sellaista mitä hän ei halua ja pysty tekemään. Ihan kaikki kautta rantain esitys on ollut yhtä kuin, minun pitäisi alistua sinun tahtoosi ja tehdä juuri niin kuin sinä haluat! Ei sellaisessa tilanteessa ole minkäänlaista inhimillisyyttä ollenkaan!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse tunnen itseni parhaiten ja tiedän mikä on minulle tärkeää ja mikä ei. Ketään ei saa yrittää pakottaa tekemään mitään sellaista mitä hän ei halua ja pysty tekemään. Ihan kaikki kautta rantain esitys on ollut yhtä kuin, minun pitäisi alistua sinun tahtoosi ja tehdä juuri niin kuin sinä haluat! Ei sellaisessa tilanteessa ole minkäänlaista inhimillisyyttä ollenkaan!
Jos sinä mies et halua työppärin kurssille, niin älä mene työppärin kurssille
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinä mies et halua työppärin kurssille, niin älä mene työppärin kurssille
Se mut ainakin on vastenmielistä
- AnonyymiUUSI
Minun yhteydet on onneksi poistettu, ootte karmaisevan petollisia ja systemaattisia ihmisiä. Miten voikaan luottaa ihmisiin ja antaa heidän tehdä, en olisi missään kyennyt ymmärtämään miten petollisia ja karmaisevia voitte olla. onneksi jutut kääntyy, teillä ei oo varaa maksaa enempää, en missään asiassa, ja teilöläisuä kuolee koko ajan, ja lähdette puan taas pakoon. ette hetkeen ainakaan hyökkäile. Siinä ajassa ehtii tehdä paljon ja rakentaa suojaa tulevaan, teikäläisiltä. Ainakin silmät avautuivat mihin kaikkeen tuommoiset pystyy, ja miten pahoja te oikeasti ootte.
- AnonyymiUUSI
Korsuako sinä mies ko siellä rakentelet😱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja näistä puheista paras pakki? Enpä usko
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juoksuhautoja suojaksi
- AnonyymiUUSI
varmaan nii
- AnonyymiUUSI
Niin. Ja koska sydän tuntee puhtaallisuudenkin nyt ihan oikeesti, ei kannata turmella hyvää oloa nyt.
Ei varmaan sinunkaan.
Mutta nyt tunnen tunteeni sinua kohtaan voimakkaammin , selvemmin ja aidommin, kun kaikki ylimääräinen stressi on poistunut elämästäni. Uskon että sinäkin.
Mutta ehkä se just sattuisi sydämelle liikaa, olla niin lähellä, että pää sinullakin voi paremmin ilman minua.
Mutta paljon sydämiä lähetän päivääsi! - AnonyymiUUSI
Mitä se hyvejää
- AnonyymiUUSI
Varmaan hänen kanssaan kyllä.
- AnonyymiUUSI
Niin mäkin luulin ja ennenkaikkea tunsin.
💔- AnonyymiUUSI
Olisitko voinut sanoa myös hänelle jotakin. Hieman karrikoiden vaikka vain "Böö!" riittäisi tuossa tilanteessa, kunhan vain puhuu suoraan jotakin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisitko voinut sanoa myös hänelle jotakin. Hieman karrikoiden vaikka vain "Böö!" riittäisi tuossa tilanteessa, kunhan vain puhuu suoraan jotakin.
Kiitos sinulle vinkistä. Ikinä en sitä tilaisuutta saanut oikeassa paikassa oikeaan aikaan. /09:44
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse sanoin kerran "böö", ja siitä ei hyvää seurannut. 😁 Sivusta tulin kertomaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse sanoin kerran "böö", ja siitä ei hyvää seurannut. 😁 Sivusta tulin kertomaan.
👻❤️
- AnonyymiUUSI
Sielunkumppani ei tekisi näin 😞
- AnonyymiUUSI
Jos teidän pitäisi vain puhua,
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mahdollista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkinkö tämä sinun kolho messu jatkuu?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mahdollista.
Oletko mykkä??
- AnonyymiUUSI
Sielunveli😎
- AnonyymiUUSI
Oletteko niitä ritareita 🤢
- AnonyymiUUSI
Sinä aloittaja.
Ensimmäinen viestini tähän ketjuun.
Sinäkin olet sielunkumppani, jota muistan aina, tietämättä varmuudella oletko sinä juuri SE vai joku feikki.
Minä en odota sinulta tai halua sinulta mitään mikä hyödyttäisi itseäni.
Muista kommentoijista en tiedä.
Olen vaeltaja tietyllä surullisten sadepisaroiden ja aamuauringon reunustamalla tiellä ja joka huomasi sattumalta viestisi selaillessa ketjuja.
Iloista kevätpäivää
https://a.deviantart.net/avatars-big/j/o/jokerarthur20.jpg - AnonyymiUUSI
Sinäkin olet minun sielunkumppani. Näkymätön sielujen silta on välissämme. Harmi etten minä näe sinua silmilläni. ❤️
- AnonyymiUUSI
Sä näet mut silmilläni.ihan epistä🩶🤍
- AnonyymiUUSI
Rakkaus ja uskonto? Minusta ei ole tärkeää mihin uskoo vaan miten pystyy uskomaan myös rakkaudessa? Uskonto on tärkeää niille joille se on muuttunut politiikaksi tai sen kaltaiseksi välineeksi. Rakkaus on ikuista mutta kohteet vain vaihtuu, pelkästään siksi että harvemmin molemmat puolisot kuolee yhtäaikaa ja sitten tyytyy elämään yksin.
- AnonyymiUUSI
Sinä siis kääntyisit esimerkiks wiccaksi?
- AnonyymiUUSI
Sielunkumppanuus on erittäin kaunis juttu ja ehkä se pyhin oikea asia. Idea on juuri henkisessäkin yhteydessä jossa ei tarvitse kilpailla ja tavoitella mitään maallista katoavaa.
- AnonyymiUUSI
Olisi se upea asia jos sellaisen kohtaisi.
- AnonyymiUUSI
Olet ihana mies 💋
- AnonyymiUUSI
Minä en koe minkäänlaista sielunkumppanuutta itseäni paljon nuorempaan henkilöön liittyen! Hän on saanut minut voimaan todella huonosti. En halua nähdä häntä enää koskaan!
- AnonyymiUUSI
Tiedetään !!!!
- AnonyymiUUSI
Mikä tarve tätä on joka ketjuun toitottaa.
- AnonyymiUUSI
Valehtele lisää.
- AnonyymiUUSI
Höpötystä ja maalaamista.
- AnonyymiUUSI
Yksikään tummahiuksinen ei tuollaista kiukkupussia halua!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yksikään tummahiuksinen ei tuollaista kiukkupussia halua!
Minä en halua olla missään tekemisissä kenenkään kanssa!
- AnonyymiUUSI
ei multa tämmöset ikinä sitten! voi olla ikäeroa suuntaan tai toiseen ..tärkeintä että on rakkautta <333
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
EU aikoo kieltää puun polton Suomessa vuoteen 2027 mennessä.
https://www.suomenuutiset.fi/eu-haluaa-terveydelle-haitallisen-puunpolton-aisoihin-saunojen-ja-takkojen-piippuihin-sahko4384625Köyhien ruoka-avun rahat virtasivat perussuomalaisen poliitikon tilille
"Kyse on ruoka-apua Vantaalla välittävän Joosua Mission avustuksista, jotka ovat siirtyneet suoraan kaupunginvaltuutetun2092387En tule löytämään
Koskaan sunlaista rakkautta. Ei ole toista sinua. ❤️ tiedät miten paljon halusin muttet sä ollut itse valmis enempään.522141Palomäen pyssysankarit
Jämsän Palomäentiellä on käynnissä poliisitehtävä. Poliisi pyytää välttämään liikkumista alueella. Poliisin mukaan kaks371875- 1091806
- 1371721
- 621616
- 161448
Ei on ei!
Jos olet päätynyt estoon, se ei ole sinulle vinkki yrittää kovemmin. Hän ei tahdo sinusta kuulla, ja on jo laittanut äär901426Älä kävele onnesi ohi
Vaikka joku olisi varattu, hänelle voi silti kertoa tunteista. Antakaa ihmisten itse päättää omasta elämästään, ketään k951326