Uupunut 24/7

Anonyymi-ap

Koko ajan uupunut olo ja koko elämäni oon tällainen ollut. Ihan sama mitä teen, uuvun. Makaan kotona työttömänä, käyn kokoaikatyössä, osa-aikatyössä, koulussa, koulussa ja työssä, uuvun. Oli työtunteja viikossa 1, 11 tai 111 niin uuvun. Tappaako itsensä tässä pitäisi kun olen pelkkä yhteiskunnan taakka.

9

259

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko sun kilpirauhas arvot tutkittu? Vajaatoiminta aiheuttaa väsymystä.
      Myös rauta ois hyvä tutkia.
      Pyydä verikokeet.

• Anonyymi

useemman kerran tutkittu, arvot aina normaalit
        - ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

useemman kerran tutkittu, arvot aina normaalit
        - ap

Onko me/cfs käynyt mielessä?

• Anonyymi

Jos lakkaisit ajattelemasta itseäsi taakkana, ja hyväksyisit itsesi ihan hyvänä tyyppinä, joka kelpaa muillekin, sillä voisi olla jo iso vaikutus tuossa asiassa.
      Jos pitää itseään kelpaamattomana, huonona, epäonnistuneena, jne. niin kyllähän siinä uupuu kuka tahansa.
      Anteeksi, että kirjoitin noin suoraan, mutta turhaa kai se on kierrelläkään.

• Anonyymi

Mutta kun en kelpaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun en kelpaa.

Minkä takia ajattelet, ettet kelpaisi ? Kuvitteletko, että sinussa olisi jotain vikaa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä takia ajattelet, ettet kelpaisi ? Kuvitteletko, että sinussa olisi jotain vikaa ?

Mikä minussa nyt ei olisi vikana. Olen aina ollut kömpelö sosiaalisesti ja huono kaikessa, varsinkin ihmisten kanssa vuorovaikuttamisessa. Olen tehnyt itsetutkiskelua jo vuosia, ollut välillä siellä huipunkin päällä missä ''olen ihan riittävä'' on käynyt mielessä ja olen siihen joskus uskonutkin. Totuus on, että on olemassa arvohierarkia jossa minä olen yhteiskunnan pohjasakkaa. Laiska, aikaansaamaton ja helposti burnouttaava vaikka mitä tekisin.

• Hei,

Hyvä, että kirjoitit tänne. Tilanteesi vaikuttaa raskaalta.

On olemassa monia auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä. Etenkin itsetuhoiset ajatukset kannattaisi ottaa puheeksi. Ao. palveluista voi halutessaan saada tukea ja vinkkejä myös muuhun avun hakemiseen.

- Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.net/

Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy mm. MIELI Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.

Joka viikko maanantaista keskiviikkoon klo 15-19 ja torstaina klo 15-21 on MIELI Kriisichat päivystys, jossa voi jutella kahden kesken päivystäjän kanssa. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.

- MIELI Kriisipuhelin

Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin Kriisipuhelin päivystää 24/7 numerossa 09 2525 0111.

- Kriisikeskukset

Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Osassa yksiköistä myös etävastaanotto on mahdollinen. Yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/

Lämpimin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

• Anonyymi

Ap päivitys

Uupumus johtuu burn outista. Tunnen kuinka kehoni on sammumassa. Ainakaan ei tarvitse tappaa itseään, kun toivottavasti keskushermoston sammuminen hoitaa homman kotiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3089
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      70
      2950
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2849
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2554
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      33
      1841
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1627
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1609
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1575
    9. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1526
    10. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      15
      1430
    Aihe