jälkeen olen oikeastaan samaa mieltä kuin olin jo neljätoista kaksitoista vuotta sitten! Haluan tehdä töitä kauan, enkä koe tarvitsevani edes uutta ystävää! Miehet ovat jotenkin rasittavia ja siksi ymmärrän miksi monet vanhemmat naiset viihtyvät hyvin yksin! Minun elämässäni ovat jo ne ihmiset joiden kanssa haluan olla tekemisissä! Projekti varmisti sen, että yksin oleminen on ihan parasta elämää! Ainoa jonka ystävä olisin halunnut olla, ikäiseni lyhyt mies, olisi ystävyyden lisäksi halunnut seksiä kanssani, mutta minulle seksi on täysin merkityksetöntä! En tee koskaan mitään vain toista ihmistä miellyttääkseni! Se ei ole minun tapa toimia. Nyt tilanne on se ettei projektia tarvitse jatkaa enää ollenkaan! Näen tulevaisuuteni valoisana kunhan saan tehdä töitä rauhassa ja elää rauhassa omannäköistäni elämää? Siitä tulen aina olemaan hieman surullinen, etten saanut tehdä työuraa 20 vuoden ajan mieluisassa vakituisessa työpaikassa!
Kaiken kokemani
Anonyymi-ap
3
104
Vastaukset
- Anonyymi
En koskaan tule ymmärtämään sitä, miksei minulta kysytty mitään ennen kuin projekti aloitettiin. Keitä olivat ne jotka niin päättivät?
- Anonyymi
Tule mulle huutamaan kun näät mut kadulla. Tule😅
- Anonyymi
Ajattele ihminen. Omilla aivoillasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 32917777
Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?
Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.1292123Miten pitkään
Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo241083MITÄ MINÄ OLEN VAROITTANUT tuosta ZELENSKYIN NAZI JUNTASTA?
NO NYT SE TAPAHTUI, UKRAINA UHOAA häviön koittaessa tuhota KAIKKI YDINVOIMALANSA RÄJÄYTTÄMÄLLÄ! Jos me emme voi pitää ma2941070Ketjusta poistettu kysymys Kepujen puheenjohtaja Janne Mäkiselle
Vastaanpa Janne Mäkinen nyt tähän kysymykseen,että onko kepujen kuntavaaliehdokkaana yhä kuntavaaliehdokas,joka on poist441048Olemme myös
voimakkaasti tuntevia ja seksuaalisia. Olen päivä päivältä varmempi tästä ja haluaisin enemmän. Tunteeni ovat kypsyneet66952Vihdoinkin nimet ja puolueet esillä!
Kiitos Ilkka lehti tänään 22.03. 2024 artikkelista sivu 8. Nyt tiedän, mitä olen epäillyt. Mukana on lähinnä kepuja ja33934- 78853
IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä. Silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä
IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä – silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä Aseena oli ollut23751- 8734