Kainuun Sanomat kertoivat vuoden nuorisoseuraksi Kainuussa valitun Kuhmon Keiketyksen (mikä ihme sekin on) ja nuorisoseuralaiseksi Tuomo Määtän Kuhmosta. Huutonaurua herättävä valinta. Tuskin Kainuusta löytyy millään mittareilla toimivampaa nuorisoseuraa kuin Naapurinvaran Huvikeskusta pyörittävä Sotkamon Nuorisoseura. Olikohan poliittinen valinta. Nuorisoseurat ovat kepulaisia, Sotkamon nuorisoseura enemmän vasemmistolainen. Mutta silti erikoinen valinta, ei voi muuta sanoa.
Vuoden nuorisoseura ja nuorisoseuralainen Kainuussa?
11
343
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmettelin minäkin. Kepulaiset taas suhmuroineet.
- Anonyymi
Erikoinen valinta, eipä voi muuta sanoa.
- Anonyymi
Kansantansseja taitavat opettaa tämä Keiketys.
- Anonyymi
Sotkamon Nuorisoseura tanssittaa kansaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sotkamon Nuorisoseura tanssittaa kansaa.
Onko joskus valittu vuoden nuorisoseuraksi?
Mitkähän lie perusteet valinnoille... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko joskus valittu vuoden nuorisoseuraksi?
Mitkähän lie perusteet valinnoille...Tuskinpa Sotkamon Nuorisoseuraa, vaikka perusteltua oisi ollutkin. Taitavat "oikeat" nuorisoseurat olla muutaman hengen tanhuporukoita, joiden toiminnalla ei ole laajempaa merkitystä tai vaikutusta esimerkiksi aluetalouteen, yhteisöllisyyteen tai yleensä mihinkään.
- Anonyymi
Ehkä siinä on katsottu myös seuran jäsenten asennetta? Kuhmossa asenne on myönteinen ja positiivinen ja Sotkamossa asenne on taas no varsin sotkamolainen asenne. Itse olisin myös palkinnut muun kuin Sotkamon seuran.
- Anonyymi
Taas huutonaurua...Sotkamossa oikeaalla asenteella noin 100 talkoolaista ja koko ajan on uutta systeemiä kehissä. Nyt kertoivat suunnitelmistaan kuttuuripääkaupunkivuoden suhteen ja yhteistyökumppaneistaan tässä. No, sotkamolaiset eivät tanhupalkintoja kaipaakaan. Mutta koko järjestön tällainen asettaa naurunalaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas huutonaurua...Sotkamossa oikeaalla asenteella noin 100 talkoolaista ja koko ajan on uutta systeemiä kehissä. Nyt kertoivat suunnitelmistaan kuttuuripääkaupunkivuoden suhteen ja yhteistyökumppaneistaan tässä. No, sotkamolaiset eivät tanhupalkintoja kaipaakaan. Mutta koko järjestön tällainen asettaa naurunalaiseksi.
Kuhmossa harrastetaan elitistisiä, hienoja juttuja. Sotkamossa kansalle läheisempiä.
- Anonyymi
Pitääkö nuorisoseuran jäsenten olla nuoria?
- Anonyymi
Ei liene säännöissä mainintaa. Jos Napiksen talkoolaiset ovat jäseniä, on siellä muuuama nuorikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1203775Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5753271- 991971
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa221474Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821404Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396- 1071217
- 471169
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1291156- 901129