Rehellinen ihminen on myös Herran edessä rehellinen. Kateus pitää itsensä syvyydessä. Hän on uskoton Herralle.
Uskoton ihminen on Herralle uskoton. Hän ei ole Herran tiellä. Valheellinen ihminen ei ole Herran tiellä. Viha on sydämen luopio, Jumalasta luopunut. Petollinen, jos petät, petät myös Herran.
Sanot olevasi uskossa, mutta teet vääryyttä. Olet myös Herran edessä väärin tekijä.
Jos sanot rakastavasi, mutta et rakasta. Et ole rehellinen Herralle.
Ahne, otatko toiselta, mikä ei sinulle kuulu? Olet Herran edessä ottaja, mutta Herra kääntää selkänsä.
Uskallat tehdä mitä tahdot. Tiedätkö, Herra näkee ajatuksesi ennen kuin ne syntyvätkään.
Et puhu Minulle Herralle, vaan puhut pahalle, jos tahdot pahaa lähimmäiselle.
Et anna omastasi toiselle, vaikka näet, hän tarvitsee lohtua ja ymmärrystä. Sinä et ole oikealla tiellä. Häpeätkö Minua Kristusta ihmisten edessä? Tarkkaile, onko sinulla uskoa.
Kehutko itseäsi alentaen toista? Tiedätkö, Herra nostaa heitä, jotka ovat uskollisia ja Herran kunniaa etsivät. Rakastatko itseäsi oikein? Sinä olet Herran luoma ja Hän sinut tällaiseksi teki. He, jotka uskovaa arvostelevat ja hän on Herran edessä. Herra panee niittämään pahat sanat ja teot. Pelkää Herraa ja tee oikein. Herra näkee sydämesi ja asenteesi lähimmäistä kohtaan. Jos sinulla on väärä asenne, tee parannus. Oletko tottunut olemaan minä, minä? Turhaan nostat itseäsi. Sinun omat virheesi näkyvät, olet Herralle vieras. Hän ei sinua kuule.
Room. 8:
5 Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli.
6 Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha;
7 sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan.
8 Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset.
Usko ja ulottuvuus
7
139
Vastaukset
- Anonyymi
Rauha olkoon kanssanne ja sydämmenne täynnä Jeesukseen uskoa.
- Anonyymi
Roomalaisille ITALIASSA Paulus kirjoitteli mietteitään että lihan himot on turmelus. Mutta synti riippuu kiinni lihassa. Hengellä on yhtä luojan kanssa mutta liha ei voi olla. Älkää siis tuomitko ketään syömisistä tai juomisista.
- Anonyymi
ON TOSI HYVÄ ALOITUS . SIINÄ ON MIETTIMISTÄ KERRAKSEEN, MITÄ TIETÄ KULJEN. KIITOS HERRALLE JEESUKSELLE KUN OLET KANSSANI.
AAMEN- Anonyymi
No kateudesta Jeesus tapettiin. Naapurilla hienompi asuntoauto. Tai mopo tai talo. Ahneus myös. Mutta ei niin holtittomasti voi vetää Raamatusta lauseita.
- Anonyymi
Sinä, joka katsot Minua sanoen, olen uskova, mutta sinä et usko, koska katsot itseäsi. Sanot, minä olen minä. Tiedän mitä tahdon. Teet itsekeskeisiä päätöksiä, olet narsisti.
Tiedätkö, Herra Kristus ei näe, eikä tunne sinua, koska elät itsellesi.
Sinä, joka luet raamattua, mutta et ymmärrä mitä luet. Miksi? Koska Jeesus ei ole sinulle kirkastanut sanaansa. Opi heiltä, jotka ovat koko sydämisiä. Heille sana kirkastuu ja he opettavat teitä.
Älkää heitä ylen katsoko, sillä Herra ei tahdo teidän katsovan niin, koska he ovat silmäteriäni ja joka koskeen silmäteriini, koskee Minuun. Ota oppi ja tee oikein. Kiellä itseäsi ja näe uskon tie on suora. Se on opin tie, joka vie sinut kohti kotia.
Tunnista ja tunnusta syntisi ja tiedä sanan mukaan mikä on oikea ja mikä väärä.
San. 8:
4 "Teitä minä kutsun, miehet, ja ihmislapsille kaikuu minun ääneni.
5 Tulkaa, yksinkertaiset, mieleviksi; tulkaa järkeviksi, te tyhmät.
6 Kuulkaa, sillä jalosti minä puhun, ja avaan huuleni puhumaan, mikä oikein on;
7 sillä totuutta minun suuni haastaa, ja jumalattomuus on minun huulilleni kauhistus.
8 Vanhurskaat ovat minun suuni sanat kaikki, ei ole niissä mitään petollista, ei väärää.
9 Ne ovat kaikki oikeat ymmärtäväiselle, suorat niille, jotka löysivät tiedon.
10 Ottakaa minun kuritukseni, älkääkä hopeata, ja tieto ennen valituinta kultaa.
11 Sillä parempi on viisaus kuin helmet, eivät mitkään kalleudet vedä sille vertaa.
12 Minä, viisaus, olen perehtynyt mielevyyteen, olen löytänyt tiedon ja taidollisuuden.
13 Herran pelko on pahan vihaamista. Kopeutta ja ylpeyttä, pahaa tietä ja kavalaa suuta minä vihaan.
14 Minulla on neuvo ja neuvokkuus; minä olen ymmärrys, minulla on voima.
15 Minun avullani kuninkaat hallitsevat, ruhtinaat säädöksensä vanhurskaasti säätävät.
16 Minun avullani päämiehet vallitsevat ja ylhäiset, maan tuomarit kaikki.
17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
18 Minun tykönäni on rikkaus ja kunnia, ikivanha varallisuus ja vanhurskaus.
19 Minun hedelmäni on parempi kuin kulta, kuin puhtain kulta, minun antamani voitto valituinta hopeata parempi.
20 Minä vaellan vanhurskauden polkua, oikeuden teitten keskikohtaa,
21 antaakseni niille, jotka minua rakastavat, pysyvän perinnön ja täyttääkseni heidän aarrekammionsa.
32 Siis te, lapset, kuulkaa minua; autuaat ne, jotka noudattavat minun teitäni!
33 Kuritusta kuulkaa, niin viisastutte; älkää sen antako mennä menojaan.
34 Autuas se ihminen, joka minua kuulee, valvoo minun ovillani päivästä päivään, vartioitsee minun ovieni pieliä!
35 Sillä joka minut löytää, löytää elämän ja saa Herran mielisuosion.
36 Mutta joka menee minusta harhaan, saa vahingon sielullensa; kaikki, jotka minua vihaavat, rakastavat kuolemaa." - Anonyymi
Avaa ihmisten sydämmet, uskomaan ja tekemään parannusta. Sillä Jeesus Kristus rakastaa heitä, jotka näkevät syntinsä ja tekevät parannusta. Jumalan sana on totuus, totuus tekee vapaaksi.
- Anonyymi
Ottaa joka aamu omaristinsä ja lähteä seuraamaan jeesusta. mutta pitää kuolettaa oma liha ja siinä vain jeesus kristus voi auttaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 49421945
Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?
Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.1532605IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä. Silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä
IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä – silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä Aseena oli ollut371480Ketjusta poistettu kysymys Kepujen puheenjohtaja Janne Mäkiselle
Vastaanpa Janne Mäkinen nyt tähän kysymykseen,että onko kepujen kuntavaaliehdokkaana yhä kuntavaaliehdokas,joka on poist521427Miten pitkään
Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo251206- 941180
Olemme myös
voimakkaasti tuntevia ja seksuaalisia. Olen päivä päivältä varmempi tästä ja haluaisin enemmän. Tunteeni ovat kypsyneet711165Vihdoinkin nimet ja puolueet esillä!
Kiitos Ilkka lehti tänään 22.03. 2024 artikkelista sivu 8. Nyt tiedän, mitä olen epäillyt. Mukana on lähinnä kepuja ja351100- 101027
- 44888