Olisko kenelläkää tarjota isoa suonikasta munaa mulle, koska nyt kiihottaa. Asun Tapiolassa joten jos olet lähellä voisimmeko tavata vaikka tapionpuistossa ja siitä vaikka mennä minulle jottai voisin saada suurta kyrpää pilluuni ;)
Posliini pimppi tarvitsis jotai sisään nyt
6
1399
Vastaukset
- Anonyymi
Hitsi kun oon vähän kaukana, huomenna olis onnistunut
- Anonyymi
En itse valitettavasti pysty lähtemään minnekkään niin jos joku lähellä nii voi vapaasti tulla panemaan minua pilluuni ja voin imeä ihan kunnolla munaasi :)
- Anonyymi
Minä voisib tulla käyrimään pilluasi,imemään rintojasi samalla .
Millaista tavaraa siellå olis tarjoll.?
Asun munkkiniemessä .
T.Kurt65 - Anonyymi
Olen tapionpuistossa paikan päällä tänään klo 14. Tuu käymään niin saat helpotusta
Sami
Sami - Anonyymi
Tänäänkin mahdollisuus käydä tapiolassa, mihin aikaa tavataan puistossa?
Sami - Anonyymi
Moikka, asun aika lähellä tapiolaa. Kullini on aika iso 19cm ja hennon naisen paksuinen. Ole yhteydessä jos haluat nähdä sen vaikka aluksi WhatsAppin kautta.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292468- 1322385
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141851Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151673Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731277- 1061234
- 171232
- 93967
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks134877Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19868