Tappajahomo. Ei liene korkea status?
Mikä tulee olemaan Nordmon asema vankilassa
30
344
Vastaukset
- Anonyymi
Liigan johtaja. Kaikki hoituu.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa?
- Anonyymi
Ei kiinosta muita kuin homoja tämä aloitus.
- AnonyymiUUSI
Eiköhän ne kuohi sen siellä aika äkkiä.
- AnonyymiUUSI
Paljon on Suomessa homoja ihan korkeasti koulutettuja ??
Toivottavasti ei ikinä pääse vapauteen ja niittaisi haulikon perän sinne mihin aurinko ei paista.
- Anonyymi
Luultavasti mielisairaalassa muutaman vuoden.
Tämä on Suomi. - Anonyymi
Joutuukohan Sörkan pahamaineiselle Lisko-osastolle, jossa Aarnio oli?
- Anonyymi
Eikö hän siirretä kotimaahansa Norjaan lusimaan koska tuskin Norjan valtio vastustaa siirtoa.
- Anonyymi
Norjaan vaan. Ei kaivata
- AnonyymiUUSI
Lentokoneeseen raaka murhaaja ja kotimaahansa, ei sitä tarvitse tänne yhteiskunnan elätiksi suomen vankiloihin.
- AnonyymiUUSI
Samaa mieltä Norjaan.
- AnonyymiUUSI
Tappajat ovat vankiloissa kärkikastia. Mitä raaempi rikos, sitä kovempi äijä. Sakkovangit ovat alinta kastia.
- AnonyymiUUSI
Pedarit ovat alimpina ja hyvä niin
- AnonyymiUUSI
Daddy
- AnonyymiUUSI
Kaikki virolaisetkin lusii täällä. Luuletko, että norjalaiset ottaa vapaaeht. Tuota kun pitkä tuomio edessä. Lisäksi hyödyllinen. Terveydenhuoltoalan koulutus. Voi vaikka mitata verenpaineet joka viikko.
- AnonyymiUUSI
Niin. Viron vankilat ehkä häviää oloissa Suomelle, joka taas häviää kirkkaasti Norjalle. Norjalaisten luonteenlaadun tuntiessani kyllä tahtovat omansa takaisin. Jonkun suomalaisen tappo on niille yks ja sama. Epämääräistä alempaa kansaa kun olemme. Ja ennenkaikkea juljenneet kyseen alaistaa hiihtomenestyksensä syyn.
- AnonyymiUUSI
Tai tutkia vankien eturauhaset !
- AnonyymiUUSI
Luulen, että pääsee luottovangiksi alta aika yksikön.
- AnonyymiUUSI
"Ei liene korkea status?"
Korkempi joka tapauksessa kuin sun status! - AnonyymiUUSI
Haulikolla parikertaa pötsiin luteja ja tusina pääkalloon luonteja haulikon perällä...
Lisäksi homojen kihlautuminen ja vihkiminen Suomessa kieltoon.- AnonyymiUUSI
Myös heterojen liitot ja lasten saanti kieltoon. Onhan noita perhesurmia ollut.
- AnonyymiUUSI
ALINTA KASTIA? KAIKKI VANGIT OVAT SITÄ.KAIKKI.
- AnonyymiUUSI
Vangit ovat myös ihmisiä.
- AnonyymiUUSI
Saa tuhkaluukkuunsa sitä mitä haluaa ja pään silityksiä sen loputtua.💩.
- AnonyymiUUSI
Haulikon perällä perään niin että tuntuu !
- AnonyymiUUSI
Ovat vangit ihmisiä.Moni silti joutaisi samantien monttuun.Suurin osa.
- AnonyymiUUSI
Nordmo saa kohta monta poikkista yhden Jannen sijasta. Saattaa jopa tykätä.
- AnonyymiUUSI
Hom.t ovat korkealla siellä kun muut vangit saavat niiltä seks.ä
- AnonyymiUUSI
Vankilassa kovat hetero rikolliset tökkivät toisiaan tuhkikseen urakalla
- AnonyymiUUSI
Olen siis ollut vartijana vankiloissa ja olen nähnytkin ja kuullut miten siellä toisiaan vetävät selleissä.Naurattaa vaan kun ovat muka niin kovia poikia ja silti ovat sitten nelinkontin ja ottavat patukkaa kakkoseen 😂
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1122435
- 222363
Unkari lopettaa Pride-marssit lailla
Pride-marsille osallistumisesta yli 500 euron sakko https://www.hs.fi/maailma/art-2000011107644.html397174050-vuotias lapsitähti Sami Pilvilä kuollut
En kyllä lainkaan muista tuollaista kaveria. Hän voitti Lapsitähti-kisan vuonna 1986 ja osallistui vuonna 1987 Syksyn Sä81333Totuus on että säikähdin
Sun rakastumista. Yhtäkkiä tuli vain niin paljon tunteita että tutustuminen meni perseelleen. Sitten tein sen mitä tein671099- 231070
Jotenkin mua loukkaa se
Että on joku tosi tärkeä asia, jonka jätät mulle kertomatta. En tiedä jätätkö muiltakin, mutta ainakin multa. Tunnen sen391046Martinalta ulostulo Stefanista
Seiska: ulostulo Stefan Thermanista. Viktoria on onnekas, että hänellä on Eskon kaltainen isä. - Mitä sit Isabellalla e2321043- 52998
TUULIVOIMA ILLAN ANTI
Tuulivoima illan tärkein anti oli, että kaupunginjohtaja Rusanen ei ole tehnyt yhtään mitään. Hän laittoi kaiken syyn tu59901