Onko kokemusta kivespainoista? Todella kiihottavaa tuntea paino palleissa. Mälli lähtee myös voimakkaasti irti. Kivesten ja kullin ympäri laitettava tiukka metallirengas tosi kiihottava myös. Pallit ensin renkaasta läpi, sitten lerssi.
Kivespainot ja renkaat
5
325
Vastaukset
- Anonyymi
Kerran pidin raskaita painoja kivesten ympärillä varmaan tunninl. Sitten kun runkkasin spermassa oli verta elikkä rikoin jotain. Nykyään painot ovat kevyemmät ja yhtä kiihoittavalta tuntuu
- Anonyymi
Itse olen suosinut jo vuosia massey-fergusonin keulapainoja ja tuloksia on syntynyt!
- Anonyymi
Itsellä on myös traktoreista kivareissa sen verran kokemusta, että kerran sidoin Ford 5000 kiveksiin kiinni ja työnsin perämoottorin kahvan peräaukkoon. Siinä veneen perässä moottorin täristessä kahva pepussa mökkinaapureiden katsellessa kyllä mälli lensi kun Ford 5000 roikkui kiveksissä juuttinarulla köytettynä. Pieniä nirhaumia jäi mutta Ah mitä kesämuistoja!
- Anonyymi
Laitoin köyden veneen perään ja toisen pään sidoin palleihin,
sitten vesisukset jalkoihin olipahan hurjaa menoa,
siinä sitten runkkasin ja mällit lenteli pitkin saimaan aaltoja.
Naapurimökin pena ajeli veneellä,sitten vaihdettiin kuskia,
minä menin veneen puikkohin ja pena oli perässä palleista köytettynä veneeseen.
Kyll oli kunnon menoa,sitten tuli muitakin mökkiläisiä,
niitä sitten ajelutettiin,ja saimaan aallot olivat mälläjä täynnä,
siinähän kaloille ja hylkeille hyvää ravintoa.😂👍😃 - Anonyymi
kilon kp
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733